Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB - AGF
Collapse
X
-
Lort. Meget af trygheden sidder altså også i en god keeper, som forsvaret stoler på, og som har pondus til at dirigere lidt rundt. Så er det vel Oliver på mål og Bernat som reserve?Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg
Comment
-
Det er selvf. aldrig godt når en så betydningsfuld spiller er skadet, men kan forsvaret spille med samme autoritet som mod AaB så kan Oliver godt klare ærterne mod både Thisted og AGF, så skal der altså kun et lucky punch til fra AK til at sejren er inden for rækkeviddeOprindeligt indsendt af nixcha Se indlægLort. Meget af trygheden sidder altså også i en god keeper, som forsvaret stoler på, og som har pondus til at dirigere lidt rundt. Så er det vel Oliver på mål og Bernat som reserve?Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/3f-tri...gt-til-ob-agf/
Energi Fyn Cup + mange AGF-fans = Fodboldfeber i Odense
Derudover tilbydes der breakdance-undervisning, det tænker jeg da er oplagt for den nye stemningskerne der bliver skabt i morgen. Så kan hele RMN-tribunen fremover lave "Én gang Odense, altid Odense", imens de headspinner eller kombinere "Kom alle mand" med en omgang airflare.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæghttps://www.ob.dk/nyhedsarkiv/3f-tri...gt-til-ob-agf/
Derudover tilbydes der breakdance-undervisning, det tænker jeg da er oplagt for den nye stemningskerne der bliver skabt i morgen. Så kan hele RMN-tribunen fremover lave "Én gang Odense, altid Odense", imens de headspinner eller kombinere "Kom alle mand" med en omgang airflare.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Du glemte fribilletterne til Tietgen Handelsgymnasium, hvilket i sig selv er 1500 billetter (så fremt tilbuddet bliver benyttet).Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæghttps://www.ob.dk/nyhedsarkiv/3f-tri...gt-til-ob-agf/
Comment
-
Det lyder også som, at der er gratisbilletter at hente i Rosengårdcentret: "Vi håber, at vi kan kompensere for det i Rosengårdscentret, hvor du kan få billetter til #OBAGF til dig og dit hold" (fra deres Twitter-profil). Så der er blevet delt en rigtig stor mængde billetter ud.Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlægDu glemte fribilletterne til Tietgen Handelsgymnasium, hvilket i sig selv er 1500 billetter (så fremt tilbuddet bliver benyttet).
Comment
-
Har ikke mulighed for at komme på stadion. Nogen der har mulighed/lyst til at lave et banner med “Den største der aldrig har spillet i striber” ?
Kampmæssigt håber jeg på samme gejst som de seneste kampe, håber dog på større trafsikkerhed. Tænker det godt kunne blive en meget taktisk kamp. Eller også bliver det ren indianerkamp 😁
Comment
Comment