Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Mande Sayouba

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Fair nok, er bestemt heller ikke fan af JH. Man kunne vi nu ikke lige starte med, at sige velkommen til i stedet for at kritisere manden inden han er landet i O`ense?
    Det er ikke ham, som sådan, vi kritiserer - det er det, at det er en lottokupon, på en position, som vi ikke føler, der skal gambles på i denne mere og mere presserende situation. Omstændighederne, du ved. Både vores egne og hans.

    At jeg så personligt er skeptisk på forhånd, fordi han er en JH signing, er jo ikke noget personligt mod ham.

    Det er mere en "Vi kunne hente Ronaldo og Messi, og jeg ville stadig være skeptisk, fordi de er JH signinger" deal.

    Indtil jeg har set andet, så er det faktisk sådan jeg vurderer ALLE signinger, uanset baggrund.

    Jeg synes så også der er omstændigheder, der retfærdiggører skepsis, der går ud over den generelle skepsis overfor Jesper Hansen.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Du må gerne kalde mig pessimist, og være uenig med mig, og skrive at det jeg mener er åndsvagt, jeg synes bare ikke, at du forholdte dig til kritikken.

    Synes du ikke, at det er en fair holdning at være kritisk overfor, at man henter en målmand der er i noget nær sit livs ringeste spillemæssige form, når OB reelt er i krise og nedrykningsfare? Det er jo ikke en spiller der har stået skidt i Bundesligaen, det er en spiller der har stået skidt for et bundhold i Norge.

    Det her handler jo ikke om, hvorvidt OB handler for meget indenfor landets grænser, det handler om, at man på et meget kritisk tidpunkt går ud og besætter en meget vigtig plads, med en spiller der helt objektivt må siges at være et wild card, i den nuværende situation. Og nej, der findes ingen sikre løsninger, men jeg vil godt vove den påstand, at man kan finde nogle der ser mere sikre ud, og som ikke ankommer til klubben efter at have leveret klart under niveau lige op til. Og det her hold skriger på stabilitet.
    Jeg kalder dig ikke for pessimist, bare at kritikken i denne omgang er en smule for pessimistisk.

    Altså selvfølgelig er det fair at være kritisk, jeg skal ikke bestemme hvad der er fair og ikke fair. Jeg prøvede jo bare, at sprede lidt positivitet angående en ny spiller.
    Har også læst mig til, at han har været skidtstående og vel er blevet slået af, men det betyder jo ikke at han er dårlig. Alle har formskift og måske kunne lidt frisk luft gøre ham godt.

    Et Wildcard er måske lidt det der er brug for nu, OB har handlet “sikkert” i alt for lang tid nu. Vil i hvert fald hellere se Mande i OB trøjen, end f.eks. Mikkel Andersen.

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Ja, men ingen af de to har den erfaring som Mande har.

    Jeg er sikker på at han kommer på landsholdet igen mens han står for OB.
    Og min vurdering kan sgu være lige så god som jeres.

    I kigger på fortiden og ikke fremtiden.
    Mande bliver en super sidste skanse for OB, vi kunne have stået med TM der har lidt skades problemer plus er 35 og en meget ung Oliver. Det vil I alligevel hellere have?

    Jeg er tilfreds med at få en ung keeper ind der har målmandend bedste år foran sig.

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Hvor mange gange har folk ikke sagt man skal give chancer til det ene fejlkøb efter det andet? Det er sgu sundt at have skepsis overfor enhver hentet under JH alene p.g.a trackrecord.

    MvH ChrisOB
    Fair nok, er bestemt heller ikke fan af JH. Man kunne vi nu ikke lige starte med, at sige velkommen til i stedet for at kritisere manden inden han er landet i O`ense?

