Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af LangsideBanditten Se indlæg
    Tak! Ingen på langsiden nævnte budskabet; og min sidemand kunne ikke læse det; til trods for vi sidder nogenlunde midt på langsiden; formentlig dårlige øjne.

    Findes der nogle billeder af dette; kunne forstå på flere af mine omkringsiddende medfans på langsiden, at det så helt malplaceret og forkert ud; alt for småt og uden sammenhæng; et dårligt forsøg på en "tifo"; en symbolik på De Stribedes niveau hørte jeg flere udtale. Virker som en hård udmelding.

    Et billede ville være fint; så man selv kunne konkludere på dette.
    Som du alligevel vælger at viderebringe...
    Stå dog ved din kritik i stedet for det der halvdårlige forsøg på at camouflere den - din agenda er jo til at gennemskue alligevel.

    Alternativt kunne du melde dig ind i den facebookgruppe, som De Stribede har oprettet til folk, som har idéer og vil engagere sig i stemningen og tifo'er i Odense. Så kan du jo komme med konstuktive forslag der.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Som du alligevel vælger at viderebringe...
      Stå dog ved din kritik i stedet for det der halvdårlige forsøg på at camouflere den - din agenda er jo til at gennemskue alligevel.

      Alternativt kunne du melde dig ind i den facebookgruppe, som De Stribede har oprettet til folk, som har idéer og vil engagere sig i stemningen og tifo'er i Odense. Så kan du jo komme med konstuktive forslag der.
      Ret skal være ret; nok har jeg været hård mod De Stribede herinde; men hvis deres budskab/tifo/aktion; kald det hvad du vil; faktisk ser nogenlunde ud; så kan jeg også sende rosende ord afsted mod De Stribede. Bevares; jeg har en mistanke om; som mckellberg også skriver; at det er på et yderst lav niveau; men jeg spiser gerne mine egne udtalelser igen; hvis resultatet vel og mærke er flot.

      Ift. stemningen. Jeg synes faktisk stemningen var ok i fredags; ikke på niveau med hvad vi før har set; men man kunne se de gjorde et forsøg; og det skal de roses for. Især fordi man efterfølgende ikke har snakket præstationen op på et absurd niveau; bl.a. som man så efter Agf hjemme.

      Jeg er dog en smule negativ over, at man vælger at spilde røgbomber på sjov og ballade bag RMN-tribunen; gem dem dog til man igen kan få tilladelse til at bruge disse ifm. en kamp; der er effekten lang flottere. Det andet er sgu bare spild i mine øjne. Røgbomber kombineret med deres flamingoplader havde måske skubbet deres forsøg i en positiv retning; det ved jeg ikke; men det kunne være. Nu har jeg stadig ikke set disse flamingoplader; men lidt sjov og ballade bag disse havde måske ikke gjort skade; og givet en bedre effekt.
      Last edited by LangsideBanditten; 07-11-2018, 12:17.

      Comment


        Nogen der har et billede taf de flamingo plader som der var på tribunen, har ikke set det?!
        siden 1887

        Comment


          Håber folk bliver væk året ud som minimum og stationerer noget, der har en eller anden form for bundlinjeeffekt. Der har altid været en håbløs magtkamp mellem folk der vil noget på terassen og de lavsociale bønder OB ansætter i egne rækker.

          Kæmpe opfordring til at blive væk, så klubben kan få den håndboldoplevelse de tilsyneladende tilsigter, men som afholder kommende generationer i at blive tiltrukket. Det gir' simpelthen ikke mening, at karantænerne i Odense er 4 - 8x længere end i eksempelvis Brøndby, når historikken er direkte usammenlignelig.

          Comment


            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...y-vold/7388219

            Så det var fordi nogle betjente ikke kendte Brøndby jargonen 😂😂

            Jamen så går de vel fri igen.

            Men ligner også der er en klub der kæmper med næb og klør for deres fans.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af odense1984 Se indlæg
              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...y-vold/7388219

              Så det var fordi nogle betjente ikke kendte Brøndby jargonen 😂😂

              Jamen så går de vel fri igen.

              Men ligner også der er en klub der kæmper med næb og klør for deres fans.
              Det er ja fuldstændigt latterligt. Betjente forstod ikke sten-kast-kommunikationen rigtigt???
              Det er absolut useriøst og hvis de virkeligt slipper fra karantæner så er det så skandaløst at det er næsten til grin.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af odense1984 Se indlæg
                https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...y-vold/7388219

                Så det var fordi nogle betjente ikke kendte Brøndby jargonen 

                Jamen så går de vel fri igen.

                Men ligner også der er en klub der kæmper med næb og klør for deres fans.
                Det er dybt forargeligt det der foregår udebane fans bliver angrebet og politiet åbenbart også hvis de ikke forstår Brøndby Jargonern.

                Kokain bliver solgt mere eller mindre åbenlyst på Brøndby Stadion https://www.bt.dk/sport/narkohandel-...aabenlyst-salg.

                Sikke en cocktail alkohol kokain og vold mod udebane tilskuere og politi. Fatter ikke at det kan akcepteres uden mere mærkbare konsekvenser.

                Det er en held anden Liga en vores fans leverer, her kan vi heldigvis ikke leve op til BIFs nivuae

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                  Det er dybt forargeligt det der foregår udebane fans bliver angrebet og politiet åbenbart også hvis de ikke forstår Brøndby Jargonern.

                  Kokain bliver solgt mere eller mindre åbenlyst på Brøndby Stadion https://www.bt.dk/sport/narkohandel-...aabenlyst-salg.

                  Sikke en cocktail alkohol kokain og vold mod udebane tilskuere og politi. Fatter ikke at det kan akcepteres uden mere mærkbare konsekvenser.

                  Det er en held anden Liga en vores fans leverer, her kan vi heldigvis ikke leve op til BIFs nivuae
                  Nej heldigvis. Men vi bliver straffet meget hårdere. Det er virkelig en skør verden.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af odense1984 Se indlæg
                    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...y-vold/7388219

                    Så det var fordi nogle betjente ikke kendte Brøndby jargonen 😂😂

                    Jamen så går de vel fri igen.

                    Men ligner også der er en klub der kæmper med næb og klør for deres fans.
                    Det lyder som en fremragende løsning.

                    Jeg er ret overbevist om at eventuelle sager i forbindelse med optøjerne fortsætter helt som hidtil, men dialog er da grundlæggende ... og noget vi skal tilbage til, som samfund.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Det lyder som en fremragende løsning.

                      Jeg er ret overbevist om at eventuelle sager i forbindelse med optøjerne fortsætter helt som hidtil, men dialog er da grundlæggende ... og noget vi skal tilbage til, som samfund.
                      Helt sikkert. Kunne bare godt ønske der var taget sådan en dialog efter det med AGF sagen. Så er nu mere forskelsbehandlingen jeg reagerer på, og så historien om Brøndby fans der tit slipper noget billigere end vores fans.

                      Jeg er nok bare en bitter mand :p Er træt af vores fanscene er banket tilbage til stenalderen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af odense1984 Se indlæg
                        Helt sikkert. Kunne bare godt ønske der var taget sådan en dialog efter det med AGF sagen. Så er nu mere forskelsbehandlingen jeg reagerer på, og så historien om Brøndby fans der tit slipper noget billigere end vores fans.

                        Jeg er nok bare en bitter mand :p Er træt af vores fanscene er banket tilbage til stenalderen.
                        Ved ikke om nogle fans slipper billigere end andre, men den her med at straffe alle, hvis blot nogle i en gruppe har gjort noget der ikke er okay, er vi helt enige i er en meget skidt udvikling.
                        Husk det til næste valg :D.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Jeg kigger udelukkende på stats, og bor ikke i nærheden af Odense længere. Faktum er at OB er strøget op i tabellen siden boykot blev igangsat. Hvilket jeg også skrev, at jeg forventede. Så fortsæt endelig! Først hed det undgå nedrykning, nu er top6 næsten sikret, jeg tror på top4, hvis narkomanerne og slagsbrødrene forbliver væk.
                          Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                          Comment


                            Politiet gider ikke høre på borgmesterens vrøvl.

                            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/politiforbund-tordner-mod-broendby-borgmester-efter-voldsorgie/7389412
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Det kan jeg godt forstå! Fuldstændig sindssyg udtalelse fra borgmesteren.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                                Det kan jeg godt forstå! Fuldstændig sindssyg udtalelse fra borgmesteren.
                                Absolut enig.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X