"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
0.-20.min. OB: "vi spiller lige bolden rundt". Sønderjyske: "Uha, de spiller bolden rundt!".
20.-45. min. Sønderjyske: "Vent lidt, spiller I den bare rundt? Så kan vi jo lægge lidt pres på og se, om vi kan leve på jeres fejl og nogle dødbolde." OB: "Uha, de lægger pres på og satser på dødbolde!"
45.-55. minut Sønderjyske: "Nu giver vi den fuld gas - så fejler de nok". OB: "Uha, nu giver de den gas!"
55.-70.minut OB: "Vent lidt, er det virkelig alt I har?? Så kan vi jo lige så godt tage bolden og se om vi kan skabe noget." Sønderjyske: "Uha, de tager bolden og ser om de kan skabe noget!".
70.-slut (rod og intermezzo med indianerbold) Begge hold: "Vi laver lige lidt rod og indianerbold!"
Vi er det bedste fodboldhold på banen, men vi formår ikke at få det frem i lange perioder. Sønderjyske er virkeligt ikke særligt gode, men vi er bare heller ikke gode nok til at straffe det.
🤣
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Tror AK stillede sig der hvor Kadrii stod indtil han blev skiftet ud
Der må være et dybt hul på banen...
- Norbert Elgert -
Jeg er helt rolig. Men det ændrer ikke facts at han er skrøbelig hvis kampene er tæt på hinanden
Fair. Jeg mener bare ikke historikken siden den operation eller indgreb han fik lavet giver dig helt ret. Er han ude i næste kamp kan det være, jeg må gentænke dén holdning, men det seneste år er der mange, der har haft flere skader.
Nuvel. Bare én af de to er klar, kan Desler sagtens glide ind.
Fair. Jeg mener bare ikke historikken siden den operation eller indgreb han fik lavet giver dig helt ret. Er han ude i næste kamp kan det være, jeg må gentænke dén holdning, men det seneste år er der mange, der har haft flere skader.
Nuvel. Bare én af de to er klar, kan Desler sagtens glide ind.
Vi håber. Desler har dog ikke samme klasse og giver et lille handicap. Men fint hvis han får lidt spilletid. Så har Ryan 16 dage til at blive klar igen
Vi håber. Desler har dog ikke samme klasse og giver et lille handicap. Men fint hvis han får lidt spilletid. Så har Ryan 16 dage til at blive klar igen
med Eller uden Desler. Så er det en skandale hvisvi ikke kan åbne Hobro
Comment