Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Interview med Henrik Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Interview med Henrik Hansen

    Vi har haft en meget interessant snak med vores nye assistenttræner, Henrik Hansen. Han fortæller bl.a. om, hvordan han vil sætte sit præg på klubben, og hvilket udtryk han mener, OB skal have.

    http://obstruktion.dk/henrik-hansen-...kal-frygte-os/

    #2
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Vi har haft en meget interessant snak med vores nye assistenttræner, Henrik Hansen. Han fortæller bl.a. om, hvordan han vil sætte sit præg på klubben, og hvilket udtryk han mener, OB skal have.

    http://obstruktion.dk/henrik-hansen-...kal-frygte-os/
    Hvis det lykkedes for HH og JM at indføre den spillestil som HH beskriver er der ingen tvivl om at vi kommer tættere på det OB jeg gerne vil se og det DNA som skal gennemsyres i hele klubben.

    Comment


      #3
      Kære Henrik Hansen,

      Hvor du bare rammer alle de rigtige ting i det interview.
      Gennem de sidste par år har jeg netop savnet noget “jeg vil dø for mine holdkammerater” indstilling. Jeg ser personligt meget hellere dette end alt det der ‘tika taka’.
      Hvis I lykkes med at få spillerne med på dette, så kan jeg godt acceptere nederlag, sålænge jeg bare kan se, at alle har ydet, hvad de kunne og de forlader banen med blod på knæene. Den følelse har jeg bare ikke haft de sidste par sæsoner.
      Hvor jeg dog håber, at du vil lykkes Henrik Hansen. 🙏🏻

      Forza OB

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
        Vi har haft en meget interessant snak med vores nye assistenttræner, Henrik Hansen. Han fortæller bl.a. om, hvordan han vil sætte sit præg på klubben, og hvilket udtryk han mener, OB skal have.

        http://obstruktion.dk/henrik-hansen-...kal-frygte-os/
        Det er et rigtig fint interview, hvor HH konkret får sat ord på, hvad der arbejdes hen imod. Det er jo sød musik i mine ører at man ønsker at gå ind og arbejde med vindermentaliteten. Alle i truppen vil selvfølgelig vinde, og jeg synes også vi har et mandskab af spillere, som er meget løbevillige og kæmper godt. Alligevel synes jeg at vi mangler vindere, som springer ind i feltet for at nå en halvdårlig bold, vel vidende at det kommer til at gøre ondt. Sådan nogle basale ting som alle spillere egentlig godt kan, men som for få i OB gør. Heldigvis er det sådan noget nye trænere kan ændre hurtigt i en trup. Nu har vi spillet 3 år under Kent, hvor spillerne ikke for alvor har troet på at det de gjorde var det rigtige, for når det ikke kørte, så spillede man den bare sikkert rundt uden risiko, selvom det ikke helt var taktikken, for når det kørte, så kunne vi godt spille hurtigt. Nu kommer der også kampe hvor det ikke køre, men her er det vigtigt at trænerene overbeviser truppen om at, hvis de fortsætter de ting, der aftales så vinder vi også. Den del af det synes jeg ikke helt Kent lykkedes med og det er jeg sikker på har noget at gøre med at man forsømte at arbejde så meget med spillernes mentalitet.

        Comment


          #5
          Igen en rigtig fin interview.
          Og det lyder fantastisk hvad HH siger der om sine forestillinger!!!
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Forza-OB Se indlæg
            Kære Henrik Hansen,

            Hvor du bare rammer alle de rigtige ting i det interview.
            Gennem de sidste par år har jeg netop savnet noget “jeg vil dø for mine holdkammerater” indstilling. Jeg ser personligt meget hellere dette end alt det der ‘tika taka’.
            Hvis I lykkes med at få spillerne med på dette, så kan jeg godt acceptere nederlag, sålænge jeg bare kan se, at alle har ydet, hvad de kunne og de forlader banen med blod på knæene. Den følelse har jeg bare ikke haft de sidste par sæsoner.
            Hvor jeg dog håber, at du vil lykkes Henrik Hansen. 

            Forza OB
            - det kræver også de rette spillere.......
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              - det kræver også de rette spillere.......
              Præcis. Men det lyder jo netop også til at det er sådan nogle man søger på transfermarkedet. En 2-3 stykker
              JM snakker meget om at ændre kampe, Plan A,B,C og mere aggresivitet. Det må betyde lidt andre type spillere i truppen end dem vi har nu

              Comment

              Working...
              X