Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-Roskilde kamptråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Polle
    replied
    Synes ikke Eske er det store sus i dag. Han har fine indslag, men tvivler på han starter inde mod Vendsyssel.

    Jeg har plusser ved Greve, Barret, JJ.

    Ingen der dumper, heller ikke Eske.

    Vi er bedre end Roskilde, men vi er ikke prangende.

    Leave a comment:


  • cykelmyggen
    replied
    Synes at der har været lidt meget spillen på tværs og bagud som i de "gode" gamle dage.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
    Er vi heldige med nu at være foran på trods af skidt spil, eller er vi blevet bedre?

    Som en sidenote, hvor meget tror i man skal lægge i at Eske starter i dag fremfor Kløve f.eks.?
    Jeg vil ikke sige heldig, men spillet har været lidt statisk og Roskilde har lidt let til at komme til farlige situationer- specielt i starten, men vi har også haft vores muligheder. Bl.a. et par stykker til Greve.

    1-1 målet burde være blevet annulleret- Greve havde klart hånd på, da han tog den med og lagde den til Ryan, der sikkert eksekverede.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • JMJ
    replied
    Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
    Er vi heldige med nu at være foran på trods af skidt spil, eller er vi blevet bedre?

    Som en sidenote, hvor meget tror i man skal lægge i at Eske starter i dag fremfor Kløve f.eks.?
    Svært at sige, men Eske har fået en del spilletid her i opstarten, og bulletinerne går på, at han har gjort det godt. Jeg forestiller mig dog, med en uge til sæsonstart, at det her er JMs bud på start-11 i næste weekend også.

    Leave a comment:


  • jhandersen
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Vi spiller skidt
    Er vi heldige med nu at være foran på trods af skidt spil, eller er vi blevet bedre?

    Som en sidenote, hvor meget tror i man skal lægge i at Eske starter i dag fremfor Kløve f.eks.?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    2-1

    Fester

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
    Hvordan ser start 11 ud i dag?
    Vi spiller skidt

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    1-1

    Ryan

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Gryte,-Ryan, KEP, Ludwig, Barret,-Greve, JJ, Tverskov, Eskesen,-AK og Festersen.

    Synes dagens kamp indtil videre har vist, hvad der kan gå galt mod Vendsyssel.

    De kan ramme os på dybdeløb.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • jhandersen
    replied
    Hvordan ser start 11 ud i dag?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    0-1

    Leave a comment:


  • daniel1poulsen
    replied
    Jeg har lokket min søster med, så jeg skal nok også skrive en ting eller to :)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlæg
    Må indrømme at jeg ikke tidligere har set træningskampe - er der salg af øl, pølser etc.?
    Ja det har de skrevet. Håber det er de gode fra grillen og ikke en halvfesen pandepølse..
    Jeg skal nok smide lidt opdateringer hvis jeg ellers kan komme på nettet derude

    Leave a comment:


  • Jack D.
    replied
    Thanx
    - så kan junior sikkert lokkes med :-)

    Leave a comment:


  • Larsbo79
    replied
    I lørdags mod kelmar solgt de pølser og drikkevare.

    Leave a comment:

Working...
X