Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nok er NOK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Ulempen ved bannere er bare obs ledelse. Kan huske de uofficielle engang havde et banner på tribunen med noget ala "Jesper H - eller os". Så var der nogle fra obs ledelse der kom over på tribunen og bad dem fjerne banneret. Nok pga obs ledelsen ikke kan tåle kritik og føler sig hævet over klubben

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlæg
      Må jeg i al stilfærdighed spørge til alternativet til NT. Mig bekendt står der ikke andre storsponsorer klar i kulissen. Man kan være uenig i NTś kommunikationsstrategi - men han lægger altså stadigvæk mange penge i vores klub.
      Enig. Det er ikke NT, der står inde på banen og laver lort.
      Som i hans andre forretninger, så har han ansat folk til at varetage den daglige drift.
      Forventer selvfølgelig, at der skal afholdes nogle samtaler med de ansvarlige i nærmeste fremtid.
      Om man er enig i hans kommunikation eller ej.
      Han stiller økonomiske faciliteter til rådighed, som hans ansatte skal forvalte på bedste vis.
      Og her er vi nok enige. Det går ikke særlig godt.

      Comment


        #48
        Jeg har sgu svært ved at se hvad ledelsen har med vores dårlige sæsonstart at gøre.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Jeg har sgu svært ved at se hvad ledelsen har med vores dårlige sæsonstart at gøre.
          Det er vel ledelsen der har udpeget Kent som den eneste og helt store syndebuk over sommeren, og undladet at tage fat om nældens rod?
          Last edited by Sheed; 11-08-2018, 18:32.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Jeg har sgu svært ved at se hvad ledelsen har med vores dårlige sæsonstart at gøre.
            Truppen er jo ikke god nok. Og når du så har en top 10 trup der underpræsterer.. Så går det galt

            Alt imens man bilder sig selv ind at man er et top 6 hold. En sovende kæmpe. Med potentiale der bare skal forløses

            Dette er ledelsens skyld/ansvar

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Det er vel ledelsen der har udpeget Kent som den eneste og helt store syndebuk over sommeren, og undladet at tage fat om nældens rod?
              Det er også ledelsen som valgte Kent (og dermed 3 tabte år) i sted af at holde fast i Ove P, den eneste træner som var i stand af at skabe resultater i OB i de sidste 7 år.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #52
                Kan simpelthen ikke finde ud af om jeg er mest sur,skuffet eller opgivende

                Fuuuuck en lang tur hjem i bilen for Thorborg og JH. Enten er der meget at snakke om eller meget stille.
                Hvis der er stille ville jeg frygte for mit job hvis jeg hed Jesper Hansen

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                  Ulempen ved bannere er bare obs ledelse. Kan huske de uofficielle engang havde et banner på tribunen med noget ala "Jesper H - eller os". Så var der nogle fra obs ledelse der kom over på tribunen og bad dem fjerne banneret. Nok pga obs ledelsen ikke kan tåle kritik og føler sig hævet over klubben
                  Måske der skulle kigges lidt mod Manchester, hvor United fans, i utilfredshed over deres rigmand, simpelthen møder op i andre farver.
                  Det er selvfølgelig et stort skridt, sådan at spille klubbens farver ud til hjørne, men det er vel også et klart signal der efterhånden skal sendes hos OBs fans. Man kunne jo evt. lave det sådan at trøjen forbliver blå og hvid, men halstørklæder, flag mm. kunne blive i andre farver.

                  De andre farver kunne jo så passende blive Leasy's farver ;-)
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Kan simpelthen ikke finde ud af om jeg er mest sur,skuffet eller opgivende

                    Fuuuuck en lang tur hjem i bilen for Thorborg og JH. Enten er der meget at snakke om eller meget stille.
                    Hvis der er stille ville jeg frygte for mit job hvis jeg hed Jesper Hansen
                    Der er vel alle i OBs ledelse, der må tage et godt langt kig i spejlet. Siden de glade dage med dyrt indkøbte lejesvende og Kim Brink som fribytter på det store transferhav har der jo reelt ikke været en plan for OB. Jo, en spareplan; men ikke en plan for sportslig udvikling. Man har hyret folk ind til at holde skuden i vandet, og det har sådan set været det.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Er OB ikke en klub der er ved at være i balance økonomisk? Det er da det vi er blevet fortalt flere gange, og som JH bliver rost for. Det er måske løgn?

                      Men ja, budgettet vil da givetvis skulle skæres lidt ned, men selvfølgelig har OB et sponsorgrundlag og tilskuergrundlag der gør, at man stadig vil kunne have en langt større budget end både SønderjyskE og Horsens. Der er sgu ikke nogle der er så dumme, at de tror på, at vi ryger helt derned, det håber jeg heller ikke, at du selv er.

