Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dagens træning (observationer).

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Augustinussen (nu kan jeg sgu heller ikke stave det) kan under ingen omstændigheder affinde sig med en nedrykning. Jeg er sikker på han griber ind - om ikke nu så til jul.
    Ser på din signatur og tænker, at JH er Sjanne - naivt overbetaler hun ved at ringe til Peter. Lille netværk helt som JH.
    NT er Luffe, når alt kommer til alt så ved han ikke meget om bold - men han erkender det ikke.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Ser på din signatur og tænker, at JH er Sjanne - naivt overbetaler hun ved at ringe til Peter. Lille netværk helt som JH.
      NT er Luffe, når alt kommer til alt så ved han ikke meget om bold - men han erkender det ikke.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Kan det lade sig gøre at rydde op?
        ¨Ja det kan det, men JH er ikke manden. Han støvsuger med en utæt slange og en poser med huller (man skal jo spare). Derfor efterlader han mere støv end han opsamler.
        Det er i mine øjne ikke et problem at han efterlader mere støv end han fanger, mere at støvsugeren ikke er stærk nok til at fange de store nullermænd op der skal ud af klubben.

        Støv er ofte ikke noget der fylder så meget, men nuller mænd der kun forsvinder når døren åbner ved kontrakt udløb er sgu skræmmende.
        Jønne vi havde 5 år for længe.
        Helenius ligeså.
        KEP der blev anfører fra dag et, og ikke har spillet godt siden (pånær en halv sæson).
        Thrane der aldrig havde niveau.
        Rømer der bare ikke passede ind (Men gør i Randers).

        Tror listen kunne blive ved med store nuller mænd.

        Comment

        Working...
        X