Annoncering

Collapse
No announcement yet.

u17 og u19 (mest u17)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    u17 og u19 (mest u17)

    Vil lige komme med en opdatering her, da der faktisk er sket noget siden den første del af sæsonen.

    Begge hold vinder betydeligt oftere og hvor u19 lever meget på kontra, fight og fight så har U17 faktisk fået udviklet en rimeligt offensiv spillestil og har tilmed et par spillere med et niveau der godt kan blive til mere.

    Først u19.

    De vinder noget oftere, det er dog mest på at stå dybt og slå kontra og ud fra det jeg ser er der umiddelbart ikke nogen der ligner kommende superligaspillere, i hvert fald ikke på et etableret niveau.
    Men konceptet fungerer godt, de kontraer de slår er velgennemførte.

    U17

    Her er der for mig at se mere at komme efter.
    Spillestilen er ret offensiv med højt pres og hurtigt spil der ikke bare er lige frem.
    Det mest bemærkelsesværdige er dog ...

    Daniel Obbekjær.
    Hvis jeg skal sige hvilken type spiller han er så tænk på Andreas Christensen ... han minder utroligt meget om ham.
    Meget rolig på bolden.
    God teknik/godt pasningsspil
    Fantastisk er måske lidt meget, men det er tæt på ... overblik.
    God fysik.

    Umiddelbart er det eneste problem at han er relativt langsom, men hvis han ikke bliver en solid professionel fodboldspiller og måske endda en del af det rigtige landshold, så bliver jeg meget overrasket ... vil egentlig tro at OB får meget svært ved at holde på ham til vinter (han har kontrakt indtil sommer).
    Jeg er jo meget fokuseret på landsholdene, så selv om jeg ikke holder med OB, så kunne jeg godt blive glad af at se det niveau han spillede på, især i kampen mod Vejle (så mindre af storsejren mod AGF).
    Helt klart noget lidt ekstraordinært der!

    Valdemar Ibsen
    Han har også et udmærket niveau.
    God teknik og god boldfordeler/overblik.
    Af og til går det lidt for langsomt og så kan han miste bolden ... men han kan sagtens blive til noget.

    Der er muligvis andre, men jeg skal se dem mere, for at kunne sige noget relevant.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    #2
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Vil lige komme med en opdatering her, da der faktisk er sket noget siden den første del af sæsonen.

    Begge hold vinder betydeligt oftere og hvor u19 lever meget på kontra, fight og fight så har U17 faktisk fået udviklet en rimeligt offensiv spillestil og har tilmed et par spillere med et niveau der godt kan blive til mere.

    Først u19.

    De vinder noget oftere, det er dog mest på at stå dybt og slå kontra og ud fra det jeg ser er der umiddelbart ikke nogen der ligner kommende superligaspillere, i hvert fald ikke på et etableret niveau.
    Men konceptet fungerer godt, de kontraer de slår er velgennemførte.

    U17

    Her er der for mig at se mere at komme efter.
    Spillestilen er ret offensiv med højt pres og hurtigt spil der ikke bare er lige frem.
    Det mest bemærkelsesværdige er dog ...

    Daniel Obbekjær.
    Hvis jeg skal sige hvilken type spiller han er så tænk på Andreas Christensen ... han minder utroligt meget om ham.
    Meget rolig på bolden.
    God teknik/godt pasningsspil
    Fantastisk er måske lidt meget, men det er tæt på ... overblik.
    God fysik.

    Umiddelbart er det eneste problem at han er relativt langsom, men hvis han ikke bliver en solid professionel fodboldspiller og måske endda en del af det rigtige landshold, så bliver jeg meget overrasket ... vil egentlig tro at OB får meget svært ved at holde på ham til vinter (han har kontrakt indtil sommer).
    Jeg er jo meget fokuseret på landsholdene, så selv om jeg ikke holder med OB, så kunne jeg godt blive glad af at se det niveau han spillede på, især i kampen mod Vejle (så mindre af storsejren mod AGF).
    Helt klart noget lidt ekstraordinært der!

    Valdemar Ibsen
    Han har også et udmærket niveau.
    God teknik og god boldfordeler/overblik.
    Af og til går det lidt for langsomt og så kan han miste bolden ... men han kan sagtens blive til noget.

    Der er muligvis andre, men jeg skal se dem mere, for at kunne sige noget relevant.
    Super tråd, og super indlæg. Du behøver vist ikke nævne mere, at du ikke er OB fan. Det har du gjort opmærksom på, et par hundrede gange efterhånden

    Jeg har ved flere lejligheder haft muligheden for at se U17-drengenes træning. Jeg ser et stort lys i vores lille venstrebenede "back" - Aske Adelgaard. Vanvittig god teknik, og én hurtighed udover det sædvandelige. Ham kunne jeg godt se komme op og gøre det godt i førsteholdstruppen indenfor 3-4 år.
    Last edited by amphibia; 20-11-2018, 18:32.
    “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
    Lou Holtz

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
      Super tråd, og super indlæg. Du behøver vist ikke nævne mere, at du ikke er OB fan. Det har du gjort opmærksom på, at par hundrede gange efterhånden

      Jeg har ved flere lejligheder haft muligheden for at se U17-drengenes træning. Jeg ser et stort lys i vores lille venstrebenede "back" - Aske Adelgaard. Vanvittig god teknik, og én hurtighed udover det sædvandelige. Ham kunne jeg godt se komme op og gøre det godt i førsteholdstruppen indenfor 3-4 år.

      Comment


        #4
        Aske får begrænset med tid på U17 holdet, da de to backs der er førstevalg pt begge er på landsholdet. Brems er andenårs U17, så fra næste sæson vil man muligvis se mere spilletid til Aske

        Comment

        Working...
        X