Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD: AaB - OB, d. 30/9-18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Vi er ikke bedre på bolden må vi erkende, når det er folk som Drachmann, CN og Julius centralt, så vil vi komme til at afgive initiativ. Den her skal kriges hjem, og det kan den også sagtens, farligere er AaB ikke, og vi står solidt når vi kommer ned.
    Det er vildt, så stor forskel det har gjort med omrokeringerne og 3-mands forsvaret. Meget positivt, at det er ved at sidde godt fast hos dem nu.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
      Det er vildt, så stor forskel det har gjort med omrokeringerne og 3-mands forsvaret. Meget positivt, at det er ved at sidde godt fast hos dem nu.
      Jo og sneglen er sendt på pension, havde han spillet så ville vi ikke se den fiight og solide defensiv.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Vi er ikke bedre på bolden må vi erkende, når det er folk som Drachmann, CN og Julius centralt, så vil vi komme til at afgive initiativ. Den her skal kriges hjem, og det kan den også sagtens, farligere er AaB ikke, og vi står solidt når vi kommer ned.
        Er fuldstændigt enig at den skal kriges hjem. Men i kampens første del havde vi en bedre blanding af at stå solidt og gøre selv noget for spil. Scoring var ja også resultat af en Aab-fejl som opstod af vores første press. Vi skabte meget uro og nervøsitet i Aab-holdet med vores offensive aktioner og de manglede til sidst lidt.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #79
          Jeg synes vi spiller en klog første halveg. Vi laver den som utallige hold har lavet på os imens Kent var træner. Stå solidt defensivt og slå til på omstillinger. Vi burde have ført 2-0, men desværre rammer Kadrii den helt skævt efter en ellers flot aktion. AaB har ikke en skid andet end boldbesiddelse i massevis. Vi lukker fuldstændig ned for kusk og Andersen, hvor vi ved det vil komme fra. Derudover er vi bare bedst i duellerne. Alle kæmper som nogen sindssyge og det er en fornøjelse. Jeg frygter lidt at gassen på et tidspunkt går af ballonen og at presset deraf bliver større i løbet af 2. Halveg, hvis ikke vi formår at holde lidt mere i bolden. Vi kan godt tillade os at holde lidt mere i bolden frem for at gå så meget efter dybdeafleveringerne til AK og Kadrii.
          Nu kan jeg se at AK bliver kritiseret lidt, og han er bestemt heller ikke skarp nok i vores omstillinger, hvor han kan tage meget klogere løb end han gør, men han arbejder godt nok sten hårdt. Både ham og Kadrii er stærkt medvirkende til at AaB ikke får plads i mellemrummene, fordi de løber i de rigtige positioner defensivt. Derudover har han en flot assist til CN, hvor hans hurtige førstegangsaflevering er med til at give pladsen. Jeg tror vi har mere værdi af ham end Helenius så længe han har kræfter til det hårde defensive arbejde. Derfor synes jeg at han gør det ok, men som ansat til at score mål, så bør han kunne noget mere

          Comment


            #80
            JJ ind for tryllerfod CN.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #81
              CN ud - JJ ind
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #82
                Igen er AK svageste led

                Comment


                  #83
                  Ind med MJ og ud med AK, tak.

                  Comment


                    #84
                    Tverskov MoM indtil videre

                    Comment


                      #85
                      Sagsøg mig bare for at hidkalde alverdens uheld og overtro, men jeg føler mig sgu ret tryg ved den her føring.

                      Comment


                        #86
                        For helved' Sheed

                        Comment


                          #87
                          Puhhh synes vi er lidt presset her i 2. Halvleg.. Men et mål nu vil gøre godt

                          Comment


                            #88
                            MJ gør sig klar.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #89
                              Vi er fandme heller ikke heldige. FUUUUCK

                              Comment


                                #90
                                Hvor er det uheldigt, den kamp må bare ikke lukkes

                                Comment

                                Working...
                                X