Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Hobro-OB 11.august 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Ingen! Ingen anden klub kan finde ud af at være bagud 3-0, når modstanderen har to afslutninger inden for rammen. Det er simpelthen fantastisk, det som klubben lige nu er ved at ‘sætte sammen’.

    Hold nu kæft, hvor er det ynkeligt. Og pinligt. Og latterligt. 🤮🤮🤮🤮

    Comment


      #77
      Der hvor OB er på vej hen er der heldigvis ikke samme krav til faciliteter.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        "Men der var jo fremskridt mod FCK"

        Ja, når der er scouts og agenter på tribunerne som man kan vise sig frem for, så kan de godt stramme sig an, når det sure arbejde skal leveres, så er der ikke skyggen af rygrad, det er ved gud ikke noget nyt.
        Det er et spørgsmål om kvalitet, ingen kan være topmotiveret hvar gang ... dem der er gode nok vinder når de IKKE er topmotiverede, fordi de har et højere bundniveau/bedre evner med bolden og dermed kan lade den gøre arbejdet.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #79
          Håber JM har en god idé for anden halvleg.
          Nu står Hobro ret kompakt og vi viser de gamle problemer med det.
          Ville næsten sige at en store fyr som Helenius kunne hjælpe men efter den hovedstød ham viste i sidste minut mod FCK... suk.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
            Lappe hullerne i taget? 😂
            Ja det utroligt en klub af OBs størrelse endnu ikke har træningsfaciliteter klar som tilhører super liga niveau

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Speechless...

              MvH ChrisOB
              Shit, du er tilbage i one-word-modus.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Shit, du er tilbage i one-word-modus.
                Jeg kan ikke sige mere nu. Ved ikke om jeg bare er trist eller ligeglad.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Det er et spørgsmål om kvalitet, ingen kan være topmotiveret hvar gang ... dem der er gode nok vinder når de IKKE er topmotiverede, fordi de har et højere bundniveau/bedre evner med bolden og dermed kan lade den gøre arbejdet.
                  Jamen det er vi da grundlæggende enige om, MEN, der er også noget helt galt med selvforståelsen i OB, og det starter helt i toppen. Vi tilgår åbenlyst ikke kampene med den samme ydmyghed som hold som SønderjyskE og Hobro gør, og deri ligger der et stort problem. Da overlevelsen var sikret i foråret, begyndte man straks at snakke om en Europa-mulighed, i stedet for at have noget respekt, og starte med at gøre sig fortjent til overhovedet at skulle spille den kamp i Parken. OB skal starte med bare at vinde nogle fodboldkampe, og lade det være et mål i sig selv, rent mentalt kan holdet åbenlyst ikke kapere mere.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                    Helt klassisk. Dominerende på boldbesiddelse, flest afslutninger. Katastrofalt ringe alle de steder hvor det tæller.
                    JM lalleglade kommer til, at fremstå dum når han igen fortæller om at vi er bedst på stats. Hvad med at vi får nogle spillere med spidskompetenser - f.eks en Sabbi type. Og dem finder JH ikke i Jylland.

                    Comment


                      #85
                      Det grundlæggende problem er kvaliteten hos spillerne. Det her hold præsterer ikke synderligt ringere end det gjorde i foråret, hvor vi var så heldige, at lande i en god nedrykningsgruppe og mødte virkeligt dårlige hold, vi vandt stort set ikke over hold der ikke var nedrykkere.

                      Vi er faktisk blevet et bedre spillende hold, men den manglende kvalitet i begge ender koster dyrt. Det er i høj grad Kents elendige indkøb og dyre darlings som vi lider voldsomt af nu, og som Jesper h. er låst af økonomisk. Men Jesper Hansen må også erkende sit ansvar for, at lade træneren bestemme alt og ikke give kvalificeret modspil, og samtidigt ikke have et tidssvarende scoutingnetværk.

                      Jeg tror stadig på, at der muligheder i det her hold, som som jeg hele tiden har sagt kræver det markante forstærkninger, men de er ikke kommet endnu. Det hele står og falder med Jesper Hansen nu.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                        Der hvor OB er på vej hen er der heldigvis ikke samme krav til faciliteter.
                        Jeg kunne godt forestille mig, at de fleste 1. Divisionsklubber griner røven ud af bukserne ift. vores såkaldte faciliteter. Med undtagelse af Stadion naturligvis.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Ryan sparker over bolden. Det er virkelig en lorte dag ham har.
                          Meget. Han stod også bag det tåbelige boldtab ved 2-0 målet.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #88
                            Har ikke kunnet set kampen i dag....og det er jeg da sådan set glad for at jeg ikke har spildt min tid med.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Meget. Han stod også bag det tåbelige boldtab ved 2-0 målet.
                              Ja, og blev let overspillet ved deres tredje, ham var faktisk med i alle tre Hobro-scoringer.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                Har ikke kunnet set kampen i dag....og det er jeg da sådan set glad for at jeg ikke har spildt min tid med.
                                God start, 3 gode muligheder, sidenhen forsvarsspil på serie 5 niveau.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X