Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dagens træning kort :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • ScouserTommy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Tak for update.

    En søgning på de spillere, som det agentfirma hvor Michael Johansen er, har i deres "stald":

    http://www.transfermarkt.de/de/pro-x...ater_2120.html
    Ret sjov læsning, den liste...

    Det er godt nok gået tilbage for Silberbauer. 4. division i Schweiz SÅ dårlig var han da heller ikke?

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Tak for update.

    En søgning på de spillere, som det agentfirma hvor Michael Johansen er, har i deres "stald":

    http://www.transfermarkt.de/de/pro-x...ater_2120.html

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nogen bud på hold opstilling?
    nej ikke rigtigt og det fremgår også af det korte referat :-) det eneste jeg kan sige at JBL gjorde det fantastisk som vb med KL og DH som midtstoppere og MT på målet hb i den opst. var Momo, men det var meget blandede hold så jeg kan ikke rigtigt komme med andet.

    Jesper Hansen var som sædvanligt ude og kikke og han snakkede længe med Martin/Michael Johansen, men det kan jo sagtens bare være en høflighedsvisit fra Martin/Michaels side

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Nogen bud på hold opstilling?

    Leave a comment:


  • manner
    started a topic Dagens træning kort :)

    Dagens træning kort :)

    Dagens træning er henlagt til Mekka 😊 Opvarmning i 3 grupper med et par småspil og meget fint humør og tempo.

    11 mod 11 på lille bane blandede hold som ikke rigtig afslører opstilling til i morgen. Hurtigt spil og højt humor😊 det ligner plan A i morgen med hurtigt spil og meget arbejde. Specielt er jeg imponeret af JBL, han er sikker på bolden og yder en fantastisk indsats, men det er han slet ikke alene om 👌

    Lidt dødboldstræning der for mig så noget løst og ustruktureret ud med mange der ikke rigtigt lavede noget, men det er sikkert mig der ikke forstod øvelsen. Derefter var træningen slut og spillerne gik i loungen, antageligvis til taktisk træning
Working...
X