Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCN-OB
Collapse
X
-
-
Lidt for meget lal til sidst, men lækkert med en sejr på en svær udebane
Leave a comment:
-
Der kunne godt lige pludselig have stået 3-3.. Få bare fløjtet af!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeg er tilhænger af offensiv fodbold ja, jeg er bestemt ikke tilhænger af at man helst ikke vil have den bold som det hele drejer sig om.
Er det ikke okay at have forskellige syn på hvad fed fodbold er :)?
Leave a comment:
-
Vi var dog noget bedre til at kører kontra i Aalborg, idag har det ikke været godt, efter kampen blev "lukket"
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeg er tilhænger af offensiv fodbold ja, jeg er bestemt ikke tilhænger af at man helst ikke vil have den bold som det hele drejer sig om.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægDu skal huske, at hvis ikke man forsøger at spille tiki-taka, så vil det aldrig være godkendt hos Entusiastens..
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægFCN har da haft en del afslutninger, men det er ikke mange reelle chancer de har skabt.
Ja, jeg er en lille smule træt af hvor effektivt det er blevet at have bolden mindst og slå kontra, holdet med bolden skal virkelige være stærkt for at nedbryde modstanderen.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægFCN har da haft en del afslutninger, men det er ikke mange reelle chancer de har skabt.
Leave a comment:
Leave a comment: