Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt EfB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
    Kløve spillede en halvleg på wingbacken for reserverne, så det må næsten blive ham.

    Jeg er mest bekymret for Drachmann. Udover at han i sig selv ville være et tab, er det også svært at få øje på en oplagt afløser. JJ og Vacek mangler kampform, og jeg ville ikke være glad for at fjerne Tverskov fra forsvaret, hvor han har gjort det så glimrende.
    Vacek viser ellers god bold teknik her i denne video fra dagens træning

    https://www.instagram.com/p/BnqYXiEgKo0/

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
      Men du har da unægteligt ret i, at vi så få kampe inde i sæsonen ikke har meget andet end gætværk og fornemmelser at basere sådanne antagelser på. Personligt har jeg bare været imponeret af Drachmann og især Tverskov som den midterste stopper.
      Det bliver vi ikke uenige om.

      Til den givne kamp mod Esbjerg, er jeg bare umiddelbart lidt mere nervøs for, hvad vi kan offensivt, fremfor at vi skulle falde sammen defensivt, og Ryan har i min verden været en af de bedste spillere rent offensivt i sæsonen. Faldet ned til Desler er stort, og jeg ved ikke hvad jeg skal forvente af Kløve eller en evt. 4. person.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Det bliver vi ikke uenige om.

        Til den givne kamp mod Esbjerg, er jeg bare umiddelbart lidt mere nervøs for, hvad vi kan offensivt, fremfor at vi skulle falde sammen defensivt, og Ryan har i min verden været en af de bedste spillere rent offensivt i sæsonen. Faldet ned til Desler er stort, og jeg ved ikke hvad jeg skal forvente af Kløve eller en evt. 4. person.
        I min verden vil Casper være en glimrende Wingback i JMs system med lidt træning. Men Kløve kan vel også klare pladsen. Vi skal på ingen måde gamble med Ryan. Syntes det er meget meget værre at skulle undvære Drachmann

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          I min verden vil Casper være en glimrende Wingback i JMs system med lidt træning. Men Kløve kan vel også klare pladsen. Vi skal på ingen måde gamble med Ryan. Syntes det er meget meget værre at skulle undvære Drachmann
          Tja, det føler jeg mig nu ikke overbevist om. Hans manglende kvalitet, når vi rammer sidste tredjedel er veldokumenteret, her ser jeg nu også Kløve, som er en mere skolet kantspiller, som et bedre bud på en god indlægsspiller og til at løbe i bagrum, som Ryan har været helt vildt god til i den her sæson.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Tja, det føler jeg mig nu ikke overbevist om. Hans manglende kvalitet, når vi rammer sidste tredjedel er veldokumenteret, her ser jeg nu også Kløve, som er en mere skolet kantspiller, som et bedre bud på en god indlægsspiller og til at løbe i bagrum, som Ryan har været helt vildt god til i den her sæson.
            Jammen så er vi bare uenige. Også helt ok. Men så bliver det en helt ny midtbane hvis Kløve flyttes og Drach er ude....

            Comment


              #51
              Bashkim, Drachmann og Desler er alle med i truppen til morgendagens kamp. https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-esbjerg-fb/

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af MitiTemboHøgh Se indlæg
                Bashkim, Drachmann og Desler er alle med i truppen til morgendagens kamp. https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-esbjerg-fb/
                Men der er tvivl om de er klar. Derfor er der udtaget 20 mand og 2 bliver sorteret fra i løbet af imorgen

                Comment


                  #53
                  Fra undertegnede d. 18/7.

                  "Nu er det ikke nødvendigvis smart at træne hårdt når sæsonen er startet ... hvis det er det han indikerer.
                  Der kommer flere skader nu, i hørte det først her.".

                  Undskyld, men jeg var nødt til lige at bringe den :D.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Fra undertegnede d. 18/7.

                    "Nu er det ikke nødvendigvis smart at træne hårdt når sæsonen er startet ... hvis det er det han indikerer.
                    Der kommer flere skader nu, i hørte det først her.".

                    Undskyld, men jeg var nødt til lige at bringe den :D.
                    Hvordan mener du helt præcis, at de skader vi har nu, skyldes træningsoverbelastning? Og mener du, at vores nuværende 4 (?) skader er et usædvanligt højt antal sammenlignet med tidligere år?

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Tja, det føler jeg mig nu ikke overbevist om. Hans manglende kvalitet, når vi rammer sidste tredjedel er veldokumenteret, her ser jeg nu også Kløve, som er en mere skolet kantspiller, som et bedre bud på en god indlægsspiller og til at løbe i bagrum, som Ryan har været helt vildt god til i den her sæson.
                      Ryan har da været fantastisk god i denne sæson, men det hænger nok også sammen med systemskiftet til 3-5-2/5-3-2 som jo til stadighed giver meget bedre muligheder for wingbacks til at tordne frem ad banen, og komme med indlæg, end det gør i en klassisk 4-4-2. Hvem der så er bedst til at afløse Ryan af CN eller Kløve må være en vurderingssag fra træneren. CN har imø en bedre "motor" end Kløve, omvendt har Kløve måske lidt bedre muligheder med indlæg.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                        Hvordan mener du helt præcis, at de skader vi har nu, skyldes træningsoverbelastning? Og mener du, at vores nuværende 4 (?) skader er et usædvanligt højt antal sammenlignet med tidligere år?
                        Jeg noterer at der er flere skader.
                        Intensiveret træning giver flere skader > jeg spekulerer at de flere skader kommer af den øgede intensitet i træningen, men vi VED det ikke ... det er kun en indikator.

                        Der er 6 skader og årsagerne er altid forskellige, men ja ... 6 skader og også 4 er over gennemsnittet for OB, det vil jeg bestemt mene.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #57
                          Slet.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Fra undertegnede d. 18/7.

                            "Nu er det ikke nødvendigvis smart at træne hårdt når sæsonen er startet ... hvis det er det han indikerer.
                            Der kommer flere skader nu, i hørte det først her.".

                            Undskyld, men jeg var nødt til lige at bringe den :D.
                            Hvilket belæg vil du mene at have for, at det ikke er smart at træne hårdt når sæsonen er startet?

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Jeg noterer at der er flere skader.
                              Intensiveret træning giver flere skader > jeg spekulerer at de flere skader kommer af den øgede intensitet i træningen, men vi VED det ikke ... det er kun en indikator.

                              Der er 6 skader og årsagerne er altid forskellige, men ja ... 6 skader og også 4 er over gennemsnittet for OB, det vil jeg bestemt mene.
                              Jeg køber ikke præmissen om at intensiveret træning automstisk giver flere skader. Det kommer naturligvis an på, hvilken slags træning og hvordan den er opbygget.

                              Nu har jeg tjekket Fyens Stiftstidende-artiklen igen, og den nævner 5 skader, hvoraf flere af spillerne er tvivlsomme, men ikke udelukkede. Der er altså tale om småskader for størstedelen. Deraf kom i hvert fald Ryans i kamp (og han er notorisk kendt for ofte at have skadesproblemer), mens Mande blev skadet ved en landsholdssamling (og forårsaget af et slag til hovedet). Det gør imo, at det er et noget sparsomt bevis for din lommefysiologiske forudsigelse.

                              Forøvrigt: Selv hvis det nuværende antal skader var over gennemsnittet, så er det vel hele idéen med et gennemsnit, at man ligger over det halvdelen af tiden. Og det nuværende antal skader er det altså ikke synderligt usædvanligt at ramme ind i indimellem i løbet af en sæson.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Fra undertegnede d. 18/7.

                                "Nu er det ikke nødvendigvis smart at træne hårdt når sæsonen er startet ... hvis det er det han indikerer.
                                Der kommer flere skader nu, i hørte det først her.".


                                Undskyld, men jeg var nødt til lige at bringe den :D.
                                Ja den påstand har du jo bragt, som man kan se den 18/7. Det bliver den ikke mere rigtig af. Jeg ved ikke, om du tror, vi alle er glemsomme, men jeg specificerede den gang, hvordan de enkelte skader var opstået i kamp og ikke ved træning. Derudover var der også en BIF fan, som oplyste, at BIF, trods Zorningers meget hårde træning havde klart færre skader end tidligere.
                                Citat fra Plums tidligere signatur: "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl".
                                Mvh
                                PNL

                                Comment

                                Working...
                                X