Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Alexander Ludvig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Fint arbejde af OBstruktion; 'ledertype' er noget, der kan bruges. Jeg kan sagtens forstå, at man kan være kritisk; men @sheed - du har jo selv påpeget ham til OB for et år siden, hvor du selv anbefalede ham varmt. At vi kunne have fået ham dengang, har du jo ret i; men det gør ham jo ikke pludselig dårlig eller ukendt nu. Jeg synes, du modsiger dig selv her.
    Han har nu klart bevist sig selv i ligaen på et højere niveau end Marco Lund; det skal man vist være meget negativ for ikke at mene.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Fint arbejde af OBstruktion; 'ledertype' er noget, der kan bruges. Jeg kan sagtens forstå, at man kan være kritisk; men @sheed - du har jo selv påpeget ham til OB for et år siden, hvor du selv anbefalede ham varmt. At vi kunne have fået ham dengang, har du jo ret i; men det gør ham jo ikke pludselig dårlig eller ukendt nu. Jeg synes, du modsiger dig selv her.
      Har jeg skrevet, at han var et dårligt køb eller lignende? Har jeg skrevet, at jeg ikke synes at han er bedre end Marco Lund?

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Men igen, hvad kan vi bruge det til? Hvis de skal kunne udtale sig om, hvorvidt pågældende spillere passer ind i OB, skal de jo både have indgående kendskab til spilleren og måden OB spiller på. Og hvad er deres kvalifikationer for at udtale sig om det? Er det mere værd, end hvad en hver anden fan der følger med kunne stamme frem?

        I det her tilfælde snakker vi så en der også lige er hurtig til at dømme både KEP og Tverskov ringere end Ludwig. Her skal man vel også have set KEP og Tverskov en del for at kunne udtale sig om det. Og vi snakker altså Ludwig der i en alder af 24 lige har spillet sin første Superligasæson, sat op mod Tverskov og KEP der har masser erfaring på det her niveau. Man gør nok klogt i ikke at tro for meget på sådanne udsagn.
        Det må være fedt ar bidrage med så meget, at man kan tillade sig at kritisere og stille spørgsmålstegn ved relevansen i det andre laver af frivilligt arbejde for fans af OB.

        Men hvad var det nu egentlig lige at vi kan bruge din mening til..?

        Comment


          #79
          Velkommen til...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #80
            Det stikker da helt af på en dag hvor alle burde være glade... Undtagen de gule fra Horsens

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Men hvad var det nu egentlig lige at vi kan bruge din mening til..?
              Ingenting, men jeg bliver heller ikke indraget som ekspertkilde.

              Comment


                #82
                Fornuftig signing. Velkommen til.

                Comment


                  #83

                  Comment


                    #84
                    Synes også det er en fin signing. Foreslog ham allerede for 3 år siden, og synes da stadig han er lige så spændende i dag, og så selvfølgelig med det mere erfaring.

                    ... men nu må vi se. Har bare mere tiltro til denne signing end så mange andre vi har lavet.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Du må godt nok kede dig...

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Er du 12 år?

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                          Er du 12 år?
                          Tror han har en dårlig dag.
                          Så negativ var selv ikke jeg, da jeg stadig var fan :D.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Har jeg skrevet, at han var et dårligt køb eller lignende? Har jeg skrevet, at jeg ikke synes at han er bedre end Marco Lund?
                            citat sheed: " Jeg savner bare ét argument for, at Ludwig skulle være bedre end KEP og Tverskov. Eller Lund for den sags skyld."

                            Jeg kan forstå, at du ikke nødvendigvis falder på halen over Horsensfans, der græder, eller anerkender en lokal Horsens-journalists mening.
                            Men det tunge argument er jo præstationer: en hel sæson - manden har spillet samtlige kampe, samtlige minutter for Horsens i sidste sæson - med gode præstationer, heraf to kampe som anfører. Og før det var han også - hvilket du selv har påpeget - en af 1. divisions bedste forsvarere.

                            Hvis ikke man kan glæde sig over den type tilgang; en stærk forsvarer, 24 år, med prædikatet 'ledertype' (og viceanfører i tidl. klub); så er det lidt mærkeligt.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Du er godt nok et sørgeligt menneske.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                                Du er godt nok et sørgeligt menneske.
                                Syntes jeg bestemt ikke at han er. Men er enig i at han er lidt på afveje her og kan dømmes for dårlig smag. Men ikke mere

                                Comment

                                Working...
                                X