Jeg har en god fornemmelse. Og jeg håber virkelig at Oliver får vist sig frem.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD BIF-OB mandag 22./10. 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlægNoget af en (Superliga) ilddåb for Oliver C.! Håber at han kommer til at nyde det. Er Sayouba stadig ude med en skade, siden han slet ikke er med i kamptruppen? Heller ingen reservemålmand på bænken i dag, af hvad jeg kunne se.siden 1887
Comment
-
OC
RL JT AL
Ryan CN JD Greve JBL
MJ BK
Det er i hvert fald et hold som vil løbe soler sort. Tror MJ/BK vil være langt giftiger for Bif end AK eller Helenius på banen. Håber at MJ finder målnæsen og coolnes igen - og at Oliver får en fantastisk debut om at vi husker nok i flere år den 22.10.18 som den dag hvor "a star was born" på Brøndby Stadion. :-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlægNoget af en (Superliga) ilddåb for Oliver C.! Håber at han kommer til at nyde det. Er Sayouba stadig ude med en skade, siden han slet ikke er med i kamptruppen? Heller ingen reservemålmand på bænken i dag, af hvad jeg kunne se.
Comment
Comment