Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsopdatering fredag og lørdag.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træningsopdatering fredag og lørdag.

    Thomasen og Casper Nielsen træner med igen.
    Desler lavede løbetræning lørdag, men er ikke klar til start.
    Barrett blev sparet torsdag og fredag men trænede fuldt med lørdag, han spiller nok men det må være med en risiko for, at få forværret det han har med ryggen.
    Kløve blev også sparet fredag og spillede vist med lørdag, kender intet til hvad han har af problemer.

    Jeg tænker der kommer til at gå lidt tid med Bashkim, efter landskampspausen er han sikkert tæt på.

    Hvis Kløve og Barrett er klar, så bliver det "helt sikkert" samme opstilling som sidst.
    Casper Nielsen blev prøvet lidt i starteren, men jeg kan ikke se ham starte ... hvis de andre er klar.

    Mit gæt er samme starter som sidst, med forbehold for de problemer som et par stykker (Barrett og Kløve) har.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    #2
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Thomasen og Casper Nielsen træner med igen.
    Desler lavede løbetræning lørdag, men er ikke klar til start.
    Barrett blev sparet torsdag og fredag men trænede fuldt med lørdag, han spiller nok men det må være med en risiko for, at få forværret det han har med ryggen.
    Kløve blev også sparet fredag og spillede vist med lørdag, kender intet til hvad han har af problemer.

    Jeg tænker der kommer til at gå lidt tid med Bashkim, efter landskampspausen er han sikkert tæt på.

    Hvis Kløve og Barrett er klar, så bliver det "helt sikkert" samme opstilling som sidst.
    Casper Nielsen blev prøvet lidt i starteren, men jeg kan ikke se ham starte ... hvis de andre er klar.

    Mit gæt er samme starter som sidst, med forbehold for de problemer som et par stykker (Barrett og Kløve) har.
    Dejligt at Desler har støvlerne på igen. Med en trup på 23 markspillere bliver det hårdt for JM når han skal frasortere 7 spillere til EfB kampen mellem en forhåbentlig skadesfri trup(på nær Harboe)

    Comment

    Working...
    X