Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Oliver Christensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Fedt. Vi ved jo han kan lave de store redninger. Og hvis han kan få luget lidt ud i fejlene bliver han en klassemålmand
    Og så skal han sælges. Måske kan man få 1 mill euro. I/A

    Comment


      #77
      Fin kamp, krydret med en assist til 1-1 i 95. minut...

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
        Fin kamp, krydret med en assist til 1-1 i 95. minut...
        I en kamp hvor den danske gejst var ret afdæmpet kunne Oliver godt være kandidat til mom.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Fedt. Vi ved jo han kan lave de store redninger. Og hvis han kan få luget lidt ud i fejlene bliver han en klassemålmand
          Selvfølgelig er der fejl, han er ung og kun været fast i en sæson og tror på han får luet ud fejlene.
          Jeg er mere bekymret over mængden af fejl hos Tverskov end jeg er gor fejlene hos OC.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Selvfølgelig er der fejl, han er ung og kun været fast i en sæson og tror på han får luet ud fejlene.
            Jeg er mere bekymret over mængden af fejl hos Tverskov end jeg er gor fejlene hos OC.
            I know. Det er bare tit i disse U21 de kan sælge sig selv for større beløb. En ung U21 måmand fra Danmark der spiller stærke kampe burde kunne indbringe 2+ mill euro i næste sæson hvor HC måske er klar til at tage springet

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              I know. Det er bare tit i disse U21 de kan sælge sig selv for større beløb. En ung U21 måmand fra Danmark der spiller stærke kampe burde kunne indbringe 2+ mill euro i næste sæson hvor HC måske er klar til at tage springet
              Største frygt er at Herning/Ikast køber ham
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Største frygt er at Herning/Ikast køber ham
                Den havde jeg ikke overvejet. Tak for fremtidige mareridt Magge

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Største frygt er at Herning/Ikast køber ham
                  Det ville faktisk være et logisk skifte.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Det ville faktisk være et logisk skifte.
                    Jeg læste en gang at FCM har et monster af en Islandsk u21 keeper i stalden, dog pt. udlejet til Fredericia. Da han var udlejet til Aarhus fremad i forrige sæson blev han fremhævet som 2. Divs. med afstand bedste spiller. Jeg aner ikke hvad han er for en størrelse, og OC spiller fast på et langt højere niveau, men man kan da håbe på at FCM satser på deres egen mand fremfor at fiske i OB. Ellers må de betale hvad han koster.

                    Comment


                      #85
                      Oliver på rundens hold for 3. uge i træk
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Oliver på rundens hold for 3. uge i træk
                        Og udtaget til U21

                        Comment


                          #87
                          Tillykke til vores OC med landsholdsudtagelsen på trods af omstændighederne. Fedt at se at vores landsholdstræner vurderer ham værende landets 4/5, bedste målmand

                          https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ni-nye/8358619

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                            Tillykke til vores OC med landsholdsudtagelsen på trods af omstændighederne. Fedt at se at vores landsholdstræner vurderer ham værende landets 4/5, bedste målmand

                            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ni-nye/8358619
                            Det er superfedt.for OC og for OB. Jeg håber inderligt han holder niveauet og kommer til u21 em og gør det fantastisk der også.


                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Det er superfedt.for OC og for OB. Jeg håber inderligt han holder niveauet og kommer til u21 em og gør det fantastisk der også.

                              Det viser at de tror på ham. Nu mangler vi lige han tager næste step og bliver kamp afgørende.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Leander

                                Fedt? Jeg er nærmere bekymret, for det må betyde det ser skidt ud på målmandsfronten i Danmark
                                Eller også ses der et potentiale som vi som farvede fans ikke ser så meget da vi kigger på klubbens resultater og man jo som fans typiske er de mest kritiske :).

                                Comment

                                Working...
                                X