Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning i dag.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træning i dag.

    Han gør ikke helt som Kent og andre tidligere trænere, hvor de spiller opstillingen til sidst i den sidste træning.

    Thomasen var der slet ikke.
    Barrett så ud til at være fuldt med i træningen, men han bør spares.
    Julius og Mathias Jørgensen var meget involveret i dødboldene og starter helt sikkert.

    Med 3-5-2 må det blive sådan her.

    Anders K.- Mathias J.
    Julius - Drachmann - Casper N
    Barrett/Desler - Ryan
    Ludwig - Kenneth P. - Tverskov.
    Grytebust
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    #2
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Han gør ikke helt som Kent og andre tidligere trænere, hvor de spiller opstillingen til sidst i den sidste træning.

    Thomasen var der slet ikke.
    Barrett så ud til at være fuldt med i træningen, men han bør spares.
    Julius og Mathias Jørgensen var meget involveret i dødboldene og starter helt sikkert.

    Med 3-5-2 må det blive sådan her.

    Anders K.- Mathias J.
    Julius - Drachmann - Casper N
    Barrett/Desler - Ryan
    Ludwig - Kenneth P. - Tverskov.
    Grytebust
    Fedt, han er klar til at træne på fuld drøn, men jeg ville nok vælge at lade Barret stå over. Eller vælge at stå over, hvis jeg var Barret.

    Omvendt ser jeg gerne noget kontinuitet snart, og kan JM stille med de samme 11 to-tre-fire kampe i træk, forstår jeg godt, hvis det er det, han sigter efter.

    Hvordan så det ellers ud? Er de klar?

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Han gør ikke helt som Kent og andre tidligere trænere, hvor de spiller opstillingen til sidst i den sidste træning.

      Thomasen var der slet ikke.
      Barrett så ud til at være fuldt med i træningen, men han bør spares.
      Julius og Mathias Jørgensen var meget involveret i dødboldene og starter helt sikkert.

      Med 3-5-2 må det blive sådan her.

      Anders K.- Mathias J.
      Julius - Drachmann - Casper N
      Barrett/Desler - Ryan
      Ludwig - Kenneth P. - Tverskov.
      Grytebust
      Jeg ved godt hvordan den i "virkeligheden" skal se ud.. Men det forstyrrer mig at Drachmann ligger så højt :)

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
        Jeg ved godt hvordan den i "virkeligheden" skal se ud.. Men det forstyrrer mig at Drachmann ligger så højt :)
        Ja, det er lidt besværligt at lave her.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
          Fedt, han er klar til at træne på fuld drøn, men jeg ville nok vælge at lade Barret stå over. Eller vælge at stå over, hvis jeg var Barret.

          Omvendt ser jeg gerne noget kontinuitet snart, og kan JM stille med de samme 11 to-tre-fire kampe i træk, forstår jeg godt, hvis det er det, han sigter efter.

          Hvordan så det ellers ud? Er de klar?
          Hvordan vil du vurdere om de er klar :)?

          Fysisk ligner det at alle minus Ryan er helt klar, han ser ofte ud til at have ondt et eller andet sted.

          Hvis du tænker oppe i hovedet, ville jeg jo skulle snakke med dem først.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Hvordan vil du vurdere om de er klar :)?

            Fysisk ligner det at alle minus Ryan er helt klar, han ser ofte ud til at have ondt et eller andet sted.

            Hvis du tænker oppe i hovedet, ville jeg jo skulle snakke med dem først.
            Jeg vil ikke vurdere det, men når man har haft en længere blackout efter slag i kamp, var ude af stand til selv at gå fra banen, ringer der bare nogle klokker i disse hjernerystelses-skader tider. Jeg ville passe på.

            Ryan ligner i kamp ikke én der har ondt, tværtimod er han vel en af dem der giver sig mest helt frem til overtiden. Jeg har dog ikke set ham til træning, men det lyder ikke specielt godt, det du siger.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
              Jeg vil ikke vurdere det, men når man har haft en længere blackout efter slag i kamp, var ude af stand til selv at gå fra banen, ringer der bare nogle klokker i disse hjernerystelses-skader tider. Jeg ville passe på.

              Ryan ligner i kamp ikke én der har ondt, tværtimod er han vel en af dem der giver sig mest helt frem til overtiden. Jeg har dog ikke set ham til træning, men det lyder ikke specielt godt, det du siger.
              Det var ikke det jeg kommenterede på, men det om om de "så klar ud" :D.

              Ryan tager sig ofte til sin muskulatur, men tror også at han spiller.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment

              Working...
              X