Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Alexander Ludvig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Hej, Jeg VIL bare glæde mig.
    Derudover:
    - vi KØBTE en spiller!
    - fast mand som havde alle minutter i et top-6-hold! (Ja, ja, selvom det er Horsens ;-))
    - ung men med erfaring også!
    - for en position vi har behov for, så ingen mærkelig "omskolingsorojekt"
    Jeg MÅ bare glæde mig!
    ;-)
    Enig andlox

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Alle bliver selvfølgelig talt lidt op. Men syntes da klart at Ludwigs “anbefaling” er noget flottere end Lunds..

      Rømer faldt igennem da han skulle spille tiki taka ala Kent.. Tror han bliver bedre under Michelsen
      Men igen, hvad kan vi bruge det til? Hvis de skal kunne udtale sig om, hvorvidt pågældende spillere passer ind i OB, skal de jo både have indgående kendskab til spilleren og måden OB spiller på. Og hvad er deres kvalifikationer for at udtale sig om det? Er det mere værd, end hvad en hver anden fan der følger med kunne stamme frem?

      I det her tilfælde snakker vi så en der også lige er hurtig til at dømme både KEP og Tverskov ringere end Ludwig. Her skal man vel også have set KEP og Tverskov en del for at kunne udtale sig om det. Og vi snakker altså Ludwig der i en alder af 24 lige har spillet sin første Superligasæson, sat op mod Tverskov og KEP der har masser erfaring på det her niveau. Man gør nok klogt i ikke at tro for meget på sådanne udsagn.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
        Journalister der interviewer journalister om fodbold, det har aldrig nogensinde fungeret.
        Vi er heller ikke journalister, så mon ikke det går.

        Vi har spurgt en mand, der ved mere om Alexander Ludwig end os og de fleste herinde, om hjælp til at sætte nogle ord på ham. Vi blev klogere på ham, og det er der måske andre, der også gør. Hvis der er nogen, der synes, det er noget pjat, vi har lavet, så står det dem selvfølgelig frit for. Næste gang vi henter en spiller, er der mulighed for, vi gør det samme igen. Undskyld på forhånd ;-)

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Men igen, hvad kan vi bruge det til? Hvis de skal kunne udtale sig om, hvorvidt pågældende spillere passer ind i OB, skal de jo både have indgående kendskab til spilleren og måden OB spiller på. Og hvad er deres kvalifikationer for at udtale sig om det? Er det mere værd, end hvad en hver anden fan der følger med kunne stamme frem?

          I det her tilfælde snakker vi så en der også lige er hurtig til at dømme både KEP og Tverskov ringere end Ludwig. Her skal man vel også have set KEP og Tverskov en del for at kunne udtale sig om det. Og vi snakker altså Ludwig der i en alder af 24 lige har spillet sin første Superligasæson, sat op mod Tverskov og KEP der har masser erfaring på det her niveau. Man gør nok klogt i ikke at tro for meget på sådanne udsagn.
          Forstår hvad du mener.

          Men da jeg gir 0,00% for hvad JH udtaler om spilleren syntes jeg det er fint at høre fra en lokal. Også selvom han kommer med noget af et statement som der korrekt ikke er noget belæg for. Men det er der jo sjældendt når diverse eksperter udtaler sig..
          Så forstår ikke hvorfor du farer sådan op over dette

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Vi er heller ikke journalister, så mon ikke det går.

            Vi har spurgt en mand, der ved mere om Alexander Ludwig end os og de fleste herinde, om hjælp til at sætte nogle ord på ham. Vi blev klogere på ham, og det er der måske andre, der også gør. Hvis der er nogen, der synes, det er noget pjat, vi har lavet, så står det dem selvfølgelig frit for. Næste gang vi henter en spiller, er der mulighed for, vi gør det samme igen. Undskyld på forhånd ;-)
            Tak

            Nej, synes det er rigtig fint. I gør det generelt rigtig fortrinligt

            Glæder mig til at se Alexander i kamp. Har ikke bidt så meget mærke i ham i Horsens, var dog godt klar over han var deres bedste CB efter Sanneh var smuttet.

            Synes han lader som en type uden de store svagheder, måske lidt med placeringsevnen, men kan han resten, lyder det som et godt match med KEP. KEP har fint overblik og god placeringsevne, men har nok toppet på hurtighed og fysik, lyder umiddelbart som et godt match.

            Velkommen til.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              Vi er heller ikke journalister, så mon ikke det går.

              Vi har spurgt en mand, der ved mere om Alexander Ludwig end os og de fleste herinde, om hjælp til at sætte nogle ord på ham. Vi blev klogere på ham, og det er der måske andre, der også gør. Hvis der er nogen, der synes, det er noget pjat, vi har lavet, så står det dem selvfølgelig frit for. Næste gang vi henter en spiller, er der mulighed for, vi gør det samme igen. Undskyld på forhånd ;-)
              Håber ikke kun men forventer meget at I gør det samme igen! Det er bare fedt hvad I gør for os med alle de interviews og informationer vi får fra jer.
              Vil én gang mere sende en gigantisk TAK til jer
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #67
                Truppen opdateret på ob.dk idag. Incl Ludwig,Harboe og Frøkjær..... Men ingen Yao..... Tilfælde??

                https://www.ob.dk/foersteholdet/#spillerne

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Forstår hvad du mener.

                  Men da jeg gir 0,00% for hvad JH udtaler om spilleren syntes jeg det er fint at høre fra en lokal. Også selvom han kommer med noget af et statement som der korrekt ikke er noget belæg for. Men det er der jo sjældendt når diverse eksperter udtaler sig..
                  Så forstår ikke hvorfor du farer sådan op over dette
                  Jeg "farer op" fordi, at jeg synes, at det er en uinteressant kilde, og det er forkert at ophøje det til en ekspertudtalelse. Hvilke "medier" har han f.eks. skrevet for? Jeg har i hvert fald aldrig hørt om ham.

                  Er det her ikke bare en forsmået fan der er sur over at miste en spiller til en klub han ikke anser som værende meget bedre end hans egen? I så fald er gennemsnittet på bold.dk chatten en ligeså kvalificeret kilde.

                  https://twitter.com/nikolajbirk/stat...80450456981507

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                    Vi er heller ikke journalister, så mon ikke det går.

                    Vi har spurgt en mand, der ved mere om Alexander Ludwig end os og de fleste herinde, om hjælp til at sætte nogle ord på ham. Vi blev klogere på ham, og det er der måske andre, der også gør. Hvis der er nogen, der synes, det er noget pjat, vi har lavet, så står det dem selvfølgelig frit for. Næste gang vi henter en spiller, er der mulighed for, vi gør det samme igen. Undskyld på forhånd ;-)
                    Jeg blev desværre kun mere forvirret. Nu sidder jeg tilbage med spørgsmål som, hvem er ham, der udtaler sig, og hvad er hans bagrund for at udtale sig?

                    Brugerne på dette forum følger også OB tæt, som I skriver han gør med Horsens, hvorfor valgte I ham fremfor en tidligere træner, holdkammerat og så videre?

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
                      Jeg blev desværre kun mere forvirret. Nu sidder jeg tilbage med spørgsmål som, hvem er ham, der udtaler sig, og hvad er hans bagrund for at udtale sig?

                      Brugerne på dette forum følger også OB tæt, som I skriver han gør med Horsens, hvorfor valgte I ham fremfor en tidligere træner, holdkammerat og så videre?
                      Han er journalist, og følger Horsens. Vi på OBstruktion er ikke journalister, ergo er det ikke en journalist, der interviewer en journalist.

                      Vi valgte ham, fordi han følger Horsens tæt, og han ved, hvad der sker omkring klubben. Han er klogere på Alexander Ludwig, end vi er, derfor bragte vi indlægget.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Jeg "farer op" fordi, at jeg synes, at det er en uinteressant kilde, og det er forkert at ophøje det til en ekspertudtalelse. Hvilke "medier" har han f.eks. skrevet for? Jeg har i hvert fald aldrig hørt om ham.

                        Er det her ikke bare en forsmået fan der er sur over at miste en spiller til en klub han ikke anser som værende meget bedre end hans egen? I så fald er gennemsnittet på bold.dk chatten en ligeså kvalificeret kilde.

                        https://twitter.com/nikolajbirk/stat...80450456981507
                        "Jeg, jeg, jeg... ved altid bedre...".....

                        Du er (desværre) én af grundene til, at jeg sjældent har været aktiv de senere år.... efter ellers at have været én af de mest aktive.

                        Din bedrevidenhed, negativitet og nedladenhed overfor andres meninger.... gør mig såååå træt

                        Vær dog glad for at OBstruktion gider gøre det store arbejde... hvis du finder det uinteressant, kan du enten springe indlæggene over eller droppe dine mavesure opstød. Jeg sætter virkelig stor pris på den slags indlæg.... ikke altid jeg er enig, men jeg går ikke helt "amok" i "nu skal jeg lære jer...."

                        Hvad gør dig til "Kongen" af dette forum og vores klub ? ? ?

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                          Han er journalist, og følger Horsens. Vi på OBstruktion er ikke journalister, ergo er det ikke en journalist, der interviewer en journalist.

                          Vi valgte ham, fordi han følger Horsens tæt, og han ved, hvad der sker omkring klubben. Han er klogere på Alexander Ludwig, end vi er, derfor bragte vi indlægget.
                          Fedt arbejde I har lavet igen igen. Hvordan er muligt at blive mere i tvivl om Alexander Ludwig af dette interview? Det forstår jeg ærligt talt ikke. Fotsæt jeres gode arbejde OBstruktion.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                            Fedt arbejde I har lavet igen igen. Hvordan er muligt at blive mere i tvivl om Alexander Ludwig af dette interview? Det forstår jeg ærligt talt ikke. Fotsæt jeres gode arbejde OBstruktion.
                            +1

                            Comment


                              #74
                              PS. Velkommen Alexander Ludwig. Satme en stærk signing ....

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                                Fedt arbejde I har lavet igen igen. Hvordan er muligt at blive mere i tvivl om Alexander Ludwig af dette interview? Det forstår jeg ærligt talt ikke. Fotsæt jeres gode arbejde OBstruktion.
                                Helt enig! Det er fritids arbejde, for at glæde alle os der følger klubben - kæmpe respekt for jeres arbejde herfra.

                                Spændende spiller - Velkommen Alexander :)

                                Comment

                                Working...
                                X