Annoncering

Collapse
No announcement yet.

U17: Brøndby IF - OB, 2018.09.08 kl. 13:00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    DBU siger også Skøtt.
    Men både Lasse og Simon er på banen.

    Comment


      #32
      I fjerde minuts overtid blev det til 4-0 efter et boldtab i forsvaret.

      Comment


        #33
        Og slut.
        Normalt samler jeg op, men da det er første kamp i sæsonen for mig, har jeg ikke noget generelt at holde det op imod.
        Generelt kan jeg sige, at der intet godt er at sige. Ingen udmærkede sig og vi var overmatchet fra første minut.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
          Og slut.
          Normalt samler jeg op, men da det er første kamp i sæsonen for mig, har jeg ikke noget generelt at holde det op imod.
          Generelt kan jeg sige, at der intet godt er at sige. Ingen udmærkede sig og vi var overmatchet fra første minut.
          Det jeg så som det mest bemærkelsesværdige fra 4-4 mod FCK var at forsvaret så ekstremt skrøbeligt ud og at OB blev domineret i store dele af kampen, stort set de første 80.
          Mod FCM så jeg kun 30-35 min, men der var de underlegne.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #35
            Godt nok en skuffende start på året for U17 og U19. Samlet er vel 5 nederlag og en enkelt uafgjort.

            Træerne vokser endnu ikke ind i himlen for Tonnys ungdomsprojekt. Desværre. Men man kan håbe at vores U13-15 som har pænt med succes kan blive mere dominerende

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Godt nok en skuffende start på året for U17 og U19. Samlet er vel 5 nederlag og en enkelt uafgjort.

              Træerne vokser endnu ikke ind i himlen for Tonnys ungdomsprojekt. Desværre. Men man kan håbe at vores U13-15 som har pænt med succes kan blive mere dominerende
              I forhold til det jeg så sidste år, mener jeg heller ikke at der var meget at have optimismen i, men at fremskridtet skulle komme fra dem der da ver u15.
              Der skal man huske på, at de vist ikke spiller en landsdækkende turnering og derfor ikke møder alle de bedste hold.
              De nye jeg har set, har ikke sprunget loftet for sidste års niveau ...
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                I forhold til det jeg så sidste år, mener jeg heller ikke at der var meget at have optimismen i, men at fremskridtet skulle komme fra dem der da ver u15.
                Der skal man huske på, at de vist ikke spiller en landsdækkende turnering og derfor ikke møder alle de bedste hold.
                De nye jeg har set, har ikke sprunget loftet for sidste års niveau ...
                Det var også mere baseret på at de har klaret sig godt i udenlandske turneringer..

                Men der er utvivlsom lang vej endnu hvis vi skal på FCK/FCM niveau

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Det var også mere baseret på at de har klaret sig godt i udenlandske turneringer..

                  Men der er utvivlsom lang vej endnu hvis vi skal på FCK/FCM niveau
                  Det er svært at regne med, da det er umuligt at vide hvad de andre hold stiller med ... f.eks forestiller jeg mig ikke at en bundløs pengetank som Paris SG, sender sine bedste spillere til sådan en turnering.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Det er svært at regne med, da det er umuligt at vide hvad de andre hold stiller med ... f.eks forestiller jeg mig ikke at en bundløs pengetank som Paris SG, sender sine bedste spillere til sådan en turnering.
                    Svært at vide...

                    Comment

                    Working...
                    X