Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AGF den 6.10.18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • RMN
    replied
    Skulle vi vi nu ikke prøve at være lidt fair og objektive.. Der var ikke skyggen af straffe. Den slags bliver altså kun dømt i Danmark. Forstår godt AGF's frustration, men så kan de lade vær´ med at lave en OB og pakke sig så hårdt efter en føring. Uafgjort er stadig et mega dårligt resultat, og det var tydeligt at spillerne var nervøse over den pludselige opbakning fra lægterne. Heldigvis fik Janus skældt drengene ud i pausen, og dermed et enkelt point mod et håbløst AGF hold med en endnu mere håbløs "træner".

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
    Helt enig, Kanstrup kommer for sent i sin “tackling”, at det så sker i luften gør det ikke lovligt, så vidt jeg er orienteret 😊
    Altså det er jo et latterligt straffe på den måde, at det ikke som sådan har indflydelse på situationen. Det generer jo ikke Ramon i hans hovedstød, og OB var ikke ved at få noget ud af det. På den måde forstår jeg godt, at det er surt for AGF. Men det ændrer jo ikke på, at det er ekstremt klodset lavet af Kanstrup, og der er jo ikke noget st komme efter. Klokkeklart straffe

    Leave a comment:


  • MPL
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Nu har jeg set det straffespark flere gange. Kan ikke se hvorfor de piver sådan. Manden springer jo klart ind i ryggen på Ramon. Det er i min bog et klokkeklart straffe.
    Helt enig, Kanstrup kommer for sent i sin “tackling”, at det så sker i luften gør det ikke lovligt, så vidt jeg er orienteret 😊

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Enig.
    Generelt synes jeg AGF spiller hårdt, hvilket er fint med mig. Problemet opstår når de piver helt vildt meget hver gang modstanderne gør det samme eller når dommeren dømmer en af deres svinestreger. De minder mig om Horsens på det punkt.
    Fedt og mega fortjent at vi minimum fik uafgjort.
    Nu har jeg set det straffespark flere gange. Kan ikke se hvorfor de piver sådan. Manden springer jo klart ind i ryggen på Ramon. Det er i min bog et klokkeklart straffe.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Bliver spændende at høre den paragraf i fodboldloven der tillader, at man må smadre ind i modstanderen med en albue i ryggen på ham, som AGF må mene at have på deres side.
    Enig.
    Generelt synes jeg AGF spiller hårdt, hvilket er fint med mig. Problemet opstår når de piver helt vildt meget hver gang modstanderne gør det samme eller når dommeren dømmer en af deres svinestreger. De minder mig om Horsens på det punkt.
    Fedt og mega fortjent at vi minimum fik uafgjort.

    Leave a comment:


  • MPL
    replied
    AGF har to skud på mål og får 2-2.
    Hold kæft jeg er træt af AGF
    🤢🤢🤢🤮🤮🤮

    Leave a comment:


  • ellernowet
    replied
    Findes der egentlig regler om udeholdes fans på "OB's" tribuner? Brækker mig over at høre AGF fans juble og råbe med på deres sange, på langsiden

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Og ringe-ringe aktioner ved scoringerne så vidt jeg så på stadion...
    Jep .

    Jeg har nu JBL som MOM. Er ret sikker på at vi ikke var kommet tilbage hvis vi var gået til pause nede 2-0 .
    Janus var god og Greve lavede et godt indhop .

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    20 fejlafleveringer tiltrods så blev Tverskov valgt til MOM
    Det var begge Drachmann og Tverskov som smid mange bolde væk i dag. Eskesen havde flere gode bolderobringer men også ret mange fejlafleveringer.
    Jeg ville give MoM til Barrett. Og Greve var vel vores offensiv bedste i den tid ham var på banen.

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    20 fejlafleveringer tiltrods så blev Tverskov valgt til MOM
    Og ringe-ringe aktioner ved scoringerne så vidt jeg så på stadion...

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Bliver spændende at høre den paragraf i fodboldloven der tillader, at man må smadre ind i modstanderen med en albue i ryggen på ham, som AGF må mene at have på deres side.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Glæder mig til at høre primaterne fra AGF skabe sig om lidt.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Måske ikke i tabellen - men mentalt.
    Forhåbentligt. Det får vi at se i de næste to svære kampe.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Flot kommet tilbage. Desværre ikke er resultat der rykker os nogen vegne.
    Måske ikke i tabellen - men mentalt.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Flot kommet tilbage. Desværre ikke er resultat der rykker os nogen vegne.

    Leave a comment:

Working...
X