Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvilke spillere er til top 3, top 6 etc.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    TOP 3: Grytebust,

    TOP 6: Drachmann

    TOP 10: Bashkim, Ryan, Tverskov, Leeuwin, Greve, Desler, Ludwig, Ludwig, KEP, AK, JJ, Barret, Helenius

    TOP 14: Lund, Casper Nielsen, Festersen Kløve, Eskesen, Mathias J

    Udenfor vurdering: Vacek, Frøkjær, Harboe, Oliver C, Mandé

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
      dvs., næsten en hel holdopstilling er til top 6, med 3 profiler, som yderligere er til top 3.. Jeg formoder at du så mener at vi er markant stærkere i år end de to foregående sæsoner, hvor jeg ikke helt husker samme optimisme omkring hverken holdets sammensætning eller individuelle kvaliteter.. Dengang hed det sig, såvidt jeg husker, at vi lå præcist som fortjent, og at fremelske chancer, som andre så mente vi burde have scoret på, blot var at vende Odins øjet til modstandernes chancer. Altså status quo, man lå imtabellen som fortjent. Mind You, så ligger vi (lad os lige se hvad Vejle kan i morgen mod AaB) på en solid delt sidste plads. Men i år har vi ikke fået som fortjent, mens modstanderne har været heldige og fået i pose og sæk mod os, eller hvordan skal din pludselige optimisme ellers forståes?

      Ud af vores trup ville i mine øjne kun Gryte kunne begå sig på et sammensat hold af de bedste på hver sin position af klubberne fra nummer 4 til og med nr.14.
      Nu vil trådstarter ikke ha denne tråd skal bruges til debat, men jeg kan da sige kort, at jeg synes truppen på papiret ser stærkere ud - problemet er bare at virkeligheden viser at vi er langt fra top 6. Mit bud er at mange spillere har et mentalt efterslæb, der gør at deres kvaliteter ikke kommer til udtryk så ofte som man ville kunne tænke sig.

      Vurderingen er ud fra hvem der kunne være i en trup, der kan spille med om de pladser, hvis man udelukkende så på deres individuelle kvaliteter. Det er ikke det samme som at de ville gå ind og være profiler på selvsamme hold. Det er udtryk for mininum.

      Kun Grytebust kunne gå direkte ind på et top 3 hold og være profil, mind you både Drachmann og Bash har rent faktisk tidligere haft en impact på et top 3 hold. Ad to omgange for dem begge.

      Bemærk at jeg mener de øvrige 4 angribere er langt fra både top 3 og top 6 på nuværende tidspunkt inklusiv størstedelen af vores midtbane. Spændvidden i reelt niveau er ret stor. Nogens afslutning og afgørende pasningsspil er meget langt fra Superliga niveau.

      Jeg var fristet at putte alle andre end de 3 første i top 10 kategorien.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
        dvs., næsten en hel holdopstilling er til top 6, med 3 profiler, som yderligere er til top 3.. Jeg formoder at du så mener at vi er markant stærkere i år end de to foregående sæsoner, hvor jeg ikke helt husker samme optimisme omkring hverken holdets sammensætning eller individuelle kvaliteter.. Dengang hed det sig, såvidt jeg husker, at vi lå præcist som fortjent, og at fremelske chancer, som andre så mente vi burde have scoret på, blot var at vende Odins øjet til modstandernes chancer. Altså status quo, man lå imtabellen som fortjent. Mind You, så ligger vi (lad os lige se hvad Vejle kan i morgen mod AaB) på en solid delt sidste plads. Men i år har vi ikke fået som fortjent, mens modstanderne har været heldige og fået i pose og sæk mod os, eller hvordan skal din pludselige optimisme ellers forståes?

        Ud af vores trup ville i mine øjne kun Gryte kunne begå sig på et sammensat hold af de bedste på hver sin position af klubberne fra nummer 4 til og med nr.14.
        Det handler vist om præmissen for diskussionen.

        1 - ja jeg mener, at truppen er langt stærkere spiller for spiller
        2 - ja, jeg mener at vi har rigtig mange spillere, der ville kunne spille mere eller mindre fast i top3 og top6.
        3 - betyder det, at de SAMMEN ville udgøre et top3-6 hold? Ikke nødvendigvis. Jeg mener fx sagtens at de nævte i top3 kunne få meget spilletid i en af top 3 klubberne. Jeg ser ikke Gryte som dårligere end de 3 andre keepere. Jeg ser ikke Drachmann er blevet dårligere end sin rolle på mesterholdet og jeg ser faktisk ikke Ryan som værende dårligere end fx Peter Ankersen.

        Hvis præmissen er, at de skal spille sammen med spillere på deres eget niveau eller lavere, ville det hold ikke nødvendigvis ende i top3 eller 6. Åbenlyst :)

        Comment


          #19
          Pas på med at overvurdere vores spillere. Jeg tænker vi er gået fra at ha e et hold som lignede 8-12 til et som ligner 6-10. JHs sløvhed gør, at jeg gerne sælger den for 10. pladsen i år

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Pas på med at overvurdere vores spillere. Jeg tænker vi er gået fra at ha e et hold som lignede 8-12 til et som ligner 6-10. JHs sløvhed gør, at jeg gerne sælger den for 10. pladsen i år
            Du er nem at gøre tilfreds. En ren mønster fan.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Pas på med at overvurdere vores spillere. Jeg tænker vi er gået fra at ha e et hold som lignede 8-12 til et som ligner 6-10. JHs sløvhed gør, at jeg gerne sælger den for 10. pladsen i år
              Det er muligt at vurdere potentiale uden at stikke sig selv blår i øjnene om hvor vidt vi rent faktisk er et top-6 hold. Det er vi ikke. Det bliver vi ikke lige foreløbigt.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #22
                Har lige kopieret formulering fra Bobby og så selv smidt spillere ind :D.

                Kunne spille i en top3 klub:
                Grytebust, (Tverskov kunne komme til det).

                Kunne spille i en top6 klub:
                Tverskov, Jens Jakob Thomasen (hvis han får stoppet strømmen af skader), Ryan Johnson (igen betinget af skaderne)
                Bashkim Kadrii (i topform ville det nok være top 3).
                Drachmann.

                7-10
                Eskesen (han bliver bedre), Barrett (måske også top 6), Kløve, Nicklas Helenius.

                Bund 4/ikke superliga.
                Lund, Mathias Jørgensen (svært at sige med ham), Kenneth Emil Petersen, Alexander Ludwig, Ramon Leeuwin (muligvis 7-10), Desler, Yao,
                Casper Nielsen, Anders K. Jacobsen, Festersen, Frøkjær (har set ham en del, god med bolden men halter lidt med det fysiske og det mentale).
                Greve.

                Mandè og Vacek er umulige at konkludere noget på, men det tyder på fra 7 og ned, Mandè med mulighed for at overraske positivt.
                Harboe har jeg helt sikkert set på u19 sidste år, men har ikke bemærket ham.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment

                Working...
                X