Fed, fed sejr i Farum. Der er kraftedme kugler i det her projekt. Men fuck - som i FUCK - hvor er det bare en fesen hjemmebane, de har sig i FCN. Jesus christ en elendig ‘stemning’ de kan diske op med. OB ap i tap!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCN-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHva' satan; var det lige Casper Nielsen med 2½ assist, og det andet mål er en decideret konge-assist? Det varmer efterhånden op til at undertegnede skal formulere en undskyldning til den gode CN, som jeg i hvert fald har betegnet som en mangelfuld spiller teknisk og pasningsmæssigt. Det er jo rigtigt fedt, når man tager fejl på den måde.
Hvis det bare har været manglende selvtillid hele tiden så æder jeg gerne den gamle hat 🙂
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet er jo ikke en forklaring...
Hvorledes har han haft en betydning? Hvad har han tilført sammenlignet med Bredal? Det kunne jeg godt tænke mig at vide.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet er jo ikke en forklaring...
Hvorledes har han haft en betydning? Hvad har han tilført sammenlignet med Bredal? Det kunne jeg godt tænke mig at vide.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægNu er det jo ikke mit udsagn, eller min beslutning ikke at forlænge med ham selv om han øjensynligt stod med stærke kort. Er du uenig i at HH tilfører noget positivt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægLige nu er han vel del af et trænerteam der har fået indgydet noget vindermentalitet ind i en trup drænet for selvsamme takket være tvivlsomme træner og sportsdirektør beslutninger.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTror nu mere du skal rette den tak til Niels Thorborg og nok også Enrico for at ryste posen lidt i hele OSE
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægDet er vel formentlig en kombination? Eller er vi der, hvor det, lige meget hvad der sker af gode ting i OB, ikke kan være JHs fortjeneste?
Enig! uanset hvor dårlig han har gjort det op til denne sæson. Så fortjener han lidt ros for det der er sat sammen. Træner team og spillertrup. Selvfølgelig har han en del af æren der, ellers er han jo total overflødig, og det tror jeg ikke på. Men det var fandme også på tide.
Comment
Comment