Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalturnering 18-19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Næ de har været gode i en svag superliga. Nu er de dårlige i en svag superliga. Og de kan ikke klare sig når de bliver solgt til udlandet.
    Det faktuelle.

    https://www.uefa.com/memberassociati...ntry/#/yr/2019

    Dårlige i forhold til hvad Kielberg, det er klart at suppen aldrig når La Liga ... men hvad er din forventning?

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Ja det er en god fortælling de har fået skabt. I mine øjne er det lidt kejserens nye klæder. Hvor mange af alle deres spillere er slået igennem i udlandet? Jeg vil fastholde det er et fåtal. Men det er selvfølgelig meget almindeligt fra en svag superliga. Fcn er da også ligeglad når først pengene står på kontoen.
    De spillere som FCN sælger, klarer de sig dårligere end gennemsnittet andre klubber sælger?

    Leave a comment:


  • Jafre
    replied
    Lidt sjovt er det at der er 5 top 6 hold tilbage ud af 8

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Skide være med fakta, lad os bare påstå at spillerne i virkeligheden ikke er ret gode :D, at de har formået som helt unge at føre FCN til langt flere topplaceringer end OB de sidste mange år, well ... det er også bare snyd og kejserens klæder!
    Næ de har været gode i en svag superliga. Nu er de dårlige i en svag superliga. Og de kan ikke klare sig når de bliver solgt til udlandet.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Ja det er en god fortælling de har fået skabt. I mine øjne er det lidt kejserens nye klæder. Hvor mange af alle deres spillere er slået igennem i udlandet? Jeg vil fastholde det er et fåtal. Men det er selvfølgelig meget almindeligt fra en svag superliga. Fcn er da også ligeglad når først pengene står på kontoen.
    Skide være med fakta, lad os bare påstå at spillerne i virkeligheden ikke er ret gode :D, at de har formået som helt unge at føre FCN til langt flere topplaceringer end OB de sidste mange år, well ... det er også bare snyd og kejserens klæder!

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Looooooool. Og de kunne stadig sælge spillere for 100 mill kroner i morgen hvis de ville
    Vi ville vel kunne få 10-20 mill hvis vi solgte rub og stub
    Ja det er en god fortælling de har fået skabt. I mine øjne er det lidt kejserens nye klæder. Hvor mange af alle deres spillere er slået igennem i udlandet? Jeg vil fastholde det er et fåtal. Men det er selvfølgelig meget almindeligt fra en svag superliga. Fcn er da også ligeglad når først pengene står på kontoen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Et Vendsyssel hold der sparede 6 mand, bla med tørnes på mål, vinder ude over fcn. Det er sjovt ... fcn er helt på røven. De havde kun skiftet 2 mand ift til weekendens kamp i superligaen mod Sønderjyske.
    Looooooool. Og de kunne stadig sælge spillere for 100 mill kroner i morgen hvis de ville
    Vi ville vel kunne få 10-20 mill hvis vi solgte rub og stub

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
    Så blev FCN sent ud af Vendsyssel...
    Et Vendsyssel hold der sparede 6 mand, bla med tørnes på mål, vinder ude over fcn. Det er sjovt ... fcn er helt på røven. De havde kun skiftet 2 mand ift til weekendens kamp i superligaen mod Sønderjyske.

    Leave a comment:


  • andreaslange
    replied
    Så blev FCN sent ud af Vendsyssel...

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    ?
    Næstved .. lokalt kaldt for "Nævere"

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    .. og at "Næverne" kommer forbi AaB i næste runde
    ?

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Enig og så må håbet være at Ikast trækker BIF i næste runde
    .. og at "Næverne" kommer forbi AaB i næste runde

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg
    En ok lodtrækning. Vi skal satse alt på pokalen, og hvis vi klarer den mod Esbjerg... En skam, at FCM og Brøndby ikke trak hinanden, helt klart de to sværeste hold tilbage. Hellere Brøndby end Midtjylland i en finale, hvis vi skulle komme så langt.
    Enig og så må håbet være at Ikast trækker BIF i næste runde

    Leave a comment:


  • Ertuğrul
    replied
    En ok lodtrækning. Vi skal satse alt på pokalen, og hvis vi klarer den mod Esbjerg... En skam, at FCM og Brøndby ikke trak hinanden, helt klart de to sværeste hold tilbage. Hellere Brøndby end Midtjylland i en finale, hvis vi skulle komme så langt.

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Jeg tror KIF og Næstved får klø, skal møde hold der er fuldt igang, mens de endnu ikke er startet.

    Leave a comment:

Working...
X