Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fed, fed sejr i Farum. Der er kraftedme kugler i det her projekt. Men fuck - som i FUCK - hvor er det bare en fesen hjemmebane, de har sig i FCN. Jesus christ en elendig ‘stemning’ de kan diske op med. OB ap i tap!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Det er nemlig meget vigtigt at huske Henrik Hansens indsats og betydning.
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Hvorfor?
      Derfor
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Derfor
        Det er jo ikke en forklaring...

        Hvorledes har han haft en betydning? Hvad har han tilført sammenlignet med Bredal? Det kunne jeg godt tænke mig at vide.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Hva' satan; var det lige Casper Nielsen med 2½ assist, og det andet mål er en decideret konge-assist? Det varmer efterhånden op til at undertegnede skal formulere en undskyldning til den gode CN, som jeg i hvert fald har betegnet som en mangelfuld spiller teknisk og pasningsmæssigt. Det er jo rigtigt fedt, når man tager fejl på den måde.
          Han gjorde lige det i dag som han var god til på U21 landsholdet, når han får bolden i fødderne med front mod modstanderens mål så er han farlig.
          Hvis det bare har været manglende selvtillid hele tiden så æder jeg gerne den gamle hat 🙂

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Det er jo ikke en forklaring...

            Hvorledes har han haft en betydning? Hvad har han tilført sammenlignet med Bredal? Det kunne jeg godt tænke mig at vide.
            Lige nu er han vel del af et trænerteam der har fået indgydet noget vindermentalitet ind i en trup drænet for selvsamme takket være tvivlsomme træner og sportsdirektør beslutninger.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Det er jo ikke en forklaring...

              Hvorledes har han haft en betydning? Hvad har han tilført sammenlignet med Bredal? Det kunne jeg godt tænke mig at vide.
              Nu er det jo ikke mit udsagn, eller min beslutning ikke at forlænge med ham selv om han øjensynligt stod med stærke kort. Er du uenig i at HH tilfører noget positivt.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Nu er det jo ikke mit udsagn, eller min beslutning ikke at forlænge med ham selv om han øjensynligt stod med stærke kort. Er du uenig i at HH tilfører noget positivt.
                Næ, men hvis man kan sige, at en beslutning er entydigt god, må man vel have en eller anden form for argumentation bag. Jeg var bare interesseret i at høre den, for jeg ved ikke, hvad det er han har tilført.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Lige nu er han vel del af et trænerteam der har fået indgydet noget vindermentalitet ind i en trup drænet for selvsamme takket være tvivlsomme træner og sportsdirektør beslutninger.

                  MvH ChrisOB
                  Jo, men nu er det jo sjældent assistenttræneren der definerer mentaliteten i truppen. De fleste cheftræner/assistenttræner forhold jeg har hørt lidt mere indgående om i Superligaen, er det cheftræneren der tegner de store linjer, og så har assistenten som regel nogle bundne opgaver. Derfor kunne det være interessant at høre, hvad det er HH har tilført, nu han åbenbart entydigt er en vigtig tilføjelse med stor betydning.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Hvorfor?
                    Bare det at blive fri for at høre på Bredahl var en befrielse, ligesom det også var med KN. Der er vel kun Ståle som næsten gør lige så ondt i ørerne at høre på.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Ham Talbro kan der vidst ikke være det store krudt i siden han ikke kunne komme på holdet med 2 af deres venstre backs ude.

                      Så desværre ikke kampen idag men fulgte med på P3 så meget som muligt. Lækkert med endnu en sejr

                      Comment


                        Tak til Jesper Hansen for at skabe et konkurrencedygtigt hold. Endelig har han ramt rigtigt med en hel stribe gode signings.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Tak til Jesper Hansen for at skabe et konkurrencedygtigt hold. Endelig har han ramt rigtigt med en hel stribe gode signings.
                          Tror nu mere du skal rette den tak til Niels Thorborg og nok også Enrico for at ryste posen lidt i hele OSE

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Tror nu mere du skal rette den tak til Niels Thorborg og nok også Enrico for at ryste posen lidt i hele OSE
                            Det er vel formentlig en kombination? Eller er vi der, hvor det, lige meget hvad der sker af gode ting i OB, ikke kan være JHs fortjeneste?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                              Det er vel formentlig en kombination? Eller er vi der, hvor det, lige meget hvad der sker af gode ting i OB, ikke kan være JHs fortjeneste?
                              Jeg vidste bare den ville komme...... Læs mine linier. Der er ikke noget imellem

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                                Det er vel formentlig en kombination? Eller er vi der, hvor det, lige meget hvad der sker af gode ting i OB, ikke kan være JHs fortjeneste?

                                Enig! uanset hvor dårlig han har gjort det op til denne sæson. Så fortjener han lidt ros for det der er sat sammen. Træner team og spillertrup. Selvfølgelig har han en del af æren der, ellers er han jo total overflødig, og det tror jeg ikke på. Men det var fandme også på tide.

                                Comment

                                Working...
                                X