Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvilke spillere er til top 3, top 6 etc.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvilke spillere er til top 3, top 6 etc.

    Jeg er lidt nysgerrig på hvad i tænker.

    Der er fortsat nogle som mener at truppen er god nok til top 6.

    Så prøv den her inddeling og sæt spillerne ind i de forskellige kategorier.

    Top 3.
    Top 6.
    Top 10.
    Ikke superligastandard/bundklub.

    Jeg laver også min på et tidspunkt.

    Truppen ... ved ikke lige hvordan det kommer til at se ud ... har kopieret det ind :D.

    Sten
    Grytebust

    27

    Oliver
    Christensen

    30

    Sayouba
    Mandé

    Forsvar

    2

    Kenneth Emil
    Petersen

    3

    Alexander
    Ludwig

    4

    Ryan Johnson
    Laursen

    5

    Ramon
    Leeuwin

    6

    Jeppe
    Tverskov

    19

    Mikkel
    Desler

    20

    Jacob Barrett
    Laursen

    24

    Marco
    Lund

    26

    Yao


    Midtbane

    7

    Kamil
    Vacek

    8

    Janus
    Drachmann

    11

    Casper
    Nielsen

    14

    Jens Jakob
    Thomasen

    16

    Julius
    Eskesen

    17

    Jonathan
    Harboe

    21

    Mathias
    Greve

    23

    Troels
    Kløve

    29

    Mads
    Frøkjær-Jensen


    Angreb

    9

    Bashkim
    Kadrii

    10

    Rasmus
    Festersen

    15

    Nicklas
    Helenius

    25

    Mathias
    Jørgensen

    28

    Anders K.
    Jacobsen

    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    #2
    Kunne spille i en top3 klub:
    Drachmann, Gryte, Ryan, Baskim (de sidste to uskadet)

    Kunne spille i en top6 klub:
    Eske, JJ, Jeppe, Ramon (måske), Barrett, Ludwig,

    7-10
    AK, MJ (nu), Kløve, Helenius, CN, Desler, Greve,

    Bund 4
    Fester, Yao, Lund, KEP

    Resten UB

    Comment


      #3
      Sjov opgave. Det kræver ligesom nogle præmisser for, at folk kan forholde sig til placering. Derfor vælger jeg udgangspunkt i de kampe som er spillet til dato i denne sæson. Tager de skadede med i betragtning, som om de var klar. Sætter et plus ved dem som jeg tror kan løfte niveauet, og minus ved dem som lige har sneget sig med
      Kunne spille i en top3 klub:
      Gryte,

      Kunne spille i en top6 klub:
      Eske, JJ- ( desværre ofte skadet), Jeppe, , Barrett, Drachmann, Ryan +, Baskim +

      7-10
      MJ +, Desler, , Ludwig, Ramon

      Bund 4
      Fester, Yao, Lund+, KEP, AK+, Helenius +, Kløve, Greve+, Casper Nielsen+

      Resten UB

      Comment


        #4
        Kunne spille i en top3 klub:

        ingen

        Kunne spille i en top6 klub:
        Gryte Jeppe, , Drachmann, Ryan, Baskim +

        7-10
        Eskesen, JJT JBL


        Bund 4
        MJ +, Desler, , Ludwig, Ramon

        1 div
        Fester, Yao, Lund, AK, Helenius+, Kløve, Greve, Casper Nielsen+

        DS
        KEP

        Resten UB

        Comment


          #5
          TOP 3: Gryte, Ryan, Tverskov, Drachmann, Bashkim.

          TOP 6: Ludwig, JJT, Barrett

          TOP 7-10: Helenius, AK, Greve, (Ramon?), (Eskesen), (Mathias J), Casper N, Festersen, Kløve.

          Bund Superliga/Top 1. division: KEP, Desler, Lund, Yao.


          UB: Oliver C, Mande, Vacek, Harboe, Frøkjær.

          Jeg bedømmer spillerne således, at jeg vurderer om de ville kunne glide ind som startere eller rotationsspillere i de klubber, der sluttede i de nævnte segmenter i 17/18 sæsonen. Gryte ville f.eks. snildt kunne konkurrere med keeperne i FCK, BIF og FCM. Ryan ligeså, og så videre.
          Last edited by anglicantian; 16-09-2018, 01:14.

          Comment


            #6
            Top 6

            Grytebust, Bashkim, Tverskov, Ryan, Drachmann - resten ikke så meget

            Comment


              #7
              Top 3 : Gryte

              Top 6 : Drachmann , Eske , Baskim , JBL , Ryan Tver. JJT , AK

              7-10 : Greve , Desler , Ludwig , Ramon , MJ , KEP , OC

              11-14 : Kløve , CN , Yao , Fester, Helenius , Lund
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Top 3 : Gryte

                Top 6 : Drachmann , Eske , Baskim , JBL , Ryan Tver. JJT , AK

                7-10 : Greve , Desler , Ludwig , Ramon , MJ , KEP , OC

                11-14 : Kløve , CN , Yao , Fester, Helenius , Lund
                Hvorfor vuderer du ikke Drachmann som top 3? Han har vundet mesterskabet for 3 måneder siden, og har været vores med afstand bedste og vigtigste spiller i denne sæson. Også bedre end Grytebust.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Hvorfor vuderer du ikke Drachmann som top 3? Han har vundet mesterskabet for 3 måneder siden, og har været vores med afstand bedste og vigtigste spiller i denne sæson. Også bedre end Grytebust.

