1 point i Herning. Og 3 hjemme mod Ålborg ville være helt kanon.. skal vi dog slå FCM er det nok nu her.! Vi har Tour i den, og de er ikke perfekt kørende..
Det kunne godt lugte lidt af at vi har en chance, hvis paul og svia er ude. Lige på de positioner synes jeg ikke alternativerne er overvældende og de bliver alt andet lige væsentligt mindre potente på dødbolde uden de to.
I flg. Sl.dk har Lange-Poul karantæne på fredag, men der er utvivlsomt kvalificerede afløsere klar.
De skal bare spille på en helt anden måde. Og der er bare forskel på hvis George spiller i stedet.
Det bliver svært nok alligevel. Men jeg tror på point
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
De skal bare spille på en helt anden måde. Og der er bare forskel på hvis George spiller i stedet.
Det bliver svært nok alligevel. Men jeg tror på point
Ja, selvf. og det forringer bestemt heller ikke OBs muligheder, men spørgsmålet er vel om mulighederne bliver forbedret, når FCMs trup er god som den er.
Comment