                      OB vil med al sandsynlighed have en budget der ligger lige omkring gennemsnittet i Superligaen, måske lidt under. Det vil med andre ord flugte helt perfekt med de seneste 7 års sportslige resultater.

                      Vi skal absolut ikke skønne på, at NT lægger penge i OB, så længe at klubben er i sådan et dødvande og stødt og roligt er ved at erodere opbakningen og grundlaget for de næste generationers fans. Selvforståelsen er forkvaklet, kommunikationen og resultaterne er ikke eksisterende og har ikke været det i årevis, er det et OB du godt kan lide at kigge på? Så er du fandme en underlig snegl.
                      Jeg vil til hver en tid mene at vi er bedre stillet med en sponsor, som er parat til at investere i klubben - Jeg er så gammel, at jeg godt kan huske uroen da C.C. og Microatic trak sig. Da var vi sgu heldige at NT stillede op.
                      Jeg tror ikke på, at vi kan ryste et sponsorgrundlag på hans niveau ud af ærmet - men det lader til at du er ekspert på præcis det område?

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Der er vel alle i OBs ledelse, der må tage et godt langt kig i spejlet. Siden de glade dage med dyrt indkøbte lejesvende og Kim Brink som fribytter på det store transferhav har der jo reelt ikke været en plan for OB. Jo, en spareplan; men ikke en plan for sportslig udvikling. Man har hyret folk ind til at holde skuden i vandet, og det har sådan set været det.
                        Syntes nu der har været en plan. Flere penge til akademiet og et ønske om en tydelig spillestil som vi fik under KN.

                        Problemet er at det arbejde der så bliver udført bare ikke er godt nok og det er materialet heller ikke.

                        JH og NT er ikke dygtige nok til at styre en fodboldklub som OB til succes. Meget enkelt

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Syntes nu der har været en plan. Flere penge til akademiet og et ønske om en tydelig spillestil som vi fik under KN.
                          Den "plan" (igen, vi aner jo ikke om der overhovedet forelægger en plan, med den mangel på kommunikation der er), vil jeg så i bedste fald beskrive som løs. Flere penge til akademiet, er jo ikke som sådan en plan, det er en udvikling mere eller mindre samtlige professionelle klubber i dansk fodbold gennemgår i de her år, så for at det skulle være en reel USP for OB, så skal der jo investeres ret kraftigt.

                          Og så har du ret i, at der formentlig har været en plan om en gennemgående spillestil, men hvis man smider det på gulvet efter 3 år og beslutter sig for, at det er spillestilen der er problemet, og ikke de folk der skal udføre den, så er det igen at jeg bliver i tvivl om, om der overhovedet er en voksen tilstede i OBs ledelse.
                          Last edited by Sheed; 11-08-2018, 19:26.

                          Comment


                            #58
                            JH: Vi sejler rundt og der skal ske ændringer

                            OB-ledelse ser med alvor på ringe sæsonstart https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...e-saesonstart/

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Den "plan" (igen, vi aner jo ikke om der overhovedet forelægger en plan, med den mangel på kommunikation der er), vil jeg så i bedste fald beskrive som løb. Flere penge til akademiet, er jo ikke som sådan en plan, det er en udvikling mere eller mindre samtlige professionelle klubber i dansk fodbold gennemgår i de her år, så for at det skulle være en reel USP for OB, så skal der jo investeres ret kraftigt.

                              Og så har du ret i, at der formentlig har været en plan om en gennemgående spillestil, men hvis man smider det på gulvet efter 3 år og beslutter sig for, at det er spillestilen der er problemet, og ikke de folk der skal udføre den, så er det igen at jeg bliver i tvivl om, om der overhovedet er en voksen tilstede i OBs ledelse.
                              Man kan da håbe at de har forstået det nu. Jeg tror på at de har fattet alvoren mere end på noget andet tidspunkt i den tid JH har været i klubben.
                              Jeg er bare i tvivl om de har evnerne til at vende det på ledelsesgangene

                              Men jeg tror stadig på JM

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                JH: Vi sejler rundt og der skal ske ændringer

                                OB-ledelse ser med alvor på ringe sæsonstart https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...e-saesonstart/
                                Ja lad os hæfte os ved at vi er vildt dygtige mod FCK , FCM og BIF hvor vi taber hæderligt og så er vi dygtige når modstanderen er foran 2 el 3-0 og har trukket sig tilbage fordi de derfor ikke behøver bruge unødige kræfter mere i kampen ..
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X