Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Tåhyler
    replied
    Flot mål. Og Helenius er altså begyndt at leve op til forventninger - og løn.

Leave a comment:

• ForzaLazio
    replied
    God kasse af Helenius. Stærk kamp af ham

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Jaaaaaaaaaaaaaaa

Leave a comment:

• ForzaLazio
    replied
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Ved ikke hvor de får det fra:-) Men livescorer har en helt tredje måling. Så hvem man skal regne med ved jeg ikke:-)
    Livescore kører kun med hele tal, og har 53 til FcN. Superliga.dk har 53.8 til FcN. Så de to passer nok fint med hinanden.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det er da klart en af de mest underholdende kampe vi har deltaget i, i den her sæson. De seneste kampe mod Esbjerg, Hobro og SønderjyskE derimod...
    Uenig. Jeg synes det er en kedelig omgang bold. Måske så jeg for meget Prl i går :)

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Det ændrer ikke på, at det stadigvæk er korrekt. JJT scorede mod Hobro i pokalen, så JJT har stadig lavet flere mål end Bashkim, også hvis vi tæller pokalen med.
    Ah, korrekt, my bad!
    Uanset ville det være rart, hvis Bashkim får gang i målscoringen - det må gerne begynde i løbet af de næste 45..

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Det er interessant at følge den helt rene subjektive betragtning, men du kunne godt forholde dig mere til virkeligheden, uden at blive usaglig.
    Vi er helt enige om at kunstgræs skal væk, men synes nu nok det minder om fodbold.

Som en tilføjelse mangler FCN 3 mand i defensiven, den ene er meget vigtig for dem.
    Det burde ikke være nogen svækkelse for et hold hvor ingen har 50 superliga kampe. De burde kunne erstattes let.
    Når det er sagt er jeg meget skuffet over fcn i dagens kamp. Med al den hype af dem før i dag er det ikke meget de kommer med. Tænker OB har mere at skyde med i 2.halvleg og de bliver kun bedre :)

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Ved ikke hvor de får det fra:-) Men livescorer har en helt tredje måling. Så hvem man skal regne med ved jeg ikke:-)
    Det er den officielle statistik for superligaen, så den kan man nok regne med.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    I Suppen, ja. Du skrev i sæsonen..
    Det ændrer ikke på, at det stadigvæk er korrekt. JJT scorede mod Hobro i pokalen, så JJT har stadig lavet flere mål end Bashkim, også hvis vi tæller pokalen med.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    I hvert fald skylder Bashkim og må gerne levere i dag. :-)

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Bashkim har kun scoret mod Horsens i Suppen.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Har Bashkim og JJT ikke begge scoret to?
    Bashkim har kun scoret mod Horsens i Suppen.

Leave a comment:

• ForzaLazio
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Bruger Superliga.dk.
    Ved ikke hvor Bet365 får deres stats fra, nu hvor det tilsyneladende ikke er Superliga.dk.
    Har de deres egne målere til den slags?

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    3. start i sæsonen, og han har allerede lavet flere mål end AK og Bashkim.
    Har Bashkim og JJT ikke begge scoret to?

Leave a comment:

Working...
X