Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-Vendsyssel
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægHold nu op. Det står jo direkte i artiklen, at det skyldes sponsorbilletter fra Energi Fyn. De forsøger ikke at skjule noget.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægMen det er at oversælge den, at kalde det for udsolgt ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg..og det er flueknepperi at bemærke det og skyldes udelukkende at man kigger efter noget at kritisere ledelsen for. Udsolgt er en ret fin måde at sige; der er ikke flere pladser til rådighed. Hvilket er pointen. Men hvis I vil spinne noget negativt på det, så go ahead - det kan man gøre på ALT hvis man vil.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægI min verden er det fusket at kalde en tribune for udsolgt, når den er købt af en sponsor ... det mener jeg helt ærligt og jeg leder ikke efter noget og har ingen problemer med at erkende når jeg gør ... det ved du vist :).817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet er en form for manipulation for at forsøge at gøre en vare eftertragtet.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægJa, markedsføring er basically en slags manipulation.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægHvem gør det?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægHold nu op. Det står jo direkte i artiklen, at det skyldes sponsorbilletter fra Energi Fyn. De forsøger ikke at skjule noget.
Og det er ting, der ligger sig oven i hvad den falske og manipulerende OSE ledelse render rundt og laver.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægJa, markedsføring er basically en slags manipulation.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægSå skal man ikke kalde det udsolgt og lægge op til fest. Du kan kalde det flueknepperi, jeg kalder bare manipulation, når jeg ser det.
Og det er ting, der ligger sig oven i hvad den falske og manipulerende OSE ledelse render rundt og laver.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
Comment
Comment