Oprindeligt indsendt af JrEwing
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Pokalturnering 18-19
Collapse
X
-
Nummer 3 i 1. division og med ligaens topscorer. Thisted bliver da en mundfuld.. Håber drengene kan klare opgaven!
Info: Kampen spilles enten d. 25, 26. eller 27.Ved siden af at være OB-fan, så interesserer jeg mig også bare generelt en del for fodbold. Jeg har også en stor interesse i økonomi, som jeg skriver om på min hjemmeside. Her kan du læse en af mine mest populære artikler om investering i aktier eller investeringsforeninger.
Comment
-
Så er Thisted vel heller ikke bedre. Drengene har lige smasket AB med 4-0, og derudover ser det ud til, at det spillemæssige er blevet justeret i en kraftig grad på det seneste. Michelsen har nu fået den tid og ro, der skulle til, for at rydde op efter KN.
NB: Er reklamer i øvrigt tilladt her på forum?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MitiTemboHøgh Se indlægSå er Thisted vel heller ikke bedre. Drengene har lige smasket AB med 4-0, og derudover ser det ud til, at det spillemæssige er blevet justeret i en kraftig grad på det seneste. Michelsen har nu fået den tid og ro, der skulle til, for at rydde op efter KN.
NB: Er reklamer i øvrigt tilladt her på forum?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOkay lodtrækning for OB. Medium vel
Dagens vindere er Marienlyst og BIF. Marienlyst får en god slat i kassen og BIF er sikkert videreBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment