Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fan-talk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
    Har lige set indslaget igen. Er du gal en nedsmeltning
    Hvilket indslag?

    Comment


      #62
      hAHAHA!! Helt færdig over den kommentar😂. Han formåede jo ikke at sammensætte noget der bare mindede om en sætning😂

      Comment


        #63
        FB OB før superligaen. Der ligger en længere video fra dagens møde. Glæd sig til ham der afbryder JH. Højt niveau :-D

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Det var nu ment som en morsomhed, foranlediget af, at der var en bruger herinde den anden dag, der ikke troede at jeg kunne te mig nogenlunde civiliseret i samme lokale som JH.

          For lige at tage den, så var der et bord med hvad der bedst kan betegnes som "Alt godt fra Socialklasse 5". De var generelt meget forstyrrende og irriterende under hele arrangementet, og da JH har stået på scenen og snakket i et minuts tid, får en af dem det der vel bedst kan betegnes som en psykose, og begynder at stå og råbe og skrige alverdens ting. Det var meget bedrøveligt at overvære, og det var lige før, at vagterne var nødt til at lægge hånd på ham. Han forlod heldigvis arrangementet kort derefter.
          pyha👍

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Pyha.. Troede lige et kort sekund at du var seriøs. Fuck de var pinlige
            Jeg vil også gerne afvise, at det var mig. ;-) Jeg var desværre forhindret.

            Godt arrangement?

            Mvh ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #66
              Fortalte de slet ikke noget med planerne med nye træningsfaciliteter i Ådalen og hvor langt de er med tilladelserne til byggeriet

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                FB OB før superligaen. Der ligger en længere video fra dagens møde. Glæd sig til ham der afbryder JH. Højt niveau :-D
                Jeg var til stede og overværede det Men vil gerne lige se det igen.
                Syntes godt nok at de 2-3 klaphatte fyldte for meget og jeg håber godt nok ikke at dem der var til stede fra OB betragter alle fans som disse mennesker.

                Man siger at der ikke er nogen dumme spørgsmål. Men det blev modbevist idag

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                  FB OB før superligaen. Der ligger en længere video fra dagens møde. Glæd sig til ham der afbryder JH. Højt niveau :-D
                  Åh gud, det er næsten ligeså rædselsfuldt at gense det, som det var at overvære det i første omgang...

                  Dagens optur for mig i øvrigt, var da det gik op for mig, hvem vores speaker er. Jeg brugte nok en god time på at stå og erindre, hvor jeg havde set ham før, inden der endelig gik en prås op for mig. Det er selvfølgelig ham der spiller trækkerdrengen der gerne vil give Frank et håndjob i et afsnit af Klovn, og ender med at stjæle hans luffer. Nu er jeg selvsagt kæmpe fan af Jakob!

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Jeg vil også gerne afvise, at det var mig. ;-) Jeg var desværre forhindret.

                    Godt arrangement?

                    Mvh ChrisOB
                    Jeg har skrevet lidt om, hvordan jeg oplevede det i bunden af side 5.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                      Fortalte de slet ikke noget med planerne med nye træningsfaciliteter i Ådalen og hvor langt de er med tilladelserne til byggeriet
                      Nej desværre. Den skøjtede de let hen over. Ville faktisk have spurgt om det til sidst da det ikke kom frem men tilsidst gik det lidt stærkt og selvom Enrico sagde de besvarede alle spørgsmål uanset hvor lang tid der skulle bruges blev der lige pludselig “wrappet up”

                      Tror faktisk at jeg skriver en mail til JH omkring emnet og håber han svarer

                      Comment


                        #71
                        Jeg troede et sekund at der var tale om en form for impro teater eller reklamefremstød for Odense Sommerrevy. Jeg kunne have klemt mine fødder ned i min 8 årige datters sandaler da det ikke var tilfældet.
                        Efterfølgende har klippet efter gensyn afstedkommet et kæmpe grineflip. Selvfølgelig ser folkene fra klubben ikke den slags mennesker som værende den gennemsnitlige fan. Så mange udviklingshæmmede er der sgu alligevel ikke på Fyn.

                        Comment


                          #72
                          Hvor finder I klippet henne?

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Nej desværre. Den skøjtede de let hen over. Ville faktisk have spurgt om det til sidst da det ikke kom frem men tilsidst gik det lidt stærkt og selvom Enrico sagde de besvarede alle spørgsmål uanset hvor lang tid der skulle bruges blev der lige pludselig “wrappet up”

                            Tror faktisk at jeg skriver en mail til JH omkring emnet og håber han svarer
                            Lad os håbe han svarer tilbage. Det kan bare ikke passe at vi har Danmarks 3 største by. Og vel historisk en af de store klubber. Men trænings faciliteter er ja noget fra Danmarks seriebt af. Skulle jo allerede have været flere år siden vi fik de nye faciliteter

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                              Hvor finder I klippet henne?
                              https://www.facebook.com/OBbeforeSup...5635259950042/

                              Efter 8:50 til dem der partout vil pine sig selv. Jeg stod desværre og skammede mig som OB-fan i nogle minutters tid, det var ikke lige det jeg havde håbet på at få ud af arrangementet.

                              Comment


                                #75
                                👍

                                Comment

                                Working...
                                X