Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD: AaB - OB, d. 30/9-18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg glæder mig over de 3 point. 2 sejre i træk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Ja okay, altså foreløbig er der jo ikke rigtig fremgang ... men det er sandt at der bliver kæmpet for sagen, på den front er der sket noget.
      Når man har bolden meget er der jo også mindre tid til at løbe rundt efter den, det kan jo også få det til at se ud som om at spillerne ikke gør hvad de kan.

      Men tror du den holder i længden, at overlade spillet til modstanderen ... og hvad så mod de modstandere som heller ikke vil have bolden, f.eks AGF som nok er mere ekstreme, end det som OB har forsøgt de sidste kampe.
      Som udgangspunkt tror jeg også at det er et udviklingspunkt for trænerteamet at vi skal være bedre til at kreere chancer i det åbne spil. Nu har vi så lige været i en situation, hvor forsvaret var hullet som en si. Det stabiliserer man bedst ved at være godt organiseret når modstanderen ikke har bolden og undgå omstillinger via satsede afleveringer langt tilbage på banen. Derfor tror jeg at opgaven med at få lukket af nede bagved har kostet lidt i spillet længere fremme på banen.
      Ellers må jeg også indrømme at jeg lever fint med sejre som i dag. Vi skaber et hav af chancer, fordi vi lokker dem i de fælder vi ønsker og de skaber jo ikke en skid, selvom de har bolden meget. Jeg var mere lunken overfor sejren imod Horsens, hvor jeg synes vi skabte for lidt med undtagelse af de sidste 7 min. I den kamp lykkedes vi heller ikke med at bryde bolden så meget som i dag, så der virkede Horsens pres mere massivt end i dag, hvor vi var farlige igennem hele kampen. Jeg synes dermed at i dag var en flot sejr på udebane imod et hold jeg er ret sikker på kommer i top 6. Jeg håber dog at vi lykkedes med i perioder at holde bedre i bolden, men det skal ikke være Kent-bold eller den måde AaB prøver at gøre det på, for det har vi slet ikke spillerne til.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Ja okay, altså foreløbig er der jo ikke rigtig fremgang ... men det er sandt at der bliver kæmpet for sagen, på den front er der sket noget.
        Når man har bolden meget er der jo også mindre tid til at løbe rundt efter den, det kan jo også få det til at se ud som om at spillerne ikke gør hvad de kan.

        Men tror du den holder i længden, at overlade spillet til modstanderen ... og hvad så mod de modstandere som heller ikke vil have bolden, f.eks AGF som nok er mere ekstreme, end det som OB har forsøgt de sidste kampe.
        Hvilke områder er der ikke fremgang?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Hvilke områder er der ikke fremgang?
          Der hvor vi vinder flere kampe i træk, samtidig med at vi spiller til 0. Kan du da ikke forstå det?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Der hvor vi vinder flere kampe i træk, samtidig med at vi spiller til 0. Kan du da ikke forstå det?
            Ha ha ha .... lige præcis

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Der hvor vi vinder flere kampe i træk, samtidig med at vi spiller til 0. Kan du da ikke forstå det?
              For helvede - jeg er lam i roen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                Iøvrigt sindsygt at der lige nu kun er 6 point mellem nr 13 og nr 3 i ligaen🤐
                Præcis derfor er alle sejre enormt vigtige! Skønt med to i træk :-D

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Hvilke områder er der ikke fremgang?
                  Jeg vil hellere spørge hvor der ER fremgang, bortset fra i den forstand at der bliver kæmpet mere ... det kan vi godt være enige om, men det kan også bunde i at modstanderen har bolden mere.

                  Handler det ikke også om at der i fremgang i forhold til hvad du gerne vil se, for på bundlinjen er det vel foreløbig ikke bedre end under Kent.

                  Jeg er med på fremgang pointmæssigt under Michelsen, men snakker vi ikke Kent kontra Michelsen og der er jeg mere i tvivl.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Har et simpelt spørgsmål til dig. Synes du AaB var fede at se på?
                    AAB lykkedes ikke med at spille sig igennem et forsvar der stod dybt, men det ER også sværere at angribe et hold der står sådan, end det er at forsvare på den måde ... så nej, det så heller ikke godt ud fra AAB.

                    Synes du OB var fede at se på?
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Sådan skal fodbold spilles. AaB ligger toppen og de blev besejret. Videre og fortsæt med at kæmpe

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        AAB lykkedes ikke med at spille sig igennem et forsvar der stod dybt, men det ER også sværere at angribe et hold der står sådan, end det er at forsvare på den måde ... så nej, det så heller ikke godt ud fra AAB.

                        Synes du OB var fede at se på?
                        Ja, gu' fanden synes jeg OB var fede at se på. Målsøgende, aggressive i duellerne, kæmpende for hinanden og chanceskabende. Hvis det var dårlig fodbold OB spillede i dag, og som man kan skabe så mange målchancer på, så er jeg stor fan af dårlig fodbold.

                        Comment


                          Jeg synes også, at det var fedt i dag. Fodbold er krig og følelser, og det stod OB for i dag. Det er meget bedre end under Cunt Nielsen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            AAB lykkedes ikke med at spille sig igennem et forsvar der stod dybt, men det ER også sværere at angribe et hold der står sådan, end det er at forsvare på den måde ... så nej, det så heller ikke godt ud fra AAB.

                            Synes du OB var fede at se på?
                            Den her troll skal ties ihjel!

                            Fight og direktehed er OB's DNA, og det har det altid været.
                            Klasse kamp i dag - kunne lige så vel have endt 0-4 til OB.
                            Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                            Comment


                              Det er en smuk tanke at skulle skabe kampene. Hvis man har råd til bedre spillere end de andre, så kan man også med rette forvente det af sit hold - så skal de bare ikke kun vinde, men også spille flot fodbold.
                              De penge har vi ikke; og så er det federe at vinde, end at spille bolden pænt rundt og tabe.

                              I øvrigt er det pudsigt at læse kommentarerne på bold.dk. AaB-fansne mener, at deres hold "spiller håndbold", "er taktisk naive", "spiller tika-taka", "er totalt ufarlige" og alle de andre ting, som man normalt kan læse herinde om OB.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Det er en smuk tanke at skulle skabe kampene. Hvis man har råd til bedre spillere end de andre, så kan man også med rette forvente det af sit hold - så skal de bare ikke kun vinde, men også spille flot fodbold.
                                De penge har vi ikke; og så er det federe at vinde, end at spille bolden pænt rundt og tabe.

                                I øvrigt er det pudsigt at læse kommentarerne på bold.dk. AaB-fansne mener, at deres hold "spiller håndbold", "er taktisk naive", "spiller tika-taka", "er totalt ufarlige" og alle de andre ting, som man normalt kan læse herinde om OB.
                                De har vel, som vi har haft det, øjne i hovedet, så det er ikke så underligt de skriver de ting.

                                Vi har og altid haft penge til at hente bedre spillere, end dem vi har haft, nu tror jeg bare vi for en gangs skyld henter de rigtige spillere og laver en spillestil der passer til dem.

                                Det kan jeg virkelig godt li. Som når én spiller ikke får tacklet, så prøver den næste, og den næste og evt en tredje til bolden enten er erobret, skubbet ud til indkast eller der bliver begået et, gisp, frispark.

                                Indstilling, udtryk.

                                Som man altid burde kende OB på og ikke den blege efterligning, som blev unødigt værre af helt horribelt ringe brug af de midler, der var til rådighed.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X