Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB - AGF
Collapse
X
-
Det meldes at AGF kommer med 700-1000fans. Så der skal godt nok kæmpes fra alle på tribunen hvis ikke vi skal trykkes helt ned
Leave a comment:
-
Der er stadig lidt tvivl om nogle spillere til kampen mod AGF, men Jakob Michelsen vil ikke bruge det som undskyldning.
http://obstruktion.dk/michelsen-kunn...de-marienlyst/
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægHar ikke mulighed for at komme på stadion. Nogen der har mulighed/lyst til at lave et banner med “Den største der aldrig har spillet i striber” ?
Kampmæssigt håber jeg på samme gejst som de seneste kampe, håber dog på større trafsikkerhed. Tænker det godt kunne blive en meget taktisk kamp. Eller også bliver det ren indianerkamp 😁
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlægAh, okay- tak for forsøget.
Men har jeg forstået rigtigt at essensen er, at møder man op på stadion med SDU studiekort mellem 14-15 på lørdag, så får man gratis adgang?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægEn flyer jeg fandt på skolen. Kunne ikke lægge billede op.
Men har jeg forstået rigtigt at essensen er, at møder man op på stadion med SDU studiekort mellem 14-15 på lørdag, så får man gratis adgang?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlægHuh?
Har du et link til det?
Leave a comment:
-
3 sejrer i bagagen, hvilket helt sikkert må give en masse mentalt til spillerne. De hviie skal sendes hjem med et nederlag, og så ser tingende lovende ud!
Leave a comment:
-
Har ikke mulighed for at komme på stadion. Nogen der har mulighed/lyst til at lave et banner med “Den største der aldrig har spillet i striber” ?
Kampmæssigt håber jeg på samme gejst som de seneste kampe, håber dog på større trafsikkerhed. Tænker det godt kunne blive en meget taktisk kamp. Eller også bliver det ren indianerkamp 😁
Leave a comment:
-
For alle på uni og lignende:
Gratis adgang fra 14-15 ved fremvisning af studiekort.
Leave a comment:
-
Og nu har vi så den situation, at man har meldt ud, der vil bliver udsolgt og der er fodboldfeber, og så bliver der alligevel halvtomt.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlægDu glemte fribilletterne til Tietgen Handelsgymnasium, hvilket i sig selv er 1500 billetter (så fremt tilbuddet bliver benyttet).
Leave a comment:
Leave a comment: