Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD - Vendsyssel-OB 15.juli 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Katastrofal kamp
    Holdet er præcis lige så ringe som sidste år - naturligvis. INGEN træner kan skabe noget med den her flok, som lugter så langt væk af manglende kvalitet på alt for mange pladser. Det bliver en lang sæson, hvis der ikke bliver hentet KVALITET til 2-3 pladser.

    Comment


      HVIS man skal finde noget positivt, må det være, at det allerede efter én kamp SKRIGER til himlen, at vi mangler forstærkninger. JH og co kan ikke gemme sig bag 6 point i 3 kampe som sidste år (“godkendt”, “positive takter”).

      Comment


        Hvad lærte vi.
        KEP er fortsat en skandale som anfører.
        Eksperter er tidligere perter- og har sjældent ret.
        JH kan ikke sætte en trup sammen
        JM har samme udfordringer som Kent, der mangler profiler. For mange alt for dyre løbemasliner.
        Mathias Jørgensen skal køres stille og fornuftig ind på holdet, og giv ham en langtids kontrakt.
        Vi mangler en god stabil CF'er.
        Hvem går foran når holdet skal rives op - den person har vi ikke.

        Comment


          godt at vi fik skilt os af med den smule kreativ klasse holdet trods alt havde..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Tja, det hold der ville det mest i dag vandt, fortjent nok. Derfor er det altid lort at spille mod oprykkere i første runde. Vi skal nok bare være glade for, at linjedommeren forbarmede sig over os, og ikke lod to mand komme alene igennem med Gryte. Så havde det da for alvor været pinligt.

            At Superligaens 10. bedste hold, med en ny træner, taber ude til en oprykker i første runde er jo ingen sensation. Selvom mange forsøger at gøre OB bedre end de er.
            Vores angreb er totalt tandløst. Festersen var helt væk idag og AK blev dårligere og dårligere som kampen skred frem. Helenius og især Mathias Jørgensen kom med noget optimisme, men det er slet ikke nok. Vi endte med nøjagtig det samme ufarlige boldmassage som under Kent. Vores hold mangler klasse.

            Comment


              Julius og M.Jørgensen må være sikre starter i næste kamp

              Comment


                Det er skræmmende, at bundniveauet er så lavt som det er.

                Jeg kan ikke tro, at jeg lod mig dupere af resultaterne i opstarten, til at tro, at OB ville komme ud med et nyt udtryk.

                Vi blev fuldstændig domineret i 75 minutter af Vendsyssel. Fysisk, teknisk og spillemæssigt. Over hele linjen.

                Vi taber til et hold bestående af spillere, der blev vejet og fundet for let i andre Superligaklubber. Vi taber til et hold med spillere som Jeppe Svenningsen, Jakob Hjorth, Mikkel Frankoch, Sebastian Czajkowski og Søren Henriksen på holdet.
                Last edited by jonashj0305; 15-07-2018, 15:10.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                  Det er skræmmende, at bundniveauet er så lavt som det er.

                  Jeg kan ikke tro, at jeg lod mig dupere af resultaterne i opstarten, til at tro, at OB ville komme ud med et nyt udtryk.

                  Vi blev fuldstændig domineret i 75 minutter af Vendsyssel. Fysisk, teknisk og spillemæssigt. Over hele linjen.

                  Vi taber til et hold bestående af spillere, der blev vejet og fundet for let i andre Superligaklubber. Vi taber til et hold med spillere som Jeppe Svenningsen, Jakob Hjorth, Sebastian Czajkowski og Søren Henriksen på holdet.
                  Den mentale tilstand i holdet styres af manglen på ledertyperne.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                    Det er skræmmende, at bundniveauet er så lavt som det er.

                    Jeg kan ikke tro, at jeg lod mig dupere af resultaterne i opstarten, til at tro, at OB ville komme ud med et nyt udtryk.

                    Vi blev fuldstændig domineret i 75 minutter af Vendsyssel. Fysisk, teknisk og spillemæssigt. Over hele linjen.

                    Vi taber til et hold bestående af spillere, der blev vejet og fundet for let i andre Superligaklubber. Vi taber til et hold med spillere som Jeppe Svenningsen, Jakob Hjorth, Sebastian Czajkowski og Søren Henriksen på holdet.
                    Den rette indstilling kommer man langt med....vilje og fight noget vi til stadighed mangler at se...

                    Comment


                      Overvejede faktisk at køre med bilen derop, da vi havde ingen bustur med fanklubben. Tog den rigtige beslut og havde en fin dag på campingpladsen med undtagelse af næsten to timer om eftermiddagen...
                      Første halvleg kunne jeg nok vurdere som godkendt fordi vi fik kontrollen af kampen selv om det var alt andet end at prangende. Men at vi gik på knæene efter ders første scoring, at vi får med det samme en.mere ind efter vores scoring - mod ti mand! Og hvir hjælpeløst det så ud alt for ofte. Det er fuldstændigt skuffende.
                      Håber Mathias Jørgensen får startplads mod SJE. Og der var vel hverken Greve eller Kløve som viste hvorfor de fik startplads idag i sted af Eskesen. Så håber på et forændret hold næsten søndag.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Av av av, der røg luften ud af sommerens ellers positive tankegang. Hold op, hvor er det bare kedeligt at se på - nøjagtigt ligeså kedeligt som et utal af tidligere sæsoner.

                        Det skær mig i OB hjertet men hvor er der bare god grund til at klubbens fans bliver mindre og mindre...

                        Pinlig indsats.. Der skal nyt blod ind med kvalitet hvis der skal ske noget som helst - men det koster jo penge, så det skal vi nok ikke sætte næsen op efter..

                        Lorte søndag!

                        Comment


                          JM i interviw: Man kan spørge sig selv om vi underpræsterede eller det er niveauet?

                          Netop. Det er ret meget niveauet, nemlig. Så håber han får hvisket noget i ørene på Augustinus. Jesper skal ud.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            I det mindste synes jeg Jacob Michelsen lyder fornuftig i efterinterviewet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Overvejede faktisk at køre med bilen derop, da vi havde ingen bustur med fanklubben. Tog den rigtige beslut og havde en fin dag på campingpladsen med undtagelse af næsten to timer om eftermiddagen...
                              Første halvleg kunne jeg nok vurdere som godkendt fordi vi fik kontrollen af kampen selv om det var alt andet end at prangende. Men at vi gik på knæene efter ders første scoring, at vi får med det samme en.mere ind efter vores scoring - mod ti mand! Og hvir hjælpeløst det så ud alt for ofte. Det er fuldstændigt skuffende.
                              Håber Mathias Jørgensen får startplads mod SJE. Og der var vel hverken Greve eller Kløve som viste hvorfor de fik startplads idag i sted af Eskesen. Så håber på et forændret hold næsten søndag.
                              Var Kløve med i dag ?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                                I det mindste synes jeg Jacob Michelsen lyder fornuftig i efterinterviewet.
                                Havde nu håbet på at høre at de overmatchede os i vilje og aggresivitet det meste af kampen. For det var det jeg så. Og så elendigt forsvarsspil

                                Comment

                                Working...
                                X