Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fortsæt boykot!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • RMN
    replied
    Oprindeligt indsendt af binzer-fan Se indlæg
    Jeg ved godt RMN sætter det lidt på spidsen

    Men hvis man ser på det. har vores resultater vist været bedre når der ikke har været så meget stemning.
    Det kan så være pga presset. eller det kan være fordi der har været mere stemning til de store kampe. det kan være svært at sige

    Der ud over så er dem der har fået karantæne lov brydere hvis de har haft maskering på sig og hvis de ikke er gået når politiet har bedt dem om det. Det ændre ens syn på loven ikke på
    Jeg har respekt for folk hvis de går op mod en lov de ikke bryder sig om men kun hvis de så også tager den straf det måtte følge med

    Og hvis en af de personer der har udtalt sig på de karantæne ramtes vegne. mener det han skrev. er voldsmand i hvert fald ikke for groft at sige
    Svært at være uenig! Sat på spidsen eller ej så er det eneste mere usmagelige end voldelige typer, dem der derefter klynker og smider offerkortet. Der er ikke langt fra stor mand til flæbende prinsesse. Det er en taktik man har set alt for meget i en anden og mindst lige så trist sammenhæng.
    Fyld stadion med roligans, ikke hooligans.

    Leave a comment:


  • binzer-fan
    replied
    Jeg ved godt RMN sætter det lidt på spidsen

    Men hvis man ser på det. har vores resultater vist været bedre når der ikke har været så meget stemning.
    Det kan så være pga presset. eller det kan være fordi der har været mere stemning til de store kampe. det kan være svært at sige

    Der ud over så er dem der har fået karantæne lov brydere hvis de har haft maskering på sig og hvis de ikke er gået når politiet har bedt dem om det. Det ændre ens syn på loven ikke på
    Jeg har respekt for folk hvis de går op mod en lov de ikke bryder sig om men kun hvis de så også tager den straf det måtte følge med

    Og hvis en af de personer der har udtalt sig på de karantæne ramtes vegne. mener det han skrev. er voldsmand i hvert fald ikke for groft at sige

    Leave a comment:


  • Prins Henrik
    replied
    Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
    Heldigt for os at der findes forumbetjente som dig, der vil diktere hvilke meninger der er acceptable på et debatforum. På stadion står vi sammen, men herinde er må man godt være uenige, eller?
    Troll

    Leave a comment:


  • RMN
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    I know, var hvis der var andre der, ligesom jeg, ikke gider se nogle som helst indlæg fra profilen fremover :)
    Heldigt for os at der findes forumbetjente som dig, der vil diktere hvilke meninger der er acceptable på et debatforum. På stadion står vi sammen, men herinde er må man godt være uenige, eller?

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
    Man kan også tie en ligegyldig tråd ihjel ;)
    I know, var hvis der var andre der, ligesom jeg, ikke gider se nogle som helst indlæg fra profilen fremover :)

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Man kan også tie en ligegyldig tråd ihjel ;)

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Bare lige en heads up, så kan man trykke ind på vedkommendes profil, og så trykke 'ignorer' - så ser man ikke længere personens indlæg.

    Det er en ganske nyttig funktion.

    Leave a comment:


  • Prins Henrik
    replied
    Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
    Vi får at se. Jeg kan notere mig, at OB har fået det største pointudbytte i denne sæson efter boykot. Og jeg ser gerne min klub blive i landets bedste række. Så jeg krydser fingrene for at at disse voldspersoner bliver ved med at spille deres ynkelige offerkort, og at OB i et øjebliks svaghed ikke prøver at appellere politiets dygtige og voldspræventive arbejde.
    Troll

    Leave a comment:


  • RMN
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Ja.
    Vi får at se. Jeg kan notere mig, at OB har fået det største pointudbytte i denne sæson efter boykot. Og jeg ser gerne min klub blive i landets bedste række. Så jeg krydser fingrene for at at disse voldspersoner bliver ved med at spille deres ynkelige offerkort, og at OB i et øjebliks svaghed ikke prøver at appellere politiets dygtige og voldspræventive arbejde.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Er ham der RMN kun herinde for Trolle ?
    Ja.

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
    I min optik er det tydeligt, at OB nyder rigtig godt af at presset fra tilskuerene ikke længere er tilstede. De uofficielle har længe gjort truppen en kæmpe bjørnetjeneste.

    De kan nu høre trænerens instrukser tydeligt, og gutterne spiller ikke længere over evne for at tilfredsstille trommeslagerne og de højtråbende.

    Herfra skal der lyde en dybfølt tak for at lade spillerene spille og fordi i holder kæft. Hvis FCN kan vinde mesterskab og medaljer uden opbakning, så kan et psykisk svækket og ungt OB-hold det også.

    Resultater frem for stemning. Respekter at politiet og klubben finder jer uvelkomne og fortsæt stilheden indtil vi er relevante i toppen igen.
    Ja, ligesom mod Vejle, ikke?

    Leave a comment:


  • Prins Henrik
    replied
    Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
    Jeg er her for at debattere emner der vedrører OB. At vi så ikke alle kan være enige er vel debattens vilkår. Og så kan du råbe "troll" eller "svin" alt det du vil.
    Troll

    Leave a comment:


  • RMN
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Er ham der RMN kun herinde for Trolle ?
    Jeg er her for at debattere emner der vedrører OB. At vi så ikke alle kan være enige er vel debattens vilkår. Og så kan du råbe "troll" eller "svin" alt det du vil.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Er ham der RMN kun herinde for Trolle ?

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Admin?

    Leave a comment:

Working...
X