                  Vurderer ham måske nok til at kunne blive en marginal spiller i BIF eller FCM men ikke mere . Men afgjort han ligger på vippen til top 3
                  Kløve har vundet sølv med SDJ , det gør ham ikke til en top 6 spiller i mine øjne ;-)
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #10
                    Top 3: Gryte, Tverskov
                    Top 6: Bashkim, Ryan, Drachmann, jjt, AK, Eske
                    Top 7-10: Greve, JBL, kløve, Ludwig, CN.
                    Resten maks bundhold i Superligaen eller spillere til første division.
                    Ramon og Vacek vil jeg vurdere endnu, da jeg har set for lidt til dem. MJ skal med tiden nok komme op og spille top 6 tror jeg. Lige nu mangler han bare noget fysik og lidt mere saft i afslutningerne

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Hvorfor vuderer du ikke Drachmann som top 3? Han har vundet mesterskabet for 3 måneder siden, og har været vores med afstand bedste og vigtigste spiller i denne sæson. Også bedre end Grytebust.
                      Han kan ikke komme på i FCM som vel er 3. Bedst. Måske kunne han i BIF.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Han kan ikke komme på i FCM som vel er 3. Bedst. Måske kunne han i BIF.
                        Kan vi ikke prøve at holde det til vurderingen og så debattere i andre tråde :).
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #13
                          TOP 3: Grytebust, Drachmann, Bashkim,

                          TOP 6: Ryan (Med pil op, skader trækker stadig ned), Tverskov (pil op), JJ (Pil ned), Leeuwin (Pil ned efter Esbjerg kampen), Barret.

                          TOP-10: Greve, Desler, Ludwig (Pil op), Lund, Casper Nielsen (Pil ned) KEP (Pil ned), Eskesen (Pil op; han har potentiale til langt mere), Kløve, Helenius (Pil op), AK (Pil op), Festersen, Mathias J

                          Vacek, Frøkjær, Harboe, Oliver C, Mandé har jeg endnu ikke set nok til at kunne vurdere.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            TOP 3: Grytebust, Drachmann, Bashkim,

                            TOP 6: Ryan (Med pil op, skader trækker stadig ned), Tverskov (pil op), JJ (Pil ned), Leeuwin (Pil ned efter Esbjerg kampen), Barret.

                            TOP-10: Greve, Desler, Ludwig (Pil op), Lund, Casper Nielsen (Pil ned) KEP (Pil ned), Eskesen (Pil op; han har potentiale til langt mere), Kløve, Helenius (Pil op), AK (Pil op), Festersen, Mathias J

                            Vacek, Frøkjær, Harboe, Oliver C, Mandé har jeg endnu ikke set nok til at kunne vurdere.

                            MvH ChrisOB
                            Købt. Ud over at jeg ville give Eskesen i forhold til alder og den korte tid i superligaen allerede en "top 6" og tror ikke mere at Helenius og AK vil nærme sig seriøst til top 6 nogensinde mens MJ lykkes det måske.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              TOP 3: Grytebust, Drachmann, Bashkim,

                              TOP 6: Ryan (Med pil op, skader trækker stadig ned), Tverskov (pil op), JJ (Pil ned), Leeuwin (Pil ned efter Esbjerg kampen), Barret.

                              TOP-10: Greve, Desler, Ludwig (Pil op), Lund, Casper Nielsen (Pil ned) KEP (Pil ned), Eskesen (Pil op; han har potentiale til langt mere), Kløve, Helenius (Pil op), AK (Pil op), Festersen, Mathias J

                              Vacek, Frøkjær, Harboe, Oliver C, Mandé har jeg endnu ikke set nok til at kunne vurdere.

                              MvH ChrisOB
                              dvs., næsten en hel holdopstilling er til top 6, med 3 profiler, som yderligere er til top 3.. Jeg formoder at du så mener at vi er markant stærkere i år end de to foregående sæsoner, hvor jeg ikke helt husker samme optimisme omkring hverken holdets sammensætning eller individuelle kvaliteter.. Dengang hed det sig, såvidt jeg husker, at vi lå præcist som fortjent, og at fremelske chancer, som andre så mente vi burde have scoret på, blot var at vende Odins øjet til modstandernes chancer. Altså status quo, man lå imtabellen som fortjent. Mind You, så ligger vi (lad os lige se hvad Vejle kan i morgen mod AaB) på en solid delt sidste plads. Men i år har vi ikke fået som fortjent, mens modstanderne har været heldige og fået i pose og sæk mod os, eller hvordan skal din pludselige optimisme ellers forståes?

                              Ud af vores trup ville i mine øjne kun Gryte kunne begå sig på et sammensat hold af de bedste på hver sin position af klubberne fra nummer 4 til og med nr.14.

                              Comment

                              Working...
                              X