Annoncering

Collapse
No announcement yet.

En rigtig kedelig nyhed

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Smart lavet.
    Husk at tage kontanter med på det kontantløse stadion, så du kan fylde et kort op, samt betale for at kunne komme til at betale.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #17
      Først fjerner de muligheden for at betale med får og køer, som i de gode gamle dage, hvor man kunne bytte sig til fadøl og pølser for produktionen på gården, og nu dette!! Skandale!!

      Det bliver helt forfærdeligt at skulle stå kortere tid i kø for at købe en fadøl! Endnu engang viser Jesper Hansen hvilken amatør han er!

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Smart lavet.
        Husk at tage kontanter med på det kontantløse stadion, så du kan fylde et kort op, samt betale for at kunne komme til at betale.
        Er du sur over muligheden for at kontanter stadig kan bruges eller engangsbeløbet er på 10 kr, eller er det ironi?

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Smart lavet.
          Husk at tage kontanter med på det kontantløse stadion, så du kan fylde et kort op, samt betale for at kunne komme til at betale.
          Eller tag et kreditkort med ligesom alle andre...?

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Det burde jeg ikke svare på for det er sq at blande pærer og bananer ... det er helt faktuelt at kontanter bortset fra checks og veksler er det dyreste betalingsmiddel og så sammenligner du det med hvidvask ...
            Ligesom dankortet mere eller mindre har udkonkurreret checks vil elektroniske betalinger udkonkurrere kontanter og dankort vil og er i gang med at blive udkonkurreret andre betalingsmidler.

            Ikke alt fremskridt er godt men at stå i vejen for det eller ønske sig tilbage til de gode gamle dage er sq at stille sig ud foran et tog i fuld fart ..

            Alt der kan effektiviseres og gøres billigere vil blive gjort billigere af dem der betaler regningen ...

            Du ser heller ikke mange malkepigen i staldene mere .. malkemaskine overtog ..
            kontanter er faktuelt dyrer end elektroniske betalingsmidler.... nej vel ! Så vidt jeg ved koster det mig et gebyr at have et betalingskort, det koster mig penge at hæve kontanter i udlandet. . . . hvor er det lige at det er dyre for mig at have kontanter ?

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
              Mon ikke bankerne dækker sig ind ved at flå kunderne i gebyrer andre steder i bankforretningen? Regningen skal nok blive betalt af alle andre end aktionærerne.
              Uden tvivl. Hvilket egentlig er unfair. Ret beset burde dem der insisterer på at betale kontant betale et håndteringsgebyr. Så kunne vi andre spare de penge, de steder hvor vi indirekte betaler for dette.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                Først fjerner de muligheden for at betale med får og køer, som i de gode gamle dage, hvor man kunne bytte sig til fadøl og pølser for produktionen på gården, og nu dette!! Skandale!!

                Det bliver helt forfærdeligt at skulle stå kortere tid i kø for at købe en fadøl! Endnu engang viser Jesper Hansen hvilken amatør han er!
                Hvad har får og køer med kontanterne at gøre? Det er en hovedløs sammenligning...

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
                  kontanter er faktuelt dyrer end elektroniske betalingsmidler.... nej vel ! Så vidt jeg ved koster det mig et gebyr at have et betalingskort, det koster mig penge at hæve kontanter i udlandet. . . . hvor er det lige at det er dyre for mig at have kontanter ?
                  Hvis du veksler kontanter til udenlandsk valuta betaler du også enten et gebyr for dette eller får en meget ufordelagtig kurs. Det er mindst lige så dyrt som at hæve penge i udlandet. Hvis du betaler med dit kort (uden at hæve), betaler du forøvrigt ikke et gebyr.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
                    Hvad har får og køer med kontanterne at gøre? Det er en hovedløs sammenligning...
                    Begge dele er betalingsmidler, der efterhånden ikke er så moderne. Den ene har du bare accepteret, at du ikke får lov at betale med, det har du endnu ikke med den anden endnu.

                    Comment


                      #25
                      Uden at tage stilling til om fornuftigt eller ej.
                      Ved pokalkampen mod AB, stillede AB op med en salgsvogn ved udebaneafsnittet, hvor man kun kunne betale med Mobilepay.
                      Dette var for at undgå, at stå i en kæmpe kø bagved tribunen.
                      Den salgsvogn havde nok at lave den aften, og virkede rigtig godt.
                      Og OB tilhængerne fik da købt de øl, de skulle bruge. :-)

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Smart lavet.
                        Husk at tage kontanter med på det kontantløse stadion, så du kan fylde et kort op, samt betale for at kunne komme til at betale.
                        Den mulighed med OB-pay-kort er jeg taknemmelig for. Preferer generelt at betale kontant hvis muligt fordi vil gerne undgå denne big-brother-data-lort til mindst de steder hvor det er muligt. Så har ikke et klassisk kreditkort og som tysker kan ikke bruge dansk mobille-pay. Så OB-kortet giver mig en mulighed at købe øl/pølser på stadion. Synes at betale en gang 10 kroner for kortet er helt o k..
                        Hvis jeg bruger min klassisk tysk vs k kort så kster det mindst 10 kroner gebyr hver eneste jeg sætter det ind.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                          Er du sur over muligheden for at kontanter stadig kan bruges eller engangsbeløbet er på 10 kr, eller er det ironi?
                          Jeg er ikke sur over noget.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                            Eller tag et kreditkort med ligesom alle andre...?
                            Som alle andre? Tror ikke du fangede pointen med hvorfor de laver et OB Pay.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Den mulighed med OB-pay-kort er jeg taknemmelig for. Preferer generelt at betale kontant hvis muligt fordi vil gerne undgå denne big-brother-data-lort til mindst de steder hvor det er muligt. Så har ikke et klassisk kreditkort og som tysker kan ikke bruge dansk mobille-pay. Så OB-kortet giver mig en mulighed at købe øl/pølser på stadion. Synes at betale en gang 10 kroner for kortet er helt o k..
                              Hvis jeg bruger min klassisk tysk vs k kort så kster det mindst 10 kroner gebyr hver eneste jeg sætter det ind.
                              Ingen tvivl om det er en god mulighed for dig. Du har sgu også fortjent det :-)
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
                                længe leve ignorancen.
                                Jeg kender godt den type som dig, som partout altid skal have ret, og kun kan se sin egen lille verden, men aldrig fornyer sig. Jeg siger bare velkommen til fremtiden, hvis ikke du har opdaget det endnu.😋

                                Comment

                                Working...
                                X