Oprindeligt indsendt af Matti1887
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Boykot
Collapse
X
-
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeg ser jo de fleste af hjemmekampene og har ikke bemærket noget, kun at der vist har været nogen.
Men det er planen for de uofficielle, at man skal støtte op omkring U-holdene ifm. flere af deres kampe i Ådalen så længe boycut afholdes, og alternativt støtte op omkring Superligatruppen, som man eksempelvis gjorde efter Aalborg-kampen.
Pinlig start for de uofficielle ifm. U-kampene, det kan ikke modforklares og det er de uofficielle også selv klar over - i hvert fald det jeg kan konkludere ud fra mine samtaler med enkelte af dem. Men personligt er jeg fortrøstningsfuld, og jeg håber deres U-kamp Aktioner bliver en succes. De drenge brænder for klubben og kan ikke holdes væk. Så deres stemningsfix skal holdes vedlige på en alternativ måde. Og vores talentfulde U-hold fortjener støtten.
Jeg er derudover utrolig spændt på aftenens kamp. Jeg håber fanklubben tager ansvaret i dag og går forrest ifm. stemningen. Det nummer de lavede i hhv. Brøndby og Sønderjyske var desværre at hoppe over hvor gærdet er lavest. Jeg har hørt fanklubben har lidt i støbeskeen til i aften og det glæder jeg mig også til at se hvad er.
Jeg håber på en positiv overraskelse, hvor de har været kreative og får modbevist os smagsdommere herinde - jeg selv inkluderet. Men frygter desværre også, kvag deres ikke så arbejdsomme bagland, at vi ser halve løsninger. Hvis fanklubben skal gøre noget, så gør det helt - gå hele vejen.
Glæder mig til at se om jeg skal sluge mine egne ord senere - god kamp!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægGodt nok spændende med stemningen idag. Om der bliver forsøgt noget fra de officielle. Eller om AGF kampen bare var en 1 timer"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægSelvfølgelig gør vi det. Vi gamle røver gør hvad vi kan. ;-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHvad var tilskuertallet i dag ?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægDet ved jeg ikke. Må helt ærligt sige at jeg har ikke set så meget af kampen. Vi gav alt for at skabe stemning, fordelte os på RMN for at rive folk med og det lykkedes rigtig godt. Er fuldstændigt hæst nu men også meget lykkeligt. Det var rigtig godt på stadion i aften!817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægDet ved jeg ikke. Må helt ærligt sige at jeg har ikke set så meget af kampen. Vi gav alt for at skabe stemning, fordelte os på RMN for at rive folk med og det lykkedes rigtig godt. Er fuldstændigt hæst nu men også meget lykkeligt. Det var rigtig godt på stadion i aften!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHar du chauffør på eller sidder du og poster bag rattet"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægNej, nej, er stadig her på Fyn. Efter den fantastiske aften på stadion har jeg to dage mere på ferie som jeg nyder sammen med konen, søn og hund her på campingpladsen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOkay Det lyder dejligt. Altid nemmere at nyde de efterfølgende dage når vi lige har vundet"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment