Annoncering

Collapse
No announcement yet.

U19 ob - fcm 2-3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    U19 ob - fcm 2-3

    Stort set identisk med u17, bortset fra at den person jeg spurgte, mente at de første 60 var ret lige.
    Der stod 1-1 da jeg kom.
    De 30 som jeg så var FCM klart bedst og vandt da også perioden 2-1.

    FCM havde en del chancer og kom på 2-1 efter et godt angreb og 3-1 ved en stor forsvarsfejl.
    OB reducerer på et korrekt dømt straffe, men lidt ud af det blå.

    U19 har de samme vanskeligheder som u17, der mangler lidt individuelle spidskompetencer.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    #2
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Stort set identisk med u17, bortset fra at den person jeg spurgte, mente at de første 60 var ret lige.
    Der stod 1-1 da jeg kom.
    De 30 som jeg så var FCM klart bedst og vandt da også perioden 2-1.

    FCM havde en del chancer og kom på 2-1 efter et godt angreb og 3-1 ved en stor forsvarsfejl.
    OB reducerer på et korrekt dømt straffe, men lidt ud af det blå.

    U19 har de samme vanskeligheder som u17, der mangler lidt individuelle spidskompetencer.
    " U19 har de samme vanskeligheder som u17, der mangler lidt individuelle spidskompetencer."

    Jamen så må man sige der er en rød tråd fra superligaholdet og ned gennem rækkerne
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      " U19 har de samme vanskeligheder som u17, der mangler lidt individuelle spidskompetencer."

      Jamen så må man sige der er en rød tråd fra superligaholdet og ned gennem rækkerne
      Jamen det er der, det er faktisk meget påfaldende.
      ... og så blev Frøkjær smidt ud, han kommer til at fokusere lidt for meget på dommeren og bliver irriteret.
      2Xgult efter brok og en grov tackling.
      Last edited by Entusiastens; 19-08-2018, 17:43.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Stort set identisk med u17, bortset fra at den person jeg spurgte, mente at de første 60 var ret lige.
        Der stod 1-1 da jeg kom.
        De 30 som jeg så var FCM klart bedst og vandt da også perioden 2-1.

        FCM havde en del chancer og kom på 2-1 efter et godt angreb og 3-1 ved en stor forsvarsfejl.
        OB reducerer på et korrekt dømt straffe, men lidt ud af det blå.

        U19 har de samme vanskeligheder som u17, der mangler lidt individuelle spidskompetencer.
        For mig at se var FCM nu også bedst den første time (jeg missede godt nok de første par minutter).

        Midtjylland lagde ud med et tungt pres og kom helt fortjent foran. Derefter fik OB bedre fat, kom frem til et par gode situationer og halve muligheder og udlignede.
        Det kommer nok også an på, hvordan man definerer "ret lige". OB blev ikke kørt midt over, og med lidt held kunne de godt have fået point, men FCM har utvivlsomt bedst set over hele kampen.
        SLO

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
          For mig at se var FCM nu også bedst den første time (jeg missede godt nok de første par minutter).

          Midtjylland lagde ud med et tungt pres og kom helt fortjent foran. Derefter fik OB bedre fat, kom frem til et par gode situationer og halve muligheder og udlignede.
          Det kommer nok også an på, hvordan man definerer "ret lige". OB blev ikke kørt midt over, og med lidt held kunne de godt have fået point, men FCM har utvivlsomt bedst set over hele kampen.
          Jeg fornemmede også at betragtningen ikke var HELT objektiv :D.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment

          Working...
          X