Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning i dag 18/8 (observationer)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træning i dag 18/8 (observationer)

    Casper Nielsen og Jens Jacob var der ikke de sidste 15, om de gik ind tidligere skal jeg ikke kunne sige, men de spiller helt sikkert ikke i morgen.

    Tænker ikke der bliver ændret så meget i opstillingen.

    I forhold til de historier der har været om Michelsen, så virker han meget venlig og positiv også i forhold til spillerne.

    Mande Sayouba var der ikke.

    Jeg spurgte Jonathan Harboe hvornår han ville kunne deltage igen ... han snakkede i uger, ikke måneder.

    Jeg spurgte Sten Grytebust om han regnede med at være i OB efter 1/9 :
    "Jeg er glad for at være her"
    "Som det er nu er jeg her"
    "Det holder jeg for mig selv".

    Det var det.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    #2
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Casper Nielsen og Jens Jacob var der ikke de sidste 15, om de gik ind tidligere skal jeg ikke kunne sige, men de spiller helt sikkert ikke i morgen.

    Tænker ikke der bliver ændret så meget i opstillingen.

    I forhold til de historier der har været om Michelsen, så virker han meget venlig og positiv også i forhold til spillerne.

    Mande Sayouba var der ikke.

    Jeg spurgte Jonathan Harboe hvornår han ville kunne deltage igen ... han snakkede i uger, ikke måneder.

    Jeg spurgte Sten Grytebust om han regnede med at være i OB efter 1/9 :
    "Jeg er glad for at være her"
    "Som det er nu er jeg her"
    "Det holder jeg for mig selv".

    Det var det.
    tak

    Comment


      #3
      Lort, som jeg ser det er JJT manden der er forskellen på point og ikke point. Vi taber ikke mange kampe med ham i opstillingen.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
        Lort, som jeg ser det er JJT manden der er forskellen på point og ikke point. Vi taber ikke mange kampe med ham i opstillingen.
        Jeg vil nok snarere sige, at vi finder ufatteligt få kampe uden ham. I de 27 kampe, hvor han ikke har været på banen over de sidste 3 sæsoner, har vi kun fået 21 point, 0,78 i snit.....

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Jeg vil nok snarere sige, at vi finder ufatteligt få kampe uden ham. I de 27 kampe, hvor han ikke har været på banen over de sidste 3 sæsoner, har vi kun fået 21 point, 0,78 i snit.....
          Nok en bedre måde at sige det på:-) Men det viser vel lidt, at enten er han bare en virkelig god spiller, der er så vigtig for vores spil, eller også er det typen vi mangler.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
            Nok en bedre måde at sige det på:-) Men det viser vel lidt, at enten er han bare en virkelig god spiller, der er så vigtig for vores spil, eller også er det typen vi mangler.
            Ja for mig er han den mest afgørende spiller for vores spil, og har jo sådan set været det siden Falk smuttede, mere eller mindre. Henholdvis 12 afbud, 11 afbud og nu 4 afbud i den her sæson, fortæller desværre bare også om en spiller, der nok ikke har fysikken til, at man kan trække veksler på ham over en hel sæson.

            Jeg er ikke uenig i, at der både kan bruges forstærkning til angrebet og forsvaret, men får man ikke et alternativ og legekammerat til JJ, så er jeg bange for, at tendensen med, at vi har svært ved at sætte vores spil og skabe chancer, bare vil fortsætte.

            Comment


              #7
              Der er ingen tvivl om vi burde købe en erstatning for JJ. Det er den plads der er vigtigst at forstærke sig på. Men jeg tror nu ikke på de finder en ... desværre.

              Comment


                #8
                Den plads er også dyre end alle andre.

                En chance skabende midtbane mand.
                Det har vi næppe råd til med de mangler vi ellers har.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                  Den plads er også dyre end alle andre.

                  En chance skabende midtbane mand.
                  Det har vi næppe råd til med de mangler vi ellers har.
                  Argh, en angriber der laver mål er nu stadig det der koster mest i markedet.

                  Comment


                    #10
                    Ja, men jeg mener muligvis ikke mere han skal lave mål.

                    Bare holde i bolden og give den til MJ så scorer han småt 100 mål i denne sæson.

                    Plys minus ;-)

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Casper Nielsen og Jens Jacob var der ikke de sidste 15, om de gik ind tidligere skal jeg ikke kunne sige, men de spiller helt sikkert ikke i morgen.

                      Tænker ikke der bliver ændret så meget i opstillingen.

                      I forhold til de historier der har været om Michelsen, så virker han meget venlig og positiv også i forhold til spillerne.

                      Mande Sayouba var der ikke.

                      Jeg spurgte Jonathan Harboe hvornår han ville kunne deltage igen ... han snakkede i uger, ikke måneder.

                      Jeg spurgte Sten Grytebust om han regnede med at være i OB efter 1/9 :
                      "Jeg er glad for at være her"
                      "Som det er nu er jeg her"
                      "Det holder jeg for mig selv".

                      Det var det.
                      Jeg vil lige bidrage med lidt om træningen i går. Jeg noterede mig at der var et par skift mellem Marco Lund og KEP. Det bliver spændende om KEP skal varme bænken i dag, til fordel for Marco .. det må være et valg mellem pest og kolera, hvis det kan udtrykkes sådan.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Jeg vil lige bidrage med lidt om træningen i går. Jeg noterede mig at der var et par skift mellem Marco Lund og KEP. Det bliver spændende om KEP skal varme bænken i dag, til fordel for Marco .. det må være et valg mellem pest og kolera, hvis det kan udtrykkes sådan.
                        Kan man så tolke udfra det, at der køres videre med 3-5-2.? Eller er tverskov tiltænkt en midtbaneplads. Et eller andet nyt skal i hvert prøves.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                          Kan man så tolke udfra det, at der køres videre med 3-5-2.? Eller er tverskov tiltænkt en midtbaneplads. Et eller andet nyt skal i hvert prøves.
                          Det så ud som det var med Tverskov og Ludwig som makkere i 3-mandsforsvar, så 3-5-2 er mit ydmyge bud
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Det så ud som det var med Tverskov og Ludwig som makkere i 3-mandsforsvar, så 3-5-2 er mit ydmyge bud
                            Roger.
                            Det skal nok blive (lidt for) spændende

                            Comment


                              #15
                              Marco Lund som starter vil gøre underværker for hurtigheden og duelstyrken i bagkæden. Det alene vil give mere ro. Hans boldbehandling derimod....

                              Comment

                              Working...
                              X