Den var godt nok svær at se, men godt opspil.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-Hobro
Collapse
X
-
Hobro ligner det dårligst besatte hold i superligaen.
Sabbi, venstre back og Mistrati kan noget, ellers er det godt nok tyndt.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDet er en sløj kamp med OB som den mindst ringe."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlægHvis vi skal være lidt flinke, så er det ikke specielt mange kendelser der er gået skævt. Lige de to jeg nævner er dog temmelig mærkelige.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægAltså der er offside på det annullerede mål, ikke meget ... men lidt er jo nok :).
Når det er sagt, er det skidt, vi ikke komemr foran med en pind mere. Hobro kan umuligt komme lige så dårligt ud til anden halvleg, som de gjorde til første. Får vi et mål mere relativt hurtigt, tror jeg dog også godt det kan blive en sejr af de større.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægNu missede jeg den, da den blev vist igen i pausen, men i slow synes jeg det var svært at se, at Desler, forsvarsspilleren og Helenius ikke var stort set på linje. Hvis Helenius har været en smule foran de andre er det i hvert fald godt spottet af linjedommeren.
Når det er sagt, er det skidt, vi ikke komemr foran med en pind mere. Hobro kan umuligt komme lige så dårligt ud til anden halvleg, som de gjorde til første. Får vi et mål mere relativt hurtigt, tror jeg dog også godt det kan blive en sejr af de større.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment