Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD - Randers-OB den 29.juli 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
    Befriende med en træner der siger det er noget værre lort. Det giver ikke flere point, men er da rart han ikke pakker tingene ind.

    Comment


      Det er selvfølgelig skidt at tabe og det var bestemt ikke nogen fantastisk kamp. Men så er det heller ikke værre. Vi ville 9 ud af 10 gange få point i en kamp med sådan et spilovertag, men vi mangler skarphed i begge felter.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        Det er selvfølgelig skidt at tabe og det var bestemt ikke nogen fantastisk kamp. Men så er det heller ikke værre. Vi ville 9 ud af 10 gange få point i en kamp med sådan et spilovertag, men vi mangler skarphed i begge felter.
        Lol- sorry men hvor har du været de sidste år. Vi er ikke bedre!

        Comment


          Hvordan kan en spiller som André Rømer so kunne ikke slå igennem i OB slå vores spil i stykker i dag? En spiller som lignende en "stor misforståelse" og ikke superligadygtigt blev en bærende kraft i Randers efter kun få dage. Læste at Rømer spi(ede allerede sidste uge en rigtig fin debutkamp for Randers. Så er det virkeligt kun kvalitet af de enkelte spiller vi taler om? Eller er det måske også motivation, indstilling og sammenstilling af holdet hvor sammenstillingen gør de enkelte dårligere end de faktisk er?
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Hvordan kan en spiller som André Rømer so kunne ikke slå igennem i OB slå vores spil i stykker i dag? En spiller som lignende en "stor misforståelse" og ikke superligadygtigt blev en bærende kraft i Randers efter kun få dage. Læste at Rømer spi(ede allerede sidste uge en rigtig fin debutkamp for Randers. Så er det virkeligt kun kvalitet af de enkelte spiller vi taler om? Eller er det måske også motivation, indstilling og sammenstilling af holdet hvor sammenstillingen gør de enkelte dårligere end de faktisk er?
            Ny anfører, og spillere som vil dø for at vinde er påkrævet, ellers fortsætter den syge kultur. Thomas Helveg syntes jo allerede kulturen var dårlig da han kom hjem, men dengang havde vi klassespiller så på trods af LO fik vi top resultater.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Lol- sorry men hvor har du været de sidste år. Vi er ikke bedre!
              Lol, sorry at jeg ikke er klar til ar korsfæste hele spillertruppen og alle personer i ledelsen. Jeg er sgu godt klar over at det ikke ser godt ud. Men vi har spillet til flere point end vi har fået, og jeg er ikke klar til at kaste håndklædet i ringen på baggrund af tre kampe af svingende kvalitet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Hvordan kan en spiller som André Rømer so kunne ikke slå igennem i OB slå vores spil i stykker i dag? En spiller som lignende en "stor misforståelse" og ikke superligadygtigt blev en bærende kraft i Randers efter kun få dage. Læste at Rømer spi(ede allerede sidste uge en rigtig fin debutkamp for Randers. Så er det virkeligt kun kvalitet af de enkelte spiller vi taler om? Eller er det måske også motivation, indstilling og sammenstilling af holdet hvor sammenstillingen gør de enkelte dårligere end de faktisk er?
                Var Andre Rømer specielt god mod os i dag, altså udover at han scorede et mål? Randers stod vel mest af alt bare og forsvarede lavt. Kan ikke se Rømer spillede nogen stor kamp, hvor han brød os og satte en hel masse i gang.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  Var Andre Rømer specielt god mod os i dag, altså udover at han scorede et mål? Randers stod vel mest af alt bare og forsvarede lavt. Kan ikke se Rømer spillede nogen stor kamp, hvor han brød os og satte en hel masse i gang.
                  Alle kan stå lavt mod os, fordi vi ikke bliver farlige på trods af stor boldbesiddelse. Det er faktisk klogt at stå lavt mod os, vi er lige så farlige som vandgrød.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Alle kan stå lavt mod os, fordi vi ikke bliver farlige på trods af stor boldbesiddelse. Det er faktisk klogt at stå lavt mod os, vi er lige så farlige som vandgrød.
                    Ja, det er klogt at stå lavt mod os. Især når man er foran. I hvert fald i dag. I de første to kampe scorede vi i alt fire mål mod hold der stod lavt mod os. Men lavt eller ej, så kan jeg ikke se at Rømer skulle have været specielt fantastisk i dag. Det var hele pointen med mit indlæg. Det kunne du også have valgt at forholde dig til.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                      Var Andre Rømer specielt god mod os i dag, altså udover at han scorede et mål? Randers stod vel mest af alt bare og forsvarede lavt. Kan ikke se Rømer spillede nogen stor kamp, hvor han brød os og satte en hel masse i gang.
                      Meget enig. Den MOM-titel var godt nok billigt til salg.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                        Det er selvfølgelig skidt at tabe og det var bestemt ikke nogen fantastisk kamp. Men så er det heller ikke værre. Vi ville 9 ud af 10 gange få point i en kamp med sådan et spilovertag, men vi mangler skarphed i begge felter.
                        Lortepolering 1-01.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                          Det er selvfølgelig skidt at tabe og det var bestemt ikke nogen fantastisk kamp. Men så er det heller ikke værre. Vi ville 9 ud af 10 gange få point i en kamp med sådan et spilovertag, men vi mangler skarphed i begge felter.
                          Psst ... for at score mål kræver det som minimum at man afslutter inden for rammen , det gjorde vi 1 gang i dag . I gennem de sidste 3 sæsoner har vi i lignende kampe med spilovertag fået sejr i 1 ud af 10 kampe mest af alt i taberslutspillet .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                            Lol, sorry at jeg ikke er klar til ar korsfæste hele spillertruppen og alle personer i ledelsen. Jeg er sgu godt klar over at det ikke ser godt ud. Men vi har spillet til flere point end vi har fået, og jeg er ikke klar til at kaste håndklædet i ringen på baggrund af tre kampe af svingende kvalitet.
                            Det siger stort set samtlige trænere. Gir jeg ikke en skid for. Vi ligger som fortjent

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                              Ja, det er klogt at stå lavt mod os. Især når man er foran. I hvert fald i dag. I de første to kampe scorede vi i alt fire mål mod hold der stod lavt mod os. Men lavt eller ej, så kan jeg ikke se at Rømer skulle have været specielt fantastisk i dag. Det var hele pointen med mit indlæg. Det kunne du også have valgt at forholde dig til.
                              Enig mht Rømer

                              Comment


                                Kampen i dag gjorde det endnu tydeligere for mig, at vi mangler grundlæggende kvalitet i vores start-11. Vi er ganske enkelt for middelmådige på for mange positioner. Jeg kan faktisk godt lide 3-backkæden og de spillere som er i den. Det er snarere problematisk at spillere som Kløve, Helenius, Barrett, Desler, Ryan og Greve ikke præsterer på et højt nok niveau. Man kan nævne flere, men det er disse spillere jeg har en forventning om burde præstere bedre, og har underpræsteret gennem lang tid, og det hæmmer vores offensiv markant. Spillere som Eskesen og Jørgensen burde ikke være startere på et hold som vores - dertil er kulturen og stammen ganske enkelt ikke stærk nok. De fleste er fine trupspillere, men flere er sikre startere på positioner som burde kunne forstærkes. Greve er ellers vild med, men det bliver bare altid til “lige ved og næsten”.

                                Comment

                                Working...
                                X