Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd AB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Men det er let at forklare, som ChrisOB skrev for lidt tid siden: der er mere at reagere på ,når det går dårligt (frit citat - kan ikke huske ordlyden)
    Ja, folk reagerer mere på, at vi taber til et 2. divisionshold, fremfor at vi slår et 2. divisionshold. Det er da logik for burhøns. Men derfra så til at sige, at der er mange der håber på, at vi taber til et 2. divisionshold, er noget nonsens.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Hvad er den anden påstand?
    Den måde du svarer i post 56

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg siger bare at der er mere aktivitet på forum efter et nederlag end når vi har vundet. Mange flere posts.. Dette er facts.
    Jeg påstår intet det med bundhold/tophold. Det konkluderer du selv
    Ja, du har helt sikkert ret i, at der er forskel på, om vi taber til AB eller slår AB ud, men er det mærkeligt? At ryge ud til AB ville være uforventeligt og en skuffelse, og debat skabes jo som regel ud af konflikt, så det er jo selvsagt, at det vil give mere debat.

    Men jeg tror ikke, at OBs forum lever af, at det går OB dårligt. Og jeg tror ikke på, at det vil generere flere indlæg, hvis OB ryger ud af CL-kvalifikationen til Villareal, fremfor hvis de kvaller til gruppespillet. Men det er klart, at når man i et utal af år stort set kun har haft skuffelser, så er det dem der giver udslag.

    Det lyder til, at du har tjekket op på det, har der været væsentlig flere indlæg efter nederlag til Brøndby og FCK, end efter de sejre man har fået i de seneste år?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Kan sagtens se Greve som en af de 3 midterste folk i JMs system. Syntes han gør det godt

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Det er et fact, at der har været larmende tavshed efter en OB-sejr de sidste 2-3 år og en helvedes larm, når OB taber. Har faktisk undersøgt det - fordi det var så markant.
    Det hænger nok sammen med at vi så godt som aldrig vinder mere end én kamp ad gangen, og derfor har lært, at skuffelsen med stor sandsynlighed vender tilbage i næste kamp, hvorfor folk er påpasselige med at få bygget begejstring op.

    Har du tænkt på dét?

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Det er et fact, at der har været larmende tavshed efter en OB-sejr de sidste 2-3 år og en helvedes larm, når OB taber. Har faktisk undersøgt det - fordi det var så markant.
    Har nok noget med det at gøre, at frustrationerne skal ud efter endnu en ringe performance og man må ikke slå på kone, børn eller kæledyr...
    Når vi så en enkelt gang i mellem vinder er man glad men der sidder stadig en nagende tvivl i maven fordi man ved at OB ikke vinder to kampe i træk og så er det svært at vise sin begejstring ...

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Herinde ja. Det har jeg også noteret..

    Men nægter at give dig ret i din anden påstand
    Hvad er den anden påstand?

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Han troller, åbenlyst.
    Men det er let at forklare, som ChrisOB skrev for lidt tid siden: der er mere at reagere på ,når det går dårligt (frit citat - kan ikke huske ordlyden)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Det er et fact, at der har været larmende tavshed efter en OB-sejr de sidste 2-3 år og en helvedes larm, når OB taber. Har faktisk undersøgt det - fordi det var så markant.
    Herinde ja. Det har jeg også noteret..

    Men nægter at give dig ret i din anden påstand

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det er tydeligt at Vacek mangler kamp træning og lidt i relationerne. Men syntes virkelig man kan se at han rummer noget kvalitet.
    Jeg tror han kan blive en profil i OB. God på bolden og deltager i spillet. Bestemt ikke en 6’er. Nok mere en 18`er som Tonny H siger meget
    Det lyder godt. Tid at spille sig ind må ham gerne have. Fint at høre at ham har kvaliteten.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Er det facts, at der er flere folk på OBs forum, når vi er et bundhold fremfor når vi er et tophold, eller hvad er det du påstår?
    Det er et fact, at der har været larmende tavshed efter en OB-sejr de sidste 2-3 år og en helvedes larm, når OB taber. Har faktisk undersøgt det - fordi det var så markant.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Come on........ Seriøst?
    Han troller, åbenlyst.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Det tror jeg faktisk ikke.
    Come on........ Seriøst?

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Hvad kommer til at tage tid at acceptere? At vi vinder? Det tror jeg meget nemt folk kan acceptere.
    Det tror jeg faktisk ikke.

    Leave a comment:


  • Jonss
    replied
    Oprindeligt indsendt af Emilseir Se indlæg
    Oliver C skal også nævnes. Har en god benparade tidligt i kampen, som kunne have sendt AB på 1-0 og sendt os ud i mørket.
    Husker dertil to indgreb på høje indlæg/dødbolde, hvor han først gang godt nok taber bolden uden det bliver farligt. Et frispark kunne være dømt. Men stærkt at han efter det har et godt indgreb på et indirekte frispark, hvor han stiger op mellem venner og fjender og griber sikkert.
    Virker derudover iskold på bolden, og kigger op efter muligheder i stedet for bare at tæske den op i blinde.
    Enig

    Leave a comment:

Working...
X