Det udstiller vel bare i højere grad Lund som et fejlkøb , og det er langt fra første gang vi må købe en ny spiller fordi et tidligere indkøb flopper ( som forudset af nogle )
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Alexander Ludvig
Collapse
X
-
Vi KØBER en spiller endelig igen! Det føles næsten som nye tider i OB! :-)
Velkommen til Alexander!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet udstiller vel bare i højere grad Lund som et fejlkøb , og det er langt fra første gang vi må købe en ny spiller fordi et tidligere indkøb flopper ( som forudset af nogle )
Men efter sigende kostede han kun ca 300.000kr og er vel en okay backup
Og forhåbentlig kan han udvikle sig stadig uden jeg dog tør at holde vejret mens jeg venter på dette
Comment
-
Oprindeligt indsendt af daffy Se indlægKEP - som du lidt håbløst kaldet twitterdivaen - har vel haft en mere end godkendt sæson. Imo er han steppet enormt op
Spillemæssigt er han stadig god, men det varer jo ikke ved. Derfor er det fedt med en ny mand der kan tage over.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægEn udmærket signing i min optik. Ikke en der vælter højskoler, men en klar opgradering ift. Marco Lund og en der nok skal begå sig ganske fint. Nok ikke lige spilleren der kommer til at rykke os nogle steder, men med et niveau der hedder 6-8. pladsen i Superligaen, og det er jo nok også det vi går efter.
Man kunne jo have overvejet at hente ham kvit og frit sidste sommer, og sikkert til en billigere løn, som jeg også foreslog dengang. Det er sgu lidt halvdårlig business af JH, at vi ikke henter en spiller som for mig var 1. divisions bedste midterforsvarer i 16/17, når vi kunne have hentet ham gratis, og nu i stedet må købe ham fri for et beløb der nok i hvert fald er minimum én million her et år efter. Når vi alligevel kun scouter i Danmark så bør vi fange sådan en spiller inden han skal en tur omkring Horsens og bliver penge værd, og så burde de transferbeløb i stedet blive samlet til bunke og brugt på spillere der for alvor kan rykke noget.
http://forum.ob.dk/showthread.php?14...ghlight=ludwig
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEller et salg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæggjorde jo heller ikke noget der kom lidt konkurrence nede i forsvaret. Lund har langt fra været overbevisende, KEP.....har jo været udemærket - men har det med at tabe hovedet og sidste salgsdato nærmer sig vel også så småt....4 mand til 2 pladser - det er jo sådan set ikke for meget - hvis man vil tilbage til toppen.
Comment
Comment