Oprindeligt indsendt af Jeppetoje
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt FCN-OB
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMeget enig. Er ikke kæmpe Kløve fan men som du nævner er han stadig den farligste og mest chanceskabende 8`er vi har. Kommer næsten til store chancer i hver kamp og kun super målmandsspil har forhindret 1-3 mål. Ved godt at Casper har scoret godt på det sidste men han kan ikke erstatte Kløve med de forcer han nu besidder
Comment
-
TipsBladet tror på OB-sejr, og melder Mads "mini" Petersen tvivlsom til kampen
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...sjaelland-ob-9Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlægNordsjælland er ligaens tredjebedste hjemmehold (selvom det ikke nødvendigvis siger så meget, rækkens tæthed taget i betragtning), men de har ikke vundet en kamp i 2 måneder. Forsigtigt optimistisk, så en smal, smal sejr og forhåbentlig ingen, der taler om en "typisk OB" efter kampen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægJeg tror vi vinder og kontroller kampen. FCN lider under salget af stjerner. De har vel for første gang i mange år kun 3-4 spillere som ville være en forstærkning hos os.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBartolec,Mini,Donyoh og Andreas Olsen til at starte med. Så kan vi diskuttere lidt derfra
Comment
-
Mini og Bartolec er nok nogle af deres bedste, men de skal så slå nogle af OB's bedste af, og jeg er ikke sikker på, jeg ville bytte.
Nelsson og Andreas Olsen er selvskrevne. Snupper også meget gerne Kofod og Rygaard, men jeg ved ikke om de ville være førstevalg. Kanterne er hurtige og dygtige, men ikke til det system, OB spiller.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægNelsson slår også snildt Marco Lund af. Jonathan Amon er også en super dygtig spiller, han passer bare ikke i det system OB spiller lige nu, men hvis man havde ham til rådighed, skulle man nok finde ud af at tilpasse systemt til ham. Magnus Kofod eller Rygaard kunne også sagtens bejle til en af pladserne centralt på midten.
Så minimum 6 mand ville spille på vores hold fra Day 1. Måske flere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlægMini og Bartolec er nok nogle af deres bedste, men de skal så slå nogle af OB's bedste af, og jeg er ikke sikker på, jeg ville bytte.
Nelsson og Andreas Olsen er selvskrevne. Snupper også meget gerne Kofod og Rygaard, men jeg ved ikke om de ville være førstevalg. Kanterne er hurtige og dygtige, men ikke til det system, OB spiller.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMeget enig. Rygaard kunne godt spille 8`er i vores system. Nelsson er vildt overvurderet men kunne godt slå Lund af ja.
Så minimum 6 mand ville spille på vores hold fra Day 1. Måske flere
Men ja, jeg synes at man må sige, at FCN har de der 5-6-7 spillere der så absolut ville kunne gå ind på OBs hold, og som bare har vist et højere topniveau for nylig, end de spillere OB har til rådighed. For slet ikke at tale om potentialet på nogle af dem. Men det er jo selvfølgelig ikke ensbetydende med, at de er det bedre hold lige nu.
Generelt tror jeg, at man skal passe meget på med at undervurdere FCN dog, især på hjemmebane selvfølgelig. De har ikke set gode ud de seneste måneder, men de har stadig masser af kvalitet i truppen, en rigtigt dygtig træner, og så skal vi altså ikke mange måneder tilbage, da de vandt bronze, og slog de nykårede svenske mestre i 2 ud af 2 kampe. Det er altså flere sejre end hele den svenske liga formåede at få mod AIK i 30 kampe.
En sejr ville være et super godt signal, men uafgjort er så absolut også acceptabelt i min verden, og vi må alt andet end lige være forbeholdne med forventningerne, når der skal spilles på den plasticbane.Last edited by Sheed; 22-11-2018, 14:10.
Comment
Comment