Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD - Vendsyssel-OB 15.juli 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJa men det er vel ikke så underligt i en præmierekamp ."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlægGreve har vi da slet ikke set noget til i 1. Halvleg.
Comment
-
Pausestatus.
Vendsyssel kæmper mere end holdet har prøvet i opstarten. Det er tilsyneladende en af grundene til de elendigt lagt afleveringer til dybe løb.
Spillet er selvfølgelig ikke på plads endnu, men jeg er optimist.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægPausestatus.
Vendsyssel kæmper mere end holdet har prøvet i opstarten. Det er tilsyneladende en af grundene til de elendigt lagt afleveringer til dybe løb.
Spillet er selvfølgelig ikke på plads endnu, men jeg er optimist.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvor er det dog ringe..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægPausestatus.
Når man vil spille på den her måde, synes jeg altså at de minder for meget om hinanden, og vi kunne virkelig bare godt bruge, at bare en af dem bringer nogle fysiske spidskompetencer. Som Bechmann gjorde med sin styrke eller Uhre gjorde med sin fart i SønderjyskE.
Comment
Comment