Oprindeligt indsendt af FFM
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-Hobro
Collapse
X
-
Det var en kold omgang i dag. Som der er blevet nævnt, så startede holdet rigtig godt. Efter halvlegen var kampen lidt mindre nervepirrende, og selvom vi ikke sprudlede, følte jeg mig (bortset fra den sidste-øjebliks mulighed til Hobro) aldrig i tvivl om sejren. Helenius gør det ok, Bashkim også, forsvaret og Drachmann var fine. En 2 eller 3-0 sejr havde dog været skøn, både for at få varmen, for angribernes selvtillid, men også for målscore, for det kan være det afgørende med hensyn til top 6.Last edited by Ertuğrul; 02-11-2018, 22:44.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeg er ikke tilhænger af j-dag :).
De første 30 var OB bedst, uden tvivl ... men derefter var det en ringe kamp fra begge hold og den var vel noget der minder om helt lige fra 30-90, sådan ser jeg det.
Det er helt okay at være uenig."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Syntes vi spiller en god kontrolleret kamp uden at tage unødvændige chancer da vi kom foran. Kun super godt målmandsspil og manglende dommertække, gjorde at vi ikke fik lukket kampen i 1. Halvleg. Vi kunne sagtens have sat den 1/2 gear op hvis det havde været nødvendigt.
Stor ros til Lund også for en solid kamp. Har bestemt ikke været fan af ham, men det var på ingen måde en svækkelse ift Ludwig
Håber vi kan følge op næste gang. Så bliver det for alvorlig spændende
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeg er ikke tilhænger af j-dag :).
De første 30 var OB bedst, uden tvivl ... men derefter var det en ringe kamp fra begge hold og den var vel noget der minder om helt lige fra 30-90, sådan ser jeg det.
Det er helt okay at være uenig.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment