Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ob - fcm 19/8-2018 (kamptråd)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ob - fcm 19/8-2018 (kamptråd)

    Forventer at dagens kamp kommer til at blive husket for hyldesten til HØGHEN - det spillemæssige har jeg ikke store forventninger til.

    KEP er tilsyneladende sat af for Marco Lund. Måske har jeg overset noget?

    Gryte

    Lund - Tverskov - Ludwig

    RJL - Kløve - Drachmann - Eske - Barrett

    Helenius - AK

    Altså også uden MJ, som måske har meget godt af en tur på bænken. Når det så er sagt, så har jeg ikke den store tro på Helenius. Men jeg er særdeles villig til at lade mig overraske.

    KOM SÅ DRENGE!!

    #2
    Og hvorfor bliver mine versaler automatisk rettet til små?

    Comment


      #3
      Helenius på banen foran Greve. Skønt... Vi har én kreativ spiller på banen i form a Julius. Vi scorer ikke i dag.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
        Forventer at dagens kamp kommer til at blive husket for hyldesten til HØGHEN - det spillemæssige har jeg ikke store forventninger til.

        KEP er tilsyneladende sat af for Marco Lund. Måske har jeg overset noget?

        Gryte

        Lund - Tverskov - Ludwig

        RJL - Kløve - Drachmann - Eske - Barrett

        Helenius - AK

        Altså også uden MJ, som måske har meget godt af en tur på bænken. Når det så er sagt, så har jeg ikke den store tro på Helenius. Men jeg er særdeles villig til at lade mig overraske.

        KOM SÅ DRENGE!!
        Puha for et forsvar ...og så Kløve og Helenius ... de kan kun overraske
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
          Helenius på banen foran Greve. Skønt... Vi har én kreativ spiller på banen i form a Julius. Vi scorer ikke i dag.
          Det ligner man bare prøver at begrænse skaden. Hvis vi skal noget i dag, er det ved at spille hurtigt og forbi FCM, det har vi bare ikke mange der er særligt dygtige til. I stedet prøver vi med Helenius, så han kan forsøge at tage pynten af Sanneh på dødboldene eller hvem de nu sætter ham på. Spørgsmålet er så bare, hvem der så skal tage sig af Okosun, George, Dal Hende, Scholz, Korcsmar etc?

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Det ligner man bare prøver at begrænse skaden. Hvis vi skal noget i dag, er det ved at spille hurtigt og forbi FCM, det har vi bare ikke mange der er særligt dygtige til. I stedet prøver vi med Helenius, så han kan forsøge at tage pynten af Sanneh på dødboldene eller hvem de nu sætter ham på. Spørgsmålet er så bare, hvem der så skal tage sig af Okosun, George, Dal Hende, Scholz, Korcsmar etc?
            Det her er sarkasme, ikke sandt?

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
              Helenius på banen foran Greve. Skønt... Vi har én kreativ spiller på banen i form a Julius. Vi scorer ikke i dag.
              Jeg havde bestemt også gerne set Greve i stedet for helenius. Eller i stedet for kløve, for den sags skyld. Er lidt urolig for, at michelsen ikke ser det store lys i Greve

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Puha for et forsvar ...og så Kløve og Helenius ... de kan kun overraske
                Nu havde Helenius en god indhop sidst, så måske ham kan rykke noget. Og ham er en stor dreng som kan hjælpe mod FCM's dødbolde. Er mere bekymret om Kløve. Men måske ham starter ja sæsonen i dag....
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                  Det her er sarkasme, ikke sandt?
                  Jeg skriver "forsøge", jeg er godt klar over, at det ikke vil lykkes. Derfor synes jeg også det er en uambitiøs taktik, vi kan alligevel ikke tilnærmelsesvis matche deres fysik.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Nu havde Helenius en god indhop sidst, så måske ham kan rykke noget. Og ham er en stor dreng som kan hjælpe mod FCM's dødbolde. Er mere bekymret om Kløve. Men måske ham starter ja sæsonen i dag....

                    Satme sløjt når en angriber er med for sine evner i forsvaret
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                      Helenius på banen foran Greve. Skønt... Vi har én kreativ spiller på banen i form a Julius. Vi scorer ikke i dag.
                      Kløve kan vel også godt betegnes som kreativ. Selv om det ikke har været godt fra hans side længe

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Satme sløjt når en angriber er med for sine evner i forsvaret
                        Tænker også at det er for at sparke dødbolde. For Sanneh skal nok krølle ham sammen resten af kampen

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Nu havde Helenius en god indhop sidst, så måske ham kan rykke noget. Og ham er en stor dreng som kan hjælpe mod FCM's dødbolde. Er mere bekymret om Kløve. Men måske ham starter ja sæsonen i dag....
                          Er det her en meget udbredt misforståelse? Vi kan godt blive enige om at Helenius er høj, men han er fuldkommen elendig i hovedspillet. Han er jo for helvede bange for bolden!

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Tænker også at det er for at sparke dødbolde. For Sanneh skal nok krølle ham sammen resten af kampen
                            En skam man ikke spiller med flyvende udskiftninger så man kunne nøjes med at sætte Helenius ind og sparke straffe og frispark og så ellers hive ham ud igen
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Satme sløjt når en angriber er med for sine evner i forsvaret
                              Ja, men vi har store problener med høje indlæg i vores felt siden vi solgte Tingager og må ja prøve at kompensere det så godt som muligt. Håber der kommer en cf ind som er hovedstødsstærkt. At JM bænker KEP giver håb at man har forstået at der må ske noget på den position.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X