Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsopdatering 25/8 (sikkert lidt kort)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Larsbo79
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Thomas Mikkelsen er vel fjerde valg lige pt. Det er Oliver C, der har været på bænken i superligakampene. Under alle omstændigheder må og skal der jo ske et eller andet med en vores målmænd
    Han har vist været skadet i opstarten, ved ikke om det er derfor. Nu har jeg set Oliver træner og jeg må sige at jeg er ikke synderligt imponeret over hans Niveau, håber da klart det mig der tager fejl, men synes slet ikke han virker som en Målmand vi skal satse på i fremtiden.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Gjorde han det, hmm ... det jeg har set med ham, ligner han ikke lige en der er på vej til at få spilletid.
    Yep. Det gjorde han

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ja det er de nok. Sjovt at Frøkjær bliver kåret som bedste spiller i en international U19 turnering vi vinder sidste måned. Scorede også mål. Mod store kendte modstandere. Men er ikke i nærheden af truppen
    Gjorde han det, hmm ... det jeg har set med ham, ligner han ikke lige en der er på vej til at få spilletid.

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Var der vel de sidste 15-20 min.

    Casper N. og Thomasen var der ikke.

    Ramon lavede en fejlaflevering og generobrede den efterfølgende.
    Kamil var ret anonym.
    Greve kan ikke afslutte (de øvede afslutninger halvdelen af tiden, så nåede at se en hel del fra hver spiller.
    Mandè gav en retur han ikke må give i kamp.
    Thomas Mikkelsen er tredjemålmand nu, som forventet, det er Mandè og Grytebust der står når de spiller.
    Blond er fortsat nødt til at spille med for at de er nok.

    De spiller ikke stor bane til sidst så kan ikke sige noget sikkert om en startopstilling, men kan ikke tro at Kamil starter.
    Ramon starter nok for Lund og det er muligvis den eneste ændring.
    Thomas Mikkelsen er vel fjerde valg lige pt. Det er Oliver C, der har været på bænken i superligakampene. Under alle omstændigheder må og skal der jo ske et eller andet med en vores målmænd

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Aaah ja, jeg glemte Desler.
    Harboe og Frøkjær regner jeg ikke helt med, da de må være et stykke fra spilletid ... også når de er klar.
    Ja det er de nok. Sjovt at Frøkjær bliver kåret som bedste spiller i en international U19 turnering vi vinder sidste måned. Scorede også mål. Mod store kendte modstandere. Men er ikke i nærheden af truppen

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tak. Vi har så også JJ,CN, Harboe og Desler skadet. Så der er kun 18 markspillere til rådighed
    Aaah ja, jeg glemte Desler.
    Harboe og Frøkjær regner jeg ikke helt med, da de må være et stykke fra spilletid ... også når de er klar.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Var der vel de sidste 15-20 min.

    Casper N. og Thomasen var der ikke.

    Ramon lavede en fejlaflevering og generobrede den efterfølgende.
    Kamil var ret anonym.
    Greve kan ikke afslutte (de øvede afslutninger halvdelen af tiden, så nåede at se en hel del fra hver spiller.
    Mandè gav en retur han ikke må give i kamp.
    Thomas Mikkelsen er tredjemålmand nu, som forventet, det er Mandè og Grytebust der står når de spiller.
    Blond er fortsat nødt til at spille med for at de er nok.

    De spiller ikke stor bane til sidst så kan ikke sige noget sikkert om en startopstilling, men kan ikke tro at Kamil starter.
    Ramon starter nok for Lund og det er muligvis den eneste ændring.
    Tak. Vi har så også JJ,CN, Harboe og Desler skadet. Så der er kun 18 markspillere til rådighed

    Leave a comment:


  • Træningsopdatering 25/8 (sikkert lidt kort)

    Var der vel de sidste 15-20 min.

    Casper N. og Thomasen var der ikke.

    Ramon lavede en fejlaflevering og generobrede den efterfølgende.
    Kamil var ret anonym.
    Greve kan ikke afslutte (de øvede afslutninger halvdelen af tiden, så nåede at se en hel del fra hver spiller.
    Mandè gav en retur han ikke må give i kamp.
    Thomas Mikkelsen er tredjemålmand nu, som forventet, det er Mandè og Grytebust der står når de spiller.
    Blond er fortsat nødt til at spille med for at de er nok.

    De spiller ikke stor bane til sidst så kan ikke sige noget sikkert om en startopstilling, men kan ikke tro at Kamil starter.
    Ramon starter nok for Lund og det er muligvis den eneste ændring.
Working...
X