Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fortsæt boykot!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
    Og så ligger vi minsandten nummer 3! Godt arbejde af de uofficielle, sender jer en varmblodet juletanke. Ingen tosser på stadion men masser af point. Tilfældigt? I dont think so :)
    Fake News Trumphie.

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
    Der er ingen grund til at være led. Vi ligger til medaljer og jeg fik ret, alt i alt en god en dag.
    I den ene tråd er din hypotese, at vi klarer os godt, fordi vores spillere ikke har psyken til at have pres på (fra publikum), i den anden tråd er din hypotese, at vi klarer os godt, fordi Michelsen går hårdt til spillerne og lægger pres på.

    Til sammen er din analyse enten usammenhængende eller blot bevidst provokerende.

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Folkens, svinet er en troll der lever af at fremprovokere reaktioner, så kan vi ikke bare blive enige om at ignorere denne ligegyldige tråd? Vi komme næppe til at kunne tie ham ihjel da han tilsyneladende ikke har spor imod at debattere med sig selv, men vi kan afvæbne ham ved simpelthen at læse forbi hans latterlige indlæg. Lad tråden dø.

    Leave a comment:


  • Prins Henrik
    replied
    Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
    Der er ingen grund til at være led. Vi ligger til medaljer og jeg fik ret, alt i alt en god en dag.
    Troll

    Leave a comment:


  • RMN
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
    Er der ikke snart en administrator, der:

    1) enten udelukker RMN fra forum?

    eller

    2) omdirigerer vedkommende til FCM's debatforum, hvor troll er dagligdag
    Jeg ER allerede udelukket fra ulvegraven, de blev sure da jeg smed et (sandfærdigt) rygte om 2 af deres afrikanere, som jævnligt benytter en rygeklub. Min svoger bestyrer klubben, så det var ikke engang et rygte. Men sure, blev de.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
    Er der ikke snart en administrator, der:

    1) enten udelukker RMN fra forum?

    eller

    2) omdirigerer vedkommende til FCM's debatforum, hvor troll er dagligdag
    Bare lad være med at kommentere på trollen RMNs opslag :)

    Leave a comment:


  • Lærlingen
    replied
    Er der ikke snart en administrator, der:

    1) enten udelukker RMN fra forum?

    eller

    2) omdirigerer vedkommende til FCM's debatforum, hvor troll er dagligdag

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Min hypotese er, at de gode resultater skyldes vores mange blege, vintervante danskere på holdet.

    Jo koldere det er blevet, jo bedre resultater. Simpelthen fordi vores hold har så få etniske typer, og så mange barske vikinger, at vi dominerer modstanderne i kulden. Omvendt var vi ringe i sommers, hvor udlændingene boltrede sig i varmen.

    Det er ret indlysende.

    Leave a comment:


  • RMN
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
    Kom nu ud af dit skjul, RMN. Lad os få din sande identitet. Du er intet andet end en troll, og dine kausalitetshypoteser svarer til 0. klasse. At du prøver at bilde andre ind, at det, du mener er seriøst, gør, at der enten er tale om en 45-årig hjemmeboende mand, der sidder i sit eget fæces dagen lang eller et bestyrelsesmedlem fra De Stribede.
    Der er ingen grund til at være led. Vi ligger til medaljer og jeg fik ret, alt i alt en god en dag.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
    Kom nu ud af dit skjul, RMN. Lad os få din sande identitet. Du er intet andet end en troll, og dine kausalitetshypoteser svarer til 0. klasse. At du prøver at bilde andre ind, at det, du mener er seriøst, gør, at der enten er tale om en 45-årig hjemmeboende mand, der sidder i sit eget fæces dagen lang eller et bestyrelsesmedlem fra De Stribede.
    Glem det med "bestyrelsesmedlem fra De Stribede". Vi er alt andet end glad i fanklubben at de uofficielle er væk og savner de.
    Men ellers enig.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Han er syg, og ikke modtagelig for hjælp. Bare lad ham være.

    Leave a comment:


  • Lærlingen
    replied
    Kom nu ud af dit skjul, RMN. Lad os få din sande identitet. Du er intet andet end en troll, og dine kausalitetshypoteser svarer til 0. klasse. At du prøver at bilde andre ind, at det, du mener er seriøst, gør, at der enten er tale om en 45-årig hjemmeboende mand, der sidder i sit eget fæces dagen lang eller et bestyrelsesmedlem fra De Stribede.

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
    Og så ligger vi minsandten nummer 3! Godt arbejde af de uofficielle, sender jer en varmblodet juletanke. Ingen tosser på stadion men masser af point. Tilfældigt? I dont think so :)
    ZzZzZZzZZzZzZzzZzz

    Leave a comment:


  • RMN
    replied
    Og så ligger vi minsandten nummer 3! Godt arbejde af de uofficielle, sender jer en varmblodet juletanke. Ingen tosser på stadion men masser af point. Tilfældigt? I dont think so :)

    Leave a comment:


  • Prins Henrik
    replied
    Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
    Hvorfor læser du ikke bare indledningen, hvori argumenterne er, i stedet for at spille pigefornærmet? Der er vel ingen grund til at jeg skal gentage mig selv igen og igen.
    Jeg spørger fordi jeg ikke forstår alle dine pointer i dit første indlæg. Jeg havde håbet du ville være mere specifik, og komme med konkrete eksempler.

    Din attitude i de sidste to opslag minder mig om en tøsedrenge-attitude, hvor du ikke tør stå frem med dine budskaber!

    Leave a comment:

Working...
X