    Leave a comment:


  • marle
    replied
    Sorry. Men den her stinker altså mere af Koval end af Grytebust. Dejligt, hvis alle vi skeptikere tager grueligt fejl. Men skepsissen kan man sgu ikke klandre os for at have.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    N

    Jeg synes faktisk ikke OB fans brokker sig for meget, faktisk er jeg ofte enig i kritikken angående JH, Bestyrelsen osv.
    Men lige her kan jeg bare ikke se pointen, specielt fordi man har brokket sig over vi kun hente spillere fra Jylland, og så når JH endelig henter en fra udlandet, så skal han også have kritik? Det er bare for lidt for pessismistisk til min smag, hvis han bliver et kæmpe flop, så er det jo en helt anden sag. Men det ved vi ikke endnu!
    Du må gerne kalde mig pessimist, og være uenig med mig, og skrive at det jeg mener er åndsvagt, jeg synes bare ikke, at du forholdte dig til kritikken.

    Synes du ikke, at det er en fair holdning at være kritisk overfor, at man henter en målmand der er i noget nær sit livs ringeste spillemæssige form, når OB reelt er i krise og nedrykningsfare? Det er jo ikke en spiller der har stået skidt i Bundesligaen, det er en spiller der har stået skidt for et bundhold i Norge.

    Det her handler jo ikke om, hvorvidt OB handler for meget indenfor landets grænser, det handler om, at man på et meget kritisk tidpunkt går ud og besætter en meget vigtig plads, med en spiller der helt objektivt må siges at være et wild card, i den nuværende situation. Og nej, der findes ingen sikre løsninger, men jeg vil godt vove den påstand, at man kan finde nogle der ser mere sikre ud, og som ikke ankommer til klubben efter at have leveret klart under niveau lige op til. Og det her hold skriger på stabilitet.

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Kritikken går på at det er en meget udsat position at gamble på. Vi så sidst med Koval og tildels Toppel hvor grimt det kan gå når målmand ikke udfylder sin rolle som sidste skanse.

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    N
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Ja, undskyld, men det der med at skrive, at man slet ikke kan forstå, at der kan være nogen form for kritik af den her handel, det er altså bare lidt ejendommeligt.

    "Nogle gange bliver der sgu for meget brok".

    Ak ja, OBs fans brokker sig for meget. De bliver ved med at brokke sig over de her indkøb, og det er der jo ingen grund til, som vi jo kan se i disse år.
    Jeg synes faktisk ikke OB fans brokker sig for meget, faktisk er jeg ofte enig i kritikken angående JH, Bestyrelsen osv.
    Men lige her kan jeg bare ikke se pointen, specielt fordi man har brokket sig over vi kun hente spillere fra Jylland, og så når JH endelig henter en fra udlandet, så skal han også have kritik? Det er bare for lidt for pessismistisk til min smag, hvis han bliver et kæmpe flop, så er det jo en helt anden sag. Men det ved vi ikke endnu!

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Det er vel egentlig også tilfældet med Helenius, Fester og tildels AK, altså at de var gode for nogle sæsoner siden. Det eneste jeg prøver på at sige er, giv nu manden en chance, han kan jo sagtens blive en fantastisk målmand, som redder rigtig mange point til OB.
    Du ved intet om hvor Mande er mentalt og formmæssigt.
    Det eneste jeg prøver at sige er: Prøv at have lidt realitetssans. Du kan argumentere sådan for stort set alle spillere, det var også sådan der blev argumenteret for lejeaftalen med Fellah, og hvordan var det lige, at det gik?

    Nej, det ved jeg ikke. Men jeg kan konstatere, at der er bred konsensus om, at han har stået som en af ligaens ringeste keepere, hvis ikke den ringeste, og antagelsen må være, at det er under det niveau han kan præstere på. Derfor er det vel ikke absurd at tænke i de baner, at det ikke er en mand i sit livs form og sprængfyldt af selvtillid som der ankommer?

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Det er vel egentlig også tilfældet med Helenius, Fester og tildels AK, altså at de var gode for nogle sæsoner siden. Det eneste jeg prøver på at sige er, giv nu manden en chance, han kan jo sagtens blive en fantastisk målmand, som redder rigtig mange point til OB.
    Du ved intet om hvor Mande er mentalt og formmæssigt.
    Hvor mange gange har folk ikke sagt man skal give chancer til det ene fejlkøb efter det andet? Det er sgu sundt at have skepsis overfor enhver hentet under JH alene p.g.a trackrecord.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Jeg er med på Gryte ikke havde sit høje niveau i foråret, men at han ligefrem stod skidt, det synes jeg godt nok er en vild udmelding.
    Gryte har generelt stået imponerende godt i OB, hans svageste tid målt på præstationer i OB, mener jeg var i foråret 18. Og han var altså ret skidt i foråret, kan huske flere mål han havde taget tidligere, f.eks. Hvor han fik hånden på, men den alligevel gik ind.

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Gryte har et år tilbage, og de fleste af os havde vel regnet med, at han røg i dette vindue. Han kom med et ok, men også lidt blakket ry som lidt af en 'showmålmand' fra norsk fodbold, og han har leveret varen fra dag 1 på højt niveau. Han har været det pletskud; den spiller hvor andre siger "hvor fanden fandt de ham henne, og hvorfor fandt vi ham ikke?", som vi har haft alt for få af.

    Det er et stort håb, at næste mand kan være lige så stort et pletskud, men nu får vi se. Velkommen til Mande, go for it.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Det var godt nok imponerende mange stråmænd på så relativt lidt plads.
    Ja, undskyld, men det der med at skrive, at man slet ikke kan forstå, at der kan være nogen form for kritik af den her handel, det er altså bare lidt ejendommeligt.

    "Nogle gange bliver der sgu for meget brok".

    Ak ja, OBs fans brokker sig for meget. De bliver ved med at brokke sig over de her indkøb, og det er der jo ingen grund til, som vi jo kan se i disse år.

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Du har ret. Det her er nok et helt fantastisk køb, han er lige der mentalt og formmæssigt, hvor han passer perfekt ind på holdet i den nuværende forfatning. Jeg synes også bare, at vi skal sælge AK, Helenius og Fester, smide Jørgensen ud på bænken, og så hente Duncan og Pourié. De var altså virkeligt gode for nogle sæsoner siden, så hvorfor skulle de ikke bare gå ind her med det samme og blive det igen?
    Det er vel egentlig også tilfældet med Helenius, Fester og tildels AK, altså at de var gode for nogle sæsoner siden. Det eneste jeg prøver på at sige er, giv nu manden en chance, han kan jo sagtens blive en fantastisk målmand, som redder rigtig mange point til OB.
    Du ved intet om hvor Mande er mentalt og formmæssigt.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Jeg forstår intet af det her. Hvorfor alt den kritik af JH, for det her? Det er da bare fint med en erstatning, inden Gryte bliver solgt. Og nej, TM er ikke i nærheden af at være god nok til OB, hvis han starter efter Gryte har vi utvivlsomt ligaens ringeste målmand. Han er hentet ind som reserve keeper og det ved han også godt.

    Nogle gange bliver der sku for meget brok, han skal nok blive god. Han har stået på ca. Superliga niveau i 6 år og trænger nok til en ny udfordring. Husk at selv Gryte stod skidt i foråret. Nogle gange skal der luft forandring til, det tænker jeg kunne være grunden til Mandes svingende formkurve. Og hvis han ikke erstatter Gryte 100%, så er det vel heller ikke noget i havde regnet med? Gryte er outstanding og har dybest set ikke fortjent, at spille i en så ringe klub som OB.

    Velkommen til Mande!
    Jeg er med på Gryte ikke havde sit høje niveau i foråret, men at han ligefrem stod skidt, det synes jeg godt nok er en vild udmelding.

    Leave a comment:

Working